loading...

فروش ایزوگام کرج

فروش ایزوگام کرج,فروش ایزوگام کرج

پوشش محافظتی پایه قیری" border="0">

تولید انواع عایق رطوبتی محافظ ایزوگام کرج : پوشش روی ایزوگام از جمله اقدامات ضروری و مهم برای مواظبت از ایزوگام بعد از نصب به شمار می رود. درواقع انتخاب ایزوگام به عنوان عایق ساختمان، مستلزم استفاده از پوششی محافظ است که علاوه بر آنکه به حفظ کیفیت و کارایی عایق بندی پشت بام کمک زیادی می کند، موجب افزایش طول عمر این پوشش و جلوگیری از فرسودگی و یا وارد آمدن آسیب به آن می شود. انواع عایق رطوبتی جدید به واسطه نوع فرمولاسیون ساختاری که دارند میتوانند جایگزین ایده آلی برای دیگر عایق‌ ها شوند. ویژگی بسیار مهمی که باعث می‌شود این نوع عایق‌ ها بیشتر مورد توجه کاربران و پیمانکاران که پروژه های گسترده را دارند شود استفاده به راحت ترین شکل ممکن است.

عایق رطوبتی سرویس بهداشتی" border="0">

اجرای بازسازی حمام و توالت بدوت تخریب در کرج : اجرای بازسازی حمام و توالت ، تبدیل کاسه توالت ایرانی به فرنگی و عایق کاری کف حمام و توالت ، استخر و جکوزی به دلیل در معرض بودن دائمی با آب و رطوبت، نیاز به آب بندی و عایق بندی کف و دیوارها در این مکان ها برای جلوگیری از نفوذ آب به طبقات ساختمان بسیار ضروری است و در اثر سهل انگاری به قضیه آب بندی سرویس حمام و توالت و حیاط خلوت باعث مشکلات زیادی برای ساکنان ساختمان و سازه ساختمان می شود. آب بندی درز کاشی و سرامیک کف حمام و دستشویی با استفاده از چسب بند کشی ماستیک است. ماستیک، یک چسب ساختمانی با کیفیت بالا است.

قیمت ایزوگام چسبی" border="0">

قیمت ایزوگام اصلاح شده با پلیمر الاستیکی : حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت و نم و جلوگیری از نفوذ آب باران، دغدغه بشر بوده است و همواره عایق و پوشش برای جلوگیری از اثرات مخرب بارندگی و رطوبت مرحله ای مهم در ساختمان سازی بوده است. قیر، بدون شک با خاصیت استثنایی که دارد از مهمترین کشفیات بوده است و از دیرباز به جای ملات برای آب بندی ساختمان ها مصرف میشده است. در مناطق پر بارش و در بام های شیب دار و حتی برای مناطق کم بارش هم، عایق بندی امری واجب و ضروری است.

عایق رطوبتی نسل جدید" border="0">

روش اجرای عایق ایزوگام مایع در سطوح : در رابطه با کیفیت ایزوگام مایع باید توجه داشته باشید که کیفیت مواد اولیه به ویژه قیر صنعتی و پلی­استر در کیفیت این نوع ایزوگام تاثیر بسیاری دارد. به طور کلی می توان گفت که کیفیت ایزوگام مایع ارتباط مستقیمی با طول عمر مفید آن و همچنین میزان محافظت از مکان نصب در مقابل رطوبت و حتی نور خورشید دارد و هر چقدر کیفیت آن بالاتر باشد، عملکرد آن نیز بهتر است. وزن ایزوگام مایع از دیگر عوامل موثر بر کیفیت ایزوگام است. وزن ایزوگام ­های با­کیفیت نباید بیشتر از 40 کیلو باشد. پس لازم است که در زمان خرید ایزوگام حتما به تمامی این موارد دقت کنید و پس از اطمینان از کیفیت ایزوگام مایع به خرید آن اقدام نمایید.

قیر روی ایزوگام" border="0">

قیمت ایزوگام عایق کاری در مهرشهر کرج : نمایندگی ایزوگام مهرشهر در کرج در راستای ارائه خدمات گسترده خود نظیر نصب،فروش،تعمیر و لکه گیری،قیرگونی و آسفالت کاری به تقاضای بالای ساکنین این حومه تاسیس شده است. وجود نمایندگی های مختلف که خدمات ایزوگام را ارائه می دهند، شرایط را برای یک انتخاب مناسب و درشت دشوار کرده است.اما شرکت ممتاز در تاسیس نمایندگی ایزوگام در مهرشهر کمی متفاوت تر عمل کرده و هدف آن کسب رضایت شما با ارائه تمامی خدمات به گونه ای است که سهولت بیشتر و زحمت کمتری را برای شما کاربر محترم داشته باشد.

قیمت نصب ایزوگام" border="0">

معروف ترین و مطرح ترین نوع ایزوگام های رطوبتی بام : ایزوگام روشی مدرن برای عایق‌کاری رطوبتی بام و دیوارها و فضاهای داخلی ساختمان است. با نصب ایزوگام روی بام یا دیوارهایی که در معرض باران و برف قرار دارند، می‌توان از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری نمود. قیمت ایزوگام در مقایسه با قیمت قیرگونی، کمتر است و نصب آن سریع‌تر و پاکیزه‌تر به انجام می‌رسد. ایزوگام می‌تواند برای عایق‌کاری پشت بام، دیوار، سرویس‌های بهداشتی، حمام، لوله‌های انتقال گاز و مایعات و مخازن و استخرهای آب و … استفاده شود. ایزوگام در انواع تک لایه و دولایه با ترکیبات قیر صنعتی و قیر طبیعی تولید و عرضه می‌شود. ایزوگام معمولا دولایه و دارای یک لایه حفاظتی از جنس آلومینیوم یا به اصلاح فویل‌دار است. این نوع ایزوگام در برابر تابش خورشید مقاوم است و ۱۰ تا ۱۵ سال می‌تواند به خوبی کار ایزولاسیون بام شما را انجام دهد.

قیمت ایزوگام " border="0">

قیمت اجرای عایق رطوبتی ایزوگام در بام : قیرگونی قدیمی ترین و سنتی ترین نوع عایق رطوبتی است که از گذشته در ساخت ساختمان ها و عایق نمودن آن ها کاربرد داشته است. قیر در واقع یک فرآورده طبیعی محلول در نفت است که از میکروکربن هایی با وزن مولکولی بالا تشکیل شده است. نحوه استفاده از این نوع عایق رابطه مستقیمی با شرایط آب و هوایی منطقه دارد. با توجه به شرایط آب و هوایی در تهران قیرگونی می تواند عایق رطوبتی مناسبی برای محافظت از ساختمان در برابر نم و رطوبت باشد. امکان اجرای قیرگونی به صورت تک لایه و دولایه در مجموعه ما وجود دارد. ایزوگام یک عایق ضد رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل مورد استفاده قرار می گیرد، ایزوگام از دو لایه الیاف شیشه ای وپلی استر ساخته می شوند که توسط قیر تقویت شده و با روکش های پلیمر پوشانده می شوند.

آب بندی پشت بام" border="0">

 آب بندی پشت بام با استفاده از عایق های رطوبتی : برای عایق بندی بدون تخریب مشخص کردن نوع عایق رطوبتی و مقدار آسیب آن جزو اولین مراحل آن است. اگر عایق پشت بام ایزوگام به صورت روکار باشد. اول ترک و شکاف ها باز است و با عایق با کیفیت ایزوسیل اب بندی شود و یا با مواد مناسب نانوسیال ایزوله شود. اگر عمر قیر بالای ٧ تا ١٠ سال باشد بهتر است عوض شود و یا رویه و درزها آب بندی شود. اگر عایق رطوبتی ایزوگام باشد و به صورت روکار اجرا شود می توان درزها و اتصال رول های ایزوگام و ایزوگام دیوار به کف پشت بام را آب بندی کرد. عایق های چند جزیی پلیمری بهتر و استانداردتر است.

نحوه ترمیم ایزوگام" border="0">

نحوه تعمیر ایزوگام فرسوده پشت بام ساختمان : از آن جایی که مقاوم سازی بنا در برابر رطوبت بسیار مهم به نظر می رسد از این رو ایزوگام کاری پشت بام برای هر بنایی آن هم توسط تیم خبره و کاردان از اهم واجبات است. البته در این میان توجه به قیمت ایزوگام پشت بام ارائه شده توسط نمایندگی های معتبر و شناخته شده جهت نصب و عایق بندی بنا نیز مهم به نظر می رسد. مبلغ پرداختی برای ایزوگام خریداری شده و همین طور هزینه ایزولاسیون بام عوامل مختلفی بستگی دارد که قبل از هر اقدامی برای عایق کاری و نصب باید به آن توجه کرد. 

عایق های ایزوگام " border="0">

بهترین عایق ایزوگام آلومینیومی دارای روکش : ایزوگام نام بازرگانی گونه‌ای از عایق رطوبتی پیش ساخته است که برای عایقبندی بام، دیوار، پی و فونداسیون، عایقکاری مخازن، زیرسازی استخر، کانالهای آب و مانند آن استفاده می شود. ایزوگام پوششی یک یا چند لایه است که برای عایق کاری سطوح در مقابل نفوذ آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات ایزوگام اغلب شامل قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر سطوح اغلب بتونی چسبانده می شود. همانطور که به خاطر دارید در گذشته بصورت سنتی عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها با آسفالت و قیرگونی انجام می‌گرفت که با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به انوع مختلف ایزوگام داد.

عایق کف سرویس" border="0">

بهترین عایق کف سرویس و حمام در کرج : اجرای عایق بندی سرویس بهداشتی حمام و توالت و تعمیرات عایق بندی و بندکشی کف سرامیک و کاشی حمام و توالت و آشپزخانه و بندکش ی کاشی و سرامیک استخر سونا و جکوزی با ملات عایق بندی در تهران و کرج و همچنین اجرای بازسازی حمام و توالت ، تبدیل کاسه توالت ایرانی به فرنگی و عایق بندی کف حمام و توالت ، استخر و جکوزی به دلیل در معرض بودن دائمی با آب و رطوبت، نیاز به عایق بندی و عایق بندی کف و دیوارها در این مکان ها برای جلوگیری از نفوذ آب به طبقات ساختمان بسیار ضروری است و در اثر سهل انگاری به قضیه عایق بندی سرویس حمام و توالت و حیاط خلوت باعث مشکلات زیادی برای ساکنان ساختمان و سازه ساختمان می شود .

ایزوگام های عایق رطوبتی " border="0">

نمایندگی ایزوگام های طرح دار عایق کاری رطوبتی سطوح : خرید ایزوگام رنگی استخری به صورت مستقیم از نمایندگی می تواند شرایط دریافت ضمانت کتبی کیفیت عایق را برای متقاضیان فراهم نماید. علاوه بر کیفیت ایزوگام، شرایط و نحوه نصب نیز همچون سایر موارد می تواند در طول عمر عایق نقش بسزایی داشته باشد. افزایش چشمگیر تقاضا برای خرید ایزوگام رنگی استخری به واسطه کارایی گسترده و متنوع این عایق، نکته مهمی است که اهمیت روش خرید را مشخص می کند. در صورت انتخاب نمایندگی معتبر به منظور خرید ایزوگام رنگی استخری قطعا می توان شاهد خرید عایق درجه یک و باکیفیت نیز بود. نمایندگی عرضه و پخش ایزوگام رنگی استخری در کشور، شرایط صادرات گسترده این عایق در مرز های خارجی را نیز فراهم کرده است.

نمایندگی عایق های رطوبتی ایزوگام در تهران کرج : عایق های رطوبتی نساخته، نیازی به فرآیند تولیدی خاصی ندارند. با استفاده از مواد اولیه در محل نصب به وسیله تجهیزاتی مانند گاز، مشعل، طی پخش کن، سطل های مخصوص و … آماده شده و نصب می شود. قیر و قیرگونی از نوع عایق های رطوبتی نساخته می باشد. این نوع عایق ها در محل تولید کارخانه به وسیله خطوط تولیدی و با فرمولاسیون تخصصی فرآوری شده و سپس جهت اجرا به محل نصب منتقل می شوند. از این دسته عایق ها می توان قطران، پرایمرها، ماستیک ها و درزبندها، سیلرها، عایق های رطوبتی پلیمری، عایق های رطوبتی ساخته شده بر پایه سیمان و عایق های رطوبتی نوین شامل ایزوشینگل، نماسیل، واترسیل، آرت فلکس، رنگ نانو، ایزوپل و الاستومری را نام برد.

تفاوت ایزوگام فویل دار و بدون فویل در عایق کاری سطوح : ایزوگام یک پوشش ضد رطوبت و یک عایق مقاوم بوده که برای جلوگیری از ورود رطوبت و نم، سرما و گرما بر روی سطح سازه‌ هایی چون پشت ‌بام‌ ها، سرویس ‌های بهداشتی، باند فرودگاه و غیره نصب‌ شده و از آن‌ ها در برابر صدمات خارجی محافظت می‌کند. متریال اصلی تشکیل‌ دهنده عایق ‌های رطوبتی بر پایه نفت بوده و از مواد دیگری هم همچون الیاف شیشه، پلی استر و غیره در ساخت آن ‌ها استفاده می شود. اولین تفاوت ایزوگام های تک لایه با دو لایه مربوط به تعداد لایه ها می شود. در واقع ایزوگام های تک لایه فقط از لایه پلی استر سوزنی تولید می شوند.اما در ایزوگام های دو لایه علاوه بر پلی استر از تیشو نخ‌دار هم بهره گرفته می شود. با این حال در هر دو نوع ایزوگام، روکش‌ها می توانند از فویل آلمینیومی، پودر تالک و یا حتی نایلون باشند. اما دومین تفاوت آنها را می توان به چگونگی استفاده از آنها مرتبط دانست.

طریقه نصب ایزوگام روی موزاییک و لکه گیری ایزوگام فرسوده : برای اجرای ایزوگام روی سطح خیلی صاف نیاز به کشیدن یک لایه قیر از نوع 70% شل و 30% سفت می باشد یا اگر موزاییک قدیمی است و حالت زبری به خود گرفته باشد،(مانند سیمان) میتوان بدون کشیدن قیر و هزینه اضافه این کار را انجام داد البته مستلزم اجرای ایزوگام از نوع تمام پلیمری می باشد که این امر با نظر کارشناس صورت می گیرد. تا کنون بارها برای بازدید از کار بعد از بارندگی، نم یا رطوبت به داخل روی سقف نفوذ کرده بود،متوجه این قضیه شده ایم که ایزوگام  روی سطح موزاییکی به خوبی چسبیده نشده است و با کوچکترین ضربه یا سوراخ روی ایزوگام، رطوبت به زیر ایزوگام و در نهایت به زیر موزاییک نفوذ پیدا کرده که باعث خساراتی سنگین شده بود.

بکارگیری عایق رطوبتی ایزوگام تندیس دلیجان در بام : بهترین فصل برای نصب ایزوگام فصل تابستان است . فصل تابستان به دلیل داشتن هوای گرم و خشک موجب از بین رفتن رطوبت ناشی از بارندگی ها می‌شود در نتیجه موجب چسبندگی بالا سطح ایزوگام به پشت بام می‌شود و از کندن زود هنگام آن از پشت بام جلوگیری میکند . باید توجه کرد که سطح خیس و مرطوب پشت بام باعث خوب نچسبیدن سطح ایزوگام به پشت بام می‌شود و اگر ایزوگام به خوبی به سطح پشت بام نچسبد موجب ایجاد شکاف بین لایه‌های ایزوگام می‌شود و باعث نفوذ رطوبت به سطح داخلی سقف و نم زدگی نمای داخلی منزل و سست شدن دیوارها می‌شود بعد از فصل تابستان در روزهای اول پاییز هم می‌توان پشت بام را ایزوگام کاری کرد ولی در بهترین حالت همان ایزوگام کردن در فصل تابستان میباشد.

هزینه اجرای عایق ایزوگام ترموباند در سطوح مختلف سازه : اگر تصمیم دارید پشت بام خانه را بازرسی کنید تا متوجه شوید ایراد یا خرابی وجود دارد یا خیر، این موارد می‌توانند در تشخیص درست به شما کمک کنند و یا نشانه‌ای باشند برای اقدام به تعمیر یا تعویض عایق خانه، توجه داشته باشید که کوتاهی در این موضوع می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در صورت مشاهده ترک خوردگی ایزوگام باید تعویض شود، همچنین این کنترل را بصورت دقیق در محل لوله های تاسیساتی و اطراف کانال کولر بدقت انجام دهید و مطمئن شوید که نشتی دارد یا خیر و در بازه زمانی که مهلت دارید نسبت به برآورد هزینه و تعمیر آن اقدام نمائید. ایزوگام ترموباند و یا هر عایق رطوبتی ایزوگام دیگر، می تواند ضامن امنیت و صلامت خانواده شما باشد.، محصولات بینظیر شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان در میان محصولات عایق کاری و آب بندی، حرف اول را می زند.

ایزولاسیون و عایق کاری سطح پشت بام توسط ایزوگام رطوبتی : ایزوگام نوعی قیر پلیمری است که برای عایق کاری در ساختمان استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز از انواع عایق های رطوبتی و ایزوگام به وفور استفاده می شود. در فضای داخل از  ایزوگام برای عایق بندی کف آشپزخانه، کف و دیوارهای سرویس بهداشتی، حمام و توالت استفاده می شود. در کف سازی زیرزمین های مسکونی نیز اغلب لایه ای از بهترین نوع ایزوگام کار می شود. این عایق جهت جلوگیری از نم به واحد زیرین است. اما بیشترین کاربری ایزوگام در عایق کاری پشت بام ساختمان است. مصرف عایق رطوبتی در صنعت ساختمان روزبه روز بیشتر می شود. این امر به عللی چون سرعت، سهولت و دقت در نصب و عمر طولانی تر آن نسبت به روش های قدیمی تر و همچنین حفظ محیط زیست صورت می گیرد.

نصب و اجرای ایزوگام روی دیوارهای ساختمان و بدنه سازه ها : عایق کاری سقف با ایزوگام ،برای جلوگیری از ایجاد نم و رطوبت در سقف باید آن را عایق کاری کرد. عایق مناسب و رایج برای سقف ایزوگام است. با استفاده از ایزوگام می توان از ایجاد رطوبت و هم در سقف جلوگیری کرد و در نتیجه جلوی تخریب ساختمان را گرفت. ایزوگام‌های باکیفیت و مرغوب به خوبی از ورود رطوبت جلوگیری می کنند اما ایزوگام نامرغوب و غیر استاندارد چنین نیست. ما با استفاده از بهترین ایزوگام‌های موجود کار خود را تضمینی انجام می دهیم. ما از کار خود اطمینان داریم و از بهترین مواد اولیه استفاده می کنیم. محصولات استاندارد شرکت های معتبر ایزوگام اطمینان ما را بیشتر می کند.

قیمت هر متر ایزوگام با نصب و اجرا در کرج و حومه : قیمت هر متر ایزوگام با توجه به برند و کیفیت آن برآورد می شود . آب بندی و عایق کردن پشت بام علاوه بر کیفیت ایزوگام به نصب صحیح هم وابسته است . قیمت نصب ایزوگام در پشت بام هایی که متراژ بیشتری دارند ، به صرفه تر است . در واقع طبق تعداد رول مصرفی از ایزوگام و سختی کار، قیمت ها نصب نیز محاسبه می شود . با توجه به اینکه دستمزد نصاب برای هر نوع ایزوگام یکسان است ، بهتر است از ایزوگام مرغوب و دارای بهترین کیفیت استفاده کنید . جنس ایزوگام روی هزینه نصب تاثیری ندارد ولی قطعا روی عایق کاری پشت بام بسیار تاثیرگذار است . قیمت نصب ایزوگام به عواملی مثل مساحت و متراژ کار، نوع مصالح مورد نیاز، حمل و نقل و ایاب و ذهاب و همچنین وجود نیاز به زیرسازی و آماده سازی، بستگی دارد.

اجرای بهترین خدمات ایزوگام کاری پشت بام در سراسر کشور : ایزوگام پشت بام از نفوذ آب باران و برف به سقف خانه جلوگیری می کند. همه ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری نیاز به عایق بندی دارند. در گذشته استفاده از قیرگونی و آسفالت رایج تر بود اما با تولید ایزوگام، این محصول جای مصالح قدیمی را گرفته است. موقع ترمیم عایق پشت بام بهترین نوع ایزوگام را تهیه کنید زیرا طول عمر بالاتری دارد. هم اکنون در بازار داخلی انواع ایزوگام و عایق رطوبتی تولید می شود قبل از خرید حتما از کیفیت و مرغوبیت محصول مطمئن شوید. زردی سقف خانه اولین نشانه های نشتی از پشت بام است. قبل از اینکه رطوبت خسارت بیشتری وارد کند برای تعمیر ایزوگام اقدام کنید. در شرایط عادی این کار بیش از یکی دو روز طول نمی کشد. 

اجرای ایزوگام طرح دار برای دیوار نمای آپارتمان ها در کرج : شما نیز می توانید جهت نصب ایزوگام روی دیوار در انواع فویلدار و ساده بدون داربست , اطلاع از قیمت نصب ایزوگام دیوار با ما در ارتباط باشید از مشاوره و بازدید رایگان ما بهره مند شوید. تیم متخصص و آموزش دیده  گوهر ابنیه پایتخت دارای سال ها سابقه کاری در تمام نقاط تهران کرج در سریع ترین زمان در خدمت شما خواهند بود. با توجه به این که عایق های رطوبتی در انواع مختلفی تولید شده اند ما بهترین نوع ایزوگام را به شما معرفی کرده و اطلاعات دقیقی را از انواع ایزوگام ها در اختیار شما قرار می دهیم.  عایق های رطوبتی جهت محافظت از ساختمان ها در برابر گرما , سرما , آب , رطوبت … به کار برده می شوند. عواملی جوی نامساعد و یا وجود رطوبت در قسمت های مختلف باعث می شود ساختمان ها سریع تر تخریب شوند.

مقایسه عایق رطوبتی قیرگونی با پوشش ایزوگام در ساختمان سازی : به طور کلی می توان گفت که پوشش ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی است که توسط حرارت چسبانده می شود تا در نهایت بتواند از نفوذ آب و رطوبت به محیط جلوگیری نماید. می توان شاهد بود که امروزه بیشتر بنا و ساختمان ها در مرحله پی و همین طور فوندانسیون و ایزولاسیون دیوارها، سرویس بهداشتی، پشت بام ها و... از ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی استفاده می کنند. ایزوگام هایی که در بازار موجود هستند هر کدامشان با توجه به نوع محصول به صورت های تک لایه و یا دو لایه ساخته می شوند که در آن تیشو و پلی استر وارد تشتک قیر می گردد و بعد از آن هم با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می شود.

عایق بندی ساختمان در برابر رطوبت توسط عایق پیش ساخته ایزوگام : عایق بندی ساختمان در برابر رطوبت از این جهت حائز اهمیت است که جلوگیری از نفوذ رطوبت به بافت داخلی ساختمان باعث بالا رفتن عمر مفید ساختمان می‌شود. و از فرسایش به وسیله تغییرات آب و هوایی جلوگیری می‌کند. در نتیجه در هنگام ساخت ساختمان از عایق‌های رطوبتی برای تمامی نقاطی که ناقل رطوبت به سازه هستند.مانند سقف، دیوارهای خارجی، تاسیسات، لوله‌ها، کف و به خصوص زیرزمین استفاده می‌کنند.عایق کاری در نمای ساختمان نیز برای حفظ زیبایی ظاهر نما در طی سال‌های طولانی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

اجرای آب بندی و عایق کاری استخر با ایزوگام درجه یک در کرج : نوار آب بند، واتر استاپ پی وی سی و سیستم هایی که برای عایق کاری در هنگام ساخت استخر اجرا می شود، به عنوان عایق کاری اولیه است و پس از ساخت و اجرای استخر نیز، عایق رطوبتی استخر دوباره روی عایق اولیه اجرا می شود.  لایه های آب بندی سنتی، نرمه ماسه، مواد آب بندی یا چسب بتن در برخی سازه ها حین اجرا لحاظ می شود. این عایق بندی کامل نیست و تنها به عنوان زیر ساخت در نظر گرفته می شود. وجود درزها و ترک ها در سطح این عایق بندی قابل مشاهده است. با توجه به اینکه برای چه استخری از عایق استفاده می شود، متریال عایق بندی متفاوتی مورد نیاز است. برای مثال در حوضچه های تکثیر ماهی روی زیبایی دیواره های استخر تاکیدی نمی شود ولی در مورد استخر شنا این موضوع اهمیت زیادی دارد.

پخش و توزیع بهترین ایزوگام پلیمری دو لایه در سراسر ایران : ایزوگام دو لایه عایق رطوبتی پیش ساخته ای است که به صورت رول های 10 متری با عرض 1 متر و ضخامت 4 میلیمتر تولید می گردد. ایزوگام دولایه با نصب سریع و راحت و تمیز و زیبا با قیمت مناسب و دوام طولانی با تنوع پوشش خارجی ( فیلم پلی اتیلن- پودر صنعتی و فویل آلومینیوم) تولید می گردد. ایزوگام دولایه با وزن سبک و با مقاومت فیزیکی فوق العاده در برابر گرما تا 120 درجه سانتی گراد و انعطاف پذیری در سرما تا 5- درجه سانتی گراد تولید و نصب می گردد و در مقابل نفوذپذیری آب %100 مقاوم بوده و پس از نصب در برابر برودت هوا تا 50 درجه زیر صفر به خوبی مقاومت می نماید.

خدمات لکه گیری و تعمیر ایزوگام سقف ساختمان ها در گلشهر : معمولاً سقف ساختمان‌هایی که ایزوگام باشند، باید بعد از حدود ۸ تا ۱۰ سال لکه‌ گیری شوند و مشکلات ایجاد شده در آن برطرف شوند. معمولاً برخی نقاط سقف همانند زیر کولر و مکانی که آنتن یا اجسام سنگین روی ایزوگام قرار بگیرید، ممکن است زودتر نیاز به لکه گیری داشته باشند. از طرفی آفتاب شدید، زلزله و بارش برف و باران سنگین نیز می‌تواند زمینه آسیب به ایزوگام را فراهم کرده و شکاف‌هایی بر روی آن ایجاد نمایند.

تفاوت های عایق پیش ساخته ایزوگام با عایق های رطوبتی نانو : ایزوگام در واقع شکل مدرن قیرگونی است. ایزوگام، نام بازرگانی لایه رولی از پیش آماده شده است که با استفاده از روش ‌های خاص حرارت دهی بر روی سقف و دیوار‌ها چسبانده می‌شود. موادتشکیل دهنده ایزوگام قیر و پشم شیشه است. ایزوگام‌ ها بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده‌شان به دو گروه ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده تقسیم می‌شود. ایزوگام پلیمری از۶۰ یا ۷۰ درصد قیر خالص تشکیل شده است و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه به دست می‌آید. مواد اصلی تشکیل دهنده ایزوگام دمیده، قیر دمیده است. ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام پلیمری کیفیت پایین تری دارد. ایزوگام همچنین براساس لایه‌های به کار رفته در آن، به دو گروه تک لایه و دو لایه تقسیم می‌شود.

نمایندگی اصلی ایزوگام دلیجان عایق بندی انواع استخر در مهرشهر : نصب ایزوگام استخر یکی از کاربردهای عایق های رطوبتی بوده که بسیار رایج می باشد و جهت آب بندی انواع استخر های کشاورزی , صنعتی , پرورشی ماهی … مورد استفاده قرار می گیرد. در عایق کاری می توان عایق پلیمری استخر به کار برد. آب بندی استخر با ایزوگام که نسبت به روش های دیگر راحت تر و دوام تر در نتیجه از نظر وقت و هزینه به صرفه تر می باشد. در صورت ایجاد مشکل یا شکافت بر روی استخر که بر اثر فرسودگی یا ضربه ایجاد می شود می توان به راحتی تعمیر ایزوگام استخر را برای بخش مربوطه انجام داد.

در مکان هایی که احتمال ریزش آب در کف و قسمت پایین دیوارها وجود داشته باشد عایق کاری کف و پای دیوار امری ضروری است. معمول‌ ترین عایق که در این موارد به کار می‌رود، قیر و گونی، مشمع، مقوا و گونی قیراندود است که به ذکر آنها اکتفا می ‌شود. به طور کلی می توان گفت که پوشش ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی است که توسط حرارت چسبانده می شود تا در نهایت بتواند از نفوذ آب و رطوبت به محیط جلوگیری نماید. می توان شاهد بود که امروزه بیشتر بنا و ساختمان ها در مرحله پی و همینطور فوندانسیون و ایزولاسیون دیوارها، سرویس بهداشتی، پشت بام ها و... از ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی استفاده می کنند. ایزوگام هایی که در بازار موجود هستند هر کدامشان با توجه به نوع محصول به صورت های تک لایه و یا دو لایه ساخته می شوند که در آن تیشو و پلی استر وارد تشتک قیر می گردد و بعد از آن هم با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می شود. در مرحله آخر نیز ضخامت ایزوگام تنظیم و بررسی می گردد.

پخش و توزیع ایزوگام طرح دار برای نمای ساختمان : ایزوگام طرح دار نما را با قیمت عالی و بهترین کیفیت و با متنوع ترین طرح ها و رنگ ها از مراکز فروش رسمی شرکت هیرمان و وب سایت هیرمان به صورت لحظه ای دنبال و خریداری نمایید. جدید ترین نسل از ایزوگام که دارای مقاومت و طول عمر بالا و عایق ضد رطوبت و زیبایی استفاده می شود. ایزوگام طرح دار نما از بازتابش نور خورشید و آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان جلوگیری می کند.

نحوه اجرای ایزوگام روی فوم بتن در ساختمان سازی : مهمترین مسئله در اجرای فوم بتن قبل از ایزوگام و قیرگونی، میزان چسبندگی آن به سطح کار است. سطح زیر قیرگونی باید کیفیت مطلبی داشته باشد تا آب‌بندی به درستی انجام شود. در روش‌ های سنتی، پس از پر کردن کف با پوکه معدنی یا خاک، روی آن یک لایه ۳ سانتی ملات ماسه و سیمان می‌کشند تا بتوان روی آن را قیرگونی یا ایزوگام کنند. اگر فوم بتن سطح خوبی داشته باشد نیازی به انجام این مراحل نیست و ایزوگام می ‌تواند مستقیماً روی سطح فوم ‌بتن اجرا شود.

ترمیم و اجرای محصولات درزگیری ایزوگام پشت بام : امروزه استفاده از ایزوگام بسیار رایج گردیده و این محصول تقریبا جایگزین قیر شده است. ایزوگام که با استفاده از گرما می چسبد، باعث پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب می شود. به طور معمول عمر ایزوگام ۱۰ سال می باشد. که اصولی برای نگهداری بهتر ایزوگام وجود دارد و در صورت خرابی آن باید به ترمیم ایزوگام پرداخت. 

مراحل نصب ایزوگام جدید در پشت بام ساختمان ها : ایزوگام نوعی قیر پلیمری است که برای عایق کاری در ساختمان استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز از انواع عایق های رطوبتی و ایزوگام به وفور استفاده می شود. در فضای داخل از  ایزوگام برای عایق بندی کف آشپزخانه، کف و دیوارهای سرویس بهداشتی، حمام و توالت استفاده می شود. در کف سازی زیرزمین های مسکونی نیز اغلب لایه ای از بهترین نوع ایزوگام کار می شود. این عایق جهت جلوگیری از نم به واحد زیرین است. اما بیشترین کاربری ایزوگام در عایق کاری پشت بام ساختمان است.

روش‌ های ترمیم و درزگیری ایزوگام های آسیب دیده بام : اگر سقف شما پیش از این ایزوگام شده است ولی با این وجود هنوز سقف شما چکه می‌کند، ممکن است بخشی از نصب ایزوگام به درستی انجام نشده باشد یا بخشی از آن به دلیل استفاده‌ی نادرست آسیب دیده باشد. در این شرایط لازم است تا محل خرابی ایزوگام شناسایی شود و مشکل بسته به نوع آن، با روش ‌های مختلف برطرف شود.

ایزوگام کاری پشت بام منازل با بهترین کیفیت در باغستان : ایزوگام نوعی عایق است که از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی ساخته می‌ شود. از ایزوگام معمولا برای پوشش دیوارها، سقف‌ ها و پشت‌ بام استفاده می‌شود. ایزوگام‌ ها در انواع مختلف و به شکل رول‌ های بزرگ ساخته می‌شوند. از مزایای ایزوگام می‌ توان به وزن کم، قیمت ارزان، اجرای سریع و انعطاف پذیری اشاره کرد، اما به طور متوسط دوام و ماندگاری ایزوگام، 10 ساله است. 

عرضه بهترین ایزوگام فویلدار عایق بندی پشت بام در کرج : این نوع ایزوگام همانند ایزوگام ساده تولید می گردد با این تفاوت که در ایزوگام فویل دار یک لایه روکش آلومینیوم نازک جایگزین فیلم ژلی اتیلنی گردیده است که سطح عایق را به رنگ نقره ای مبدل می سازد. روکش فویل می توانند در عایق نمودن دیواره های خارجی و بام ها مورد استفاده واقع گردد. از ویژگی های این عایق می توان بازتاب UV خورشید را بر شمرد.

معرفی تفاوت میان ایزوگام تک لایه و دولایه گیتی گستر دلیجان : ایزوگام یک عایق پیش ساخته است که امروزه بیشتر از سایر موارد در صنعت ساختمان‌ سازی و عایق‌ کاری کردن ساختمان استفاده می ‌شود. ایزوگام در کارخانه ایزوگام و بوسیله مواد اولیه قیر و پلی استر تولید می ‌شود. کیفیت مواد اولیه در کیفیت نهایی ایزوگام تاثیر زیادی دارد. اگر ایزوگام طبق استاندارد های ملی تولید شود، یک عایق رطوبتی مناسب تلقی می ‌شود و ساختمان را در دوره ‌ای 15 ساله نسبت به رطوبت ایمن خواهد کرد.

عایق کاری با ایزوگام گیتی گستر دلیجان متری چند : برای مطلع شدن از این که ایزوگام متری چند است و همچنین سفارش ایزوگام گیتی گستر دلیجان که جزو جدیدترین تولیدات شرکت دلیجان می باشد می توانید از طریق مجموعه گوهر ابنیه پایتخت که جزو نمایندگی های اصلی و رسمی فروش می باشد اقدام فرمایید. ایزوگام پلیمری این شرکت، در اکثر شرایط آب و هوایی، قابل استفاده بوده و برای خرید عمده ایزوگام، می توانید ارتباط مستقیم با کارخانه تولید کننده را برقرار نمایید.

پخش و توزیع ایزوگام دلیجان بام گستر در سراسر ایران : یکی از بهترین نوع برند های در زمینه تولید ایزوگام و عایق های رطوبتی, کارخانه تولیدی برند دلیجان می باشد که با داشتن سال ها سابقه کاری می توان به صورت قطعی و تضمینی از محصولات آن با اطمینان خاطر استفاده کرد. دلیجان با داشتن تجربه بسیار و استفاده از مواد اولیه درجه یک همچنین رعایت استاندارد های روز دنیا توانسته است گواهینامه های معتبر ایزو را دریافت کند. با گذشت زمان و افزایش رضایت مندی مشتریان از محصولات دلیجان شروع به تولید محصولات دیگر در زمینه های عایق های رطوبتی کرده است.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1241
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 194
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 441
  • بازدید ماه : 6,982
  • بازدید سال : 41,265
  • بازدید کلی : 347,109