loading...

فروش اسپری قیر عایق

فروش اسپری قیر عایق,فروش اسپری قیر عایق

عایق الاستومریک" border="0">

نمایندگی انواع عایق الاستومری تخت پشت چسبدار  : عدم به کاربردن  از یک عایق خوب حرارتی در کف ساختمان ، دیوارها و سقف سبب می گردد به آسانی حرارت از بدنه ساختمان خارج گردد. موضوع هایی  که حتی با دو جداره کردن پنجره ها هم خیلی خود را نشان نخواهد داد. بعضی  از اشخاص سوال می کنند که  چرا خانه ما با اینکه ساختار پنجره ها را هم عوض نموده ایم ، ولی باز محیط خانه گرم نم شود همین امر نبود عایق های حرارتی در بدنه ساخت ساختمان می باشد. اگر نیاز به عایق الاستومری تخت دارید می توانید از طریق همین صفحه خرید خود را ثبت کنید. عایق الاستومری تخت درضخامت های 9 میلی متر در این وب سایت به صورت پشت چسبدار به فروش می رسند. 

عایق رطوبتی قیری" border="0">

نمایندگی انواع پوشش های قیری اسپری در کرج : از قسمت هایی از خودرو که دسترسی به آن کمی دشوار است اما مانند سایر قسمت های خودرو امکان کثیف شدن آن وجود دارد می توان به بخش های زیرین خودرو اشاره کرد. در واقع تمامی قسمت های هر خودرو مستعد جذب آلودگی هستند اما بخش های زیرین خودرو به دلیل نزدیک بودن به جاده با احتمال جذب آلودگی بیشتری همراه است. برای کاهش این آلودگی می توان ازاسپری قیر استفاده کرد. این اسپری به خوبی می تواند از کثیف شدن و یا حتی زنگ زدن این قسمت های مهم جلوگیری کند. برای انجام و استفاده از اسپری قیر سایمونایز ابتدا باید سطح مورد نظر (کف خودرو) را کاملاً از هر گونه گل یا چربی تمیز کرد. سپس اسپری مورد نظر را به خوبی تکان داد (حداقل 1 دقیقه).

عایق رطوبتی مایع" border="0">

تولید و اجرای انواع عایق های رطوبتی مایع ساختمان : این محصول در دسته مصالح مدرن قرار گرفته و جزو عایق هایی است که از فرآیند نانو در تولید آن ها استفاده شده است. از این محصول در جهت عایق بندی رطوبتی نمای ساختمان و عایق رطوبتی بام استفاده می شود و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های آن ها می توان به وزن کم و مقاومت آن در برابر حریق اشاره کرد. این محصول در دسته انواع عایق بی رنگ قرار دارد. عایق رطوبتی نانو پلیمر، نمونه ای از عایق های نانو می باشد. از ویژگی های آن می توان به سازگاری آن با محیط زیست و استفاده از آن به عنوان عایق رطوبتی کاشی و چوب اشاره کرد.

روش اجرای اسپری فوم اسفنجی پلی یورتان در انواع سطوح : اسپری فوم در قوطی های فلزی تهیه و تولید می شوند. در تولید فوم از گازهای پیشران استفاده می شود که به تزریق هرچه بهتر فوم کمک می کند. در حالت عادی گازهای پیشران در بالای مواد قرار می گیرند. بنابراین توصیه می شود تا قبل از استفاده حتما قوطی فوم را به خوبی تکان دهید تا گاز و مواد باهم مخلوط شوند. سپس قوطی را به صورت وارونه نگاه دارید تا مواد فوم در نزدیکترین حالت به نازل قار بگیرند. در این هنگام گازها نیز به انتها قوطی هدایت شده و با فشاری که به مواد می آورند باعث تزریق هرچه بیشتر و بهتر مواد می شوند.  البته تکنولوژی جدید فوم هایی را به بازار ارائه داده است که قابلیت استفاده در تمامی جهات را داشته و اصطلاحاً فوم 360 درجه نامیده می شوند. 

اسپری فوم پلی اورتان به علت استفاده‌ی فراوان و مزایای مورد توجهش به‌سرعت جای موادی از قبیل قیر، بتونه و سیمان را گرفت. راحتی کار با موادی از جمله چوب، فلز، پلاستیک، مقوا باعث شده تا به برتری این اسپری افزوده شود. حدود 20% از دمای بهینه داخل ساختمان از طریق پنجره ها و 12% از طریق درها به هدر می رود. اسپری فوم تک جزئی می تواند به شما کمک کند تا هزینه های قبض برق و گاز خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. اسپری فوم درزگیر و عایق کننده ای موثر برای نصب و درزگیری چهارچوب های در و پنجره است.

نمایندگی انواع چسب ماستیک و فوم های پاششی پلی یورتان : پلی ‌یورتان ها پلیمرهایی هستند که دارای پیوند اورتانی بوده و از طریق واکنش افزایشی بین یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب دارای هیدروژن فعال مثل گروه هیدروکسیل شکل می ‌گیرند. مهمترین ویژگی این گروه از پلیمرها این است که پس از واکنش ساختاری پایدار به وجود می‌ آورند. در این روش آب بندی بتن، رزین ‌های پلی‌ یورتان یک جزئی یا دو جزئی با پمپ مخصوص تزریق در محل‌ های نفوذ آب تزریق می ‌شوند (به همین علت به آن تزریق رزین در بتن گویند) و باعث آب ‌بندی جسم بتن از داخل و عمق می‌ گردد. به جای رزین پلی اورتان می توان از فوم پلی یورتان استفاده نمود که به آن تزریق فوم در بتن گویند.

قیمت عایق فوم پلیمری پلی یورتان در سراسر ایران : پلی اورتان یا پلی یورتان پلیمری شناخته شده است که در زندگی روزمره ی همه ی ما نقش عمده ای دارد. افشانه یا اسپری فوم پلی یورتان رایج‌ترین نوع از این فوم عایق است که در سال ۱۹۴۰ تولید شد و توسط ارتش ایالات‌متحده آمریکا برای استفاده در هواپیماها بکار گرفته شد و در آغاز دهه ۱۹۷۰ به‌ عنوان عایق فوم به ‌صورت عمومی مورد استفاده قرار گرفت. یکی از کاربردهای فوم پلی یورتان، عایق‌کاری اجسام است.

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1241
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 194
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 506
  • بازدید ماه : 7,047
  • بازدید سال : 41,330
  • بازدید کلی : 347,174