loading...

چسب قیری عایق ساختمان - مطالب ارسال شده توسط admin

چسب قیری عایق ساختمان - مطالب ارسال شده توسط admin,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

عایق رطوبتی بی رنگ در سطوح مختلف

کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ بازدید : 1 پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 : 10:25 نظرات (0)

عایق رطوبتی بی رنگ در سطوح مختلف : عایق رطوبتی بی رنگ زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید نمای سازه پس از پوشش دهی از لحاظ ظاهری حفظ شود. از آنجایی که عایق‌ها در رنگبندی های مختلف عرضه می‌شوند اجرای آنها روی نما باعث تغییر رنگ سازه به سفید یا رنگ های دیگر می‌شود. اما این محصول منحصر به فرد به جهت ظاهر شفاف و شیشه ای که دارد نمای ساختمان را به همان شکل اولیه حفظ خواهد کرد. در پروژه های معماری ممکن است از نماهای سنگی یا آجری استفاده شود. حال آنکه برخی دیگر کاملاً به صورت بتنی می‌باشند. یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.عایق بی رنگ نانو این مشکل را حل کرده.

بهترین عایق صوتی خانه و مراکز تجاری کرج : عایق صوتی، جذب صدا، پنبه پلی استر، عایق پلی استر از 100٪ فیبر با چگالی بالا پس از فرآیند گرم تا پنبه ساخته شده است و برای رسیدن به چگالی متفاوت و اطمینان از تهویه آن از پرس داغ مختلف استفاده می کنیم که باعث می شود جذب صدا و محصولات عایق عالی شود.این یک نوع محصول جدید توسعه یافته است که دارای اثر ضد صدا خوب و بدون آسیب به انسان است که از پنبه الیاف شیشه بهتر است.پنبه آکوستیک فیبر پلی استر به طور گسترده در سینما، اتاق ضبط، استودیوی موسیقی، سینما، استودیوی شخصی و مکان‌های دیگری که نیاز به جذب صدا زیاد است، استفاده می‌ شود.

تنوع در عایق نسوز قیمت مناسب در خاورمیانه : اگر به دنبال یک عایق حرارتی برای کوره و یا دمای بالا می گردید بهتر است ادامه این مطلب را از دست ندهید. عایق حرارتی نسوز یا عایق های ضد حرارت به موادی گفته می شود که دیرتر آتش می گیرند، اغلب آنها را از جنس سرامیک و غیر فلزی می سازند. این مواد بخاطر خصوصیات خود می توانند در در دمای بالا ویژگی های فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ کنند.

روش های استفاده از عایق پایه سیمانی در سازه ها : عایق سازی حرارتی ساختمان ها اهمیت بسیار زیادی روی ایمنی ساختمان ها و جلوگیری از هدررفت انرژی دارد. برای این کار می توان از مصالح مختلفی از جمله پشم سنگ، پشم شیشه و متریال های این چنینی استفاده کرد؛ اما در حال حاضر متداول ترین روش برای عایق کاری حرارتی، استفاده از عایق حرارتی پایه سیمانی است. عایق حرارتی پایه سیمانی محصولی است که به منظور افزایش مقاومت حرارتی عضوهای مختلف در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد آن بسیار حائز اهمیت می باشد. همانطور که از نام این نوع عایق حرارتی مشخص است، این عایق بر پایه سیمان تولید شده و یک سری افزودنی های شیمیایی و الیاف نیز برای افزایش مقاومت آن در برابر حرارت مورد استفاده قرار گرفته اند. این نوع عایق حرارتی دقیقا مشابه با ملات امکان اجرا روی دیوارها و اجزای سازه ای و غیر سازه در ساختمان ها را دارد و حتی می تواند جایگزین ملات معمولی شود. بسته به نوع افزودنی های موجود در عایق حرارتی پایه سیمانی، این عایق ها می توانند عملکردی متفاوت داشته باشند و بدیهی است که باید در هنگام انتخاب و خرید آن ها به مشخصات عایق های حرارتی توجه ویژه ای شود.

مزایای عایق فایبرگلاس در انواع سازه ها : عایق فایبرگلاس، عایقی است که در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و موجب کاهش انتشار گرما، سرما و سر و صدا می‌شود. این عایق‌ها که از پلاستیک تقویت شده به صورت الیاف شیشه‌ای بسیار ظریفی ساخته شده‌اند، هوا را به دام می‌اندازند و موجب گرم نگه داشتن محیط در زمستان و خنک نگه داشتن آن در تابستان می‌شوند. عایق‌های فایبرگلاس معمولا به دو صورت رولی و یا پر‌کننده شل در بازار موجود می‌باشند و انواع دیگری مانند تخته‌های سفت و سخت و عایق کانال آن نیز تولید شده است.

انواع عایق استخر جهت ایزولاسیون و آب بندی : یکی از مواردی که در احداث استخرهای خاکی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، استفاده از عایق‌های موثر برای آب‌بندی کفپوش استخر است. عایق استخر علاوه بر جلوگیری از نشت آب به خاک، نقش مهمی در حفظ کیفیت آب استخر و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات دارد. این عایق‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌اتیلن، پلی‌اورتان و لاستیک ساخته شده و بر روی کفپوش استخر نصب می‌شوند.این محصول باعث می‌شود تا آب درون استخر به خاک نشت نکند و در نتیجه باعث کاهش میزان اتلاف آب و تغییرات کیفی آن میشود. همچنین عایق استخر مانع رشد علف‌های‌هرز و میکروب‌ها در کف استخر می‌شود و از ایجاد مشکلات بهداشتی جلوگیری می‌کند. استفاده از عایق مناسب و با کیفیت برای آب‌بندی کفپوش استخر خاکی، به ویژه در مناطقی با حضور آب‌های زیرزمینی فراوان، بسیار ضروری است.

کاربرد ماستیک آب بند و پرکردن درز و حفره پلها : ماستیک ها را می توان به عنوان پرکننده ای برای آب بندی یا پرکردن شکاف های بین مصالح ساختمانی استفاده کرد تا از ورود مایعات، هوا و  رشد آفات جلوگیری کند. ماستیک در ساخت و ساز به عنوان چسب و درزگیر کاربرد فراوانی دارد. این ماده وظیفه دارد بی نظمی هایی را که ممکن است بین دو سطح ایجاد شود با جداسازی محل اتصال مواد همسان یا متفاوت پر کند. ماستیک ها همچنین می توانند ترک های سطوحی مانند بتن، فایبرگلاس و سایر مصالح ساختمانی سخت را پر کنند. از دیگر ویژگی های بارز ماستیک ها می توان به استفاده آن در فضاهای باز اشاره کرد زیرا در برابر آب، گرما و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. پرکننده های ماستیک برای هر ماده ای مناسب هستند اما معمولاً در بتن، آلومینیوم، شیشه، چوب، فولاد و سنگ مرمر استفاده می شوند.

فروش محصولات عایق رطوبتی بیرنگ نما : عایق شفاف قابل اجرا بر روی سطوح مختلف از جنس چوب ، گچ ، بتن، سیمان، لوله های بتنی آب ، مخازن آب ، آجر و … می باشد. این محصول به عنوان عایق رطوبتی بر روی سطوح بیرونی بسیار مناسب است. عایق رطوبتی بی رنگ زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید نمای سازه پس از پوشش دهی از لحاظ ظاهری حفظ شود. از آنجایی که عایق‌ها در رنگبندی های مختلف عرضه می‌شوند اجرای آنها روی نما باعث تغییر رنگ سازه به سفید یا رنگ های دیگر می‌شود. اما این محصول منحصر به فرد به جهت ظاهر شفاف و شیشه ای که دارد نمای ساختمان را به همان شکل اولیه حفظ خواهد کرد. در پروژه های معماری ممکن است از نماهای سنگی یا آجری استفاده شود. حال آنکه برخی دیگر کاملاً به صورت بتنی می‌ باشند.

 عایق کاری ساختمان در کرج با عایق فوم ورقی : عایق کاری ساختمان کرج یکی از مهمترین مراحل در بازسازی و نوسازی ساختمان‌هاست، که روز به روز در حال گسترش و متنوع‌تر شدن است. با افزایش روزافزون حامل‌های انرژی، اجرای عایق کاری ساختمان کرج اهمیت بیشتری پیدا کرده است و درخواست برای آن بیشتر می‌شود. عایق کاری ساختمان در کرج نیز مانند سایر کارهای مربوط به ساخت و ساز اصول خاصی دارد که رعایت آن ضروریست. به همین دلیل، باید کار عایق کاری حرارتی ساختمان کرج را به متخصصین این حوزه سپرد. همانطور که گفته شد عایق حرارتی در حقیقت به ماده ای گفته می شود که می تواند از انتقال دما و حرارت از محیطی به محیط دیگر ممانعت کند. در اصل هدف از استفاده از عایق حرارتی ساختمان جلوگیری از اتلاف انرژی و تنظیم دمای ساختمان در حالت استاندارد است. اگرچه عایق کاری ساختمان ها می تواند در نهایت باعث افزایش هزینه های ساخت و ساز شود اما در دراز مدت می تواند در هزینه های زیادی صرفه جویی کند و آسایش و رفاهی نسبی برای افراد ایجاد کند و در حالی که ارزش کلی ساختمان را نیز افزایش می دهد. عایق حرارتی ساختمان می تواند در بخش های مختلف از ساختمان همچون سقف، کف، دیوارها، تاسیسات و … انجام شود. می توان گفت عایق کاری استاندارد باعث می شود که در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی شود.

عایق های محافظتی" border="0">

بهترین پوشش قابل اجرا روی ایزوگام پشت بام : سیمانکاری روی ایزوگام برای افزایش دوام و آسیب ندیدن آن انجام می‌شود. اینکار با کاشی و موزائیک هم ممکن است، که در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی انجام می‌شود. اما برای پشت بام و دیوارها، سیمان از نظر کاربرد، هزینه و حتی زیبایی‌شناسی توجیه بیشتری دارد. سیمان کاری روی ایزوگام استخر، حوضچه‌ها یا معابر آبگیر هم رایج است، و نقش ایزولاسیون را برای آنها ایفا می‌کند. یکی از مواردی که امروزه بسیار رایج شده است، نصب سنگ روی ایزوگام یا کاشی کاری روی ایزوگام است. باید به این نکته دقت داشت که نصب کاشی یا سنگ روی ایزوگام کار ساده ای نیست و لازم است تا با روش ها و تکنیک های آن آشنایی کامل داشته باشید.

استفاده از عایق نانو در عایق بندی مخازن : عایق کاری مخازن یکی از مراحل مهم درعدم اتلاف آب بشمار میرود و در صورت عدم آبندی مخزن توسط مواد عایقبندی بدیهی است مقدار آب مصرفی بسیار بالا خواهد بود. از مزایای استفاده از عایق رنگی نانومولتیزو میتوان به بحث بهداشتی این عایق اشاره کرد برای ایزوله مخزن ها باعث می شود که علاوه بر عایق کاری، این عایق نانویی درون مخزن ها از زنگ زدگی نیز جلوگیری کند. با توجه به حفظ منابع توسط عایق‌ بندی، اتلاف انرژی کاهش یافته و صرفه اقتصادی بالایی دارد. از طرفی با دید محیط زیستی می‌توان به کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای اشاره کرد. با عایق‌ بندی انتقال حرارت کاهش می‌یابد در نتیجه از یخ‌ زدگی مایع ( استفاده از مخازن چهار لایه فوم دار ) و یا گرم شدن آن جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر نوعی از عایق برای ضد حریق کردن مخازن با عنوان پوشش ضد حریق نیز امنیت مخزن را در برابر آتش‌سوزی و از بین رفتن مخزن و مایع درون آن نجات می‌دهد.

عایق رطوبتی پلیمری" border="0">

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری نانو کرج : آب بندی سطوح فلزی از جمله کانال کولر، اچ وک ها ، کانال هوا ، دریچه ها ، درزها ، لوله ها ، سوراخ ها و …… در ساختمان ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد‌. عایق بندی این سطوح با ایزوگام علاوه بر دشواری بسیار در اجراء نیاز به مهارت های ویژه ای می باشد . در برخی قسمت ها که دسترسی بسیاری دشواری دارند عایق بندی با استفاده از ایزوگام غیرممکن می شود .بلندشدگی ورق های ایزوگام سبب می شود رطوبت به قسمت های مختلف نفوذ کرده و سبب آسیب رساندن به کل لایه آب بند شود که در بسیاری موارد منجر به خسارت های مالی فراوانی می‌شود. بهترین روش برای عایق کاری کانال‌ها و لوله‌ها استفاده از عایق رطوبتی به همراه الیاف فایبرگلاس می باشد .

بهترین جایگزین ایزوگام عایق رطوبتی در کرج : به مرور زمان افراد به این نتیجه رسیدند که باید به دنبال جایگزین ایزوگام باشند. زیرا حداکثر عمر ایزوگام 10 سال است و در مناطق گرمسیر، سردسیر و نامعتدل عمر آن کاهش پیدا می کند. به همین علت افراد مجبور هستند که هر چند سال یکبار اقدام به ترمیم یا تعویض آن کنند. نام دیگر ایزوگام، قیرگونی است که در کوتاه مدت می تواند از نفوذ آب به درون ساختمان جلوگیری کند. اما قیرگونی بر روی پشت بام های مختلف از جمله پشت بام های موزاییکی به خوبی جواب نمی دهد. زیرا قادر به پوشش دهی کاملا درزهای موزاییک نیست و بعد از چند سال دچار پوسته پوسته شدن، تبله شدن و جداشدن از موزاییک ها می شود. به همین علت باید به دنبال عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام بود که از معایب مذکور به دور باشد. در حال حاضر بهترین جایگزین ایزوگام و قیرگونی، عایق رطوبتی نانو می باشد.

اجرای خدمات ضد آب سازی نمای ساختمان : نماهای سنگی جزو آسیب پذیرترین سطوحی هستند که می‌توانند در برابر رطوبت و شرایط جوی نامناسب ساختار خود را از دست بدهند. به همین دلیل لازم است که پس از اتمام ساخت و ساز ساختمان به منظور حفاظت فیزیکی بیشتر از یک عایق رطوبتی سنگ نما استفاده کنید. این کار برای شما بسیار سودمند و حیاتی خواهد بود. روش‌های عایق سنگ نما تنوع زیادی دارند که به صورت کلی از نفوذ رطوبت و حرارت جلوگیری می‌کنند. آنها پل‌های حرارتی محیط داخل و خارج را از بین می‌برند. در نتیجه با عایق کاری نمای ساختمان می‌توان از اتلاف انرژی جلوگیری کرد و بهره‌وری آن را افزایش داد.

درزگیر موزاییک" border="0">

اجرای انواع عایق و درزگیر عایق بندی درب ها : عایق درزگیر یکی از پرمصرف ترین چسب ها در صنایع مختلف است که یکی از رایج ترین این درزگیرها عایق های پلی یورتان هستند. چون این نوع عایق های حرارتی و صوتی به 2 صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی به شکل فوم های پلی اورتان و دیگری به شکل ماستیک های پلی اورتانی به کار می‌روند. البته امروزه در بازار عایق های درزگیر دیگری با نام‌های چسب های درزگیر نانو، عایق پلی بوتیلن، لاتکس مبتنی بر آب و عایق اکریلیک عرضه می‌شود‌. همچنین عایق های دیگری مثل بوتیل، پلی سولفاید، سیلیکون و غیره هم وجود دارد. اما ما در این مطلب تنها در مورد ویژگی های عایق درزگیر پلی یورتان صحبت خواهیم کرد.

طریقه اجرای عایق های نانو بیرنگ رطوبتی : عایق چند منظوره الاستیته نانوجهان – عایق رطوبتی پلیمری یک محصول بسیار عالی با اجرای آسان با چسبندگی بسیار زیاد برای اببندی استخر،پشت بام،سرویس بهداشتی ،بام سبز، بالکن، روف گاردن و … هر کیلو برای ۱/۵ الی ۲ متر مربع در دولایه استفاده می گردد. عایق چند منظوره الاستیته – عایق رطوبتی پلیمری را برای هر سطحی براحتی و بااطمینان میتونید استفاده کنید. عایق پشت بام، استخر ، کف و دیواره سرویس های بهداشتی ، دیواره فنداسیون ، که سیمانی هستند و همینطور از محصول بیرنگ ان برای پشت بام موزاییک شده یا استخر کاشی شده و نماهای مختلف ساختمان مانند چوب، گچ ، فلز ، سیمان، شیروانی ، سرامیک، سفال و غیره می توانید استفاده کنید. اجرای بسیار ساده ای داره و با یک قلمو بدون تخصص خودتون سطح را عایق کنید.

عایق رطوبتی استخر" border="0">

اندود کاری سنتی برای آب بندی استخر ها در گلشهر : امروزه روش های متفاوتی برای آب بندی سازه های بتنی و بتن وجود دارد که هر یک بسته به وضعیت آنها می توانند به کار گرفته شود. یکی از این راه ها بکارگیری از چسب بتن است. برای این کار از ترکیب ملات های ریزدانه و پرسیمان در ترکیب با چسب به طور لایه بندی پلاستر گونه بر روی سطح دیوار مخزن یا استخر بکار میرود. در این روش با نهایت دقت وجود داشته باشد تا از درزهای سرد و تخلخل اجتناب میشود. میزان استفاده چسب بتن به میزان وزنی ، 5 تا 10 درصد سیمان مصرفی در ملات است. در این روش پس از اتمام مراحل اجرایی لایه ای از ملات ریزدانه پرسیمان ( عیار حداقل 300 کیلوگرم سیمان ) به ضخامت 1 تا 3 سانتیمتر بر روی سطح اجرا می شود. در صورتی که بدنه و سازه استخر یا مخرن از بلوک یا آجر باشد برای جلوگیری از ترک های ناشی از نشت آب گیری یا بستر ، بهتر است از الیاف پروپیلن ، یا توری فایرگلاس یا رابیس در لایه اجرایی استفاده بشود.

عایق کاری لوله های موتورخانه" border="0">

بهترین عایق های حرارتی لوله های تاسیسات در کرج : عايق حرارتي به ماده يا تركيبي از چند ماده گفته مي­شود كه نرخ انتقال حرارت را كاهش دهد، اين عايق ­ها تا اندازه زيادي از هدررفت گرما جلوگيري مي­ كنند. از آنجاكه هدف اصلي عايق­كاري كاهش انتقال حرارت است عايق ­ها بايد ويژگي ­هاي مناسبي در كاهش نرخ انتقال حرارت به طرق هدايت، همرفت و تابش داشته باشند. عایق تاسیسات در هر زمینه‌ای‌ فرایندی است که در طی آن از یک لایه عایق برای جلوگیری از اتلاف انرژی و نیز محافظت از تاسیسات مورد نظر درمقابل عوامل مخرب محیطی که در عالم طبیعت بصورت طبیعی و انسانی وجود دارد، مانند رطوبت، عوامل خورنده و اکسید کننده و… و همچنین حفظ تاسیسات در مقابل انواع صدمات مکانیکی انجام می‌شود. درواقع هدف اصلی از عایق تاسیسات جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش هزینه‌های لازم برای تامین سوخت و انرژی مورد نیاز برای صنایع است.

اسپری قیر رطوبتی" border="0">

کاربرد آسان اسپری قیر عایق رطوبتی در کولر : یکی از پر مصرف ترین مواد در صنعت امروزی قیر میباشد. قیر به دلیل ویژگی های فراوانی که دارد کاربرد های مختلفی در صنعت دارد که یکی از کاربرد های آن عایق سازی سطوح مختلف می باشد .بعضی از کاربرد های آن به این صورت است که کف گلگیر اتومبیل و تمامی سطوحی که در تماس با آب، مانند سطوح غوطه ور داخل آب و محل هایی که امکان نفوذ آب یا پوسیدگی وجود دارد. استفاده از این محصول را جهت محافظت کلیه اشیا پیرامون که به نحوی در تماس با آب و در معرض خوردگی و زنگ زدگی می باشد توصیه می گردد. کاربرد آسان اسپری قیر، مزیتی است که نمی‌توان از آن چشم‌ پوشی کرد.

رنگ استخری آب بندی" border="0">

روش اجرای رزین و چسب آب بندی استخر : آب بندی استخر جزو مهم‌ترین کارهایی است که در زمان ساخت استخرهای خانگی و عمومی باید حتماً انجام شود. چون استخرها از مصالحی مثل سیمان ساخته می‌شوند پس به شدت خاصیت نفوذپذیری دارند. بنابراین آب به راحتی از درون استخر به بیرون آن می‌رود. از این رو باید استخرها طوری آب بندی شوند که حتی قطره‌ای آب به بیرون از استخر نشت نکند. اما برای آب بندی استخر روش‌های زیادی وجود دارد که ما در ادامه بهترین روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.‌

فوم پاششی پلی یورتان" border="0">

تولید و عرضه ماستیک پاششی پلی یورتان PUS2500 : فوم پاششی پلی یورتان در سال 1940 و برای پوشش هواپیماهای نظامی مورد استفاده قرار می گرفت اما با گسترش صنایع مختلف و شناخت ویژگی های خوب این فوم از سال 1970 تا کنون به عنوان عایق کاربرد دارد. همانطور که گفته شد این نوع فوم از ترکیب 2 ماده شیمایی و رزین تولید می شود که توسط دستگاه های مخصوص و در اندازه های مشخصی روی سطوح گوناگون اسپری می شود. پس از پاشیدن این ماده روی سطح بالافاصله فوم ایجاد شده و به صورت جامد تغییر شکل می دهد. با استفاده از فوم پلی یورتان پاششی شما می توانید در مدت زمان کوتاه سطوح گسترده ای را به راحتی عایق کاری کنید. پس از خشک شدن این فوم شما یک عایق نسبتاً دائمی و مادام العمر را تولید کرده اید که در برابر مواد بسیاری مقاومت دارد و تغییر شکل نمی دهد.

عایق صدا" border="0">

کاربرد آکوستیک پنل عایق کاری صوتی در سازه ها : بهترین راه برای کاهش سروصدا و برقراری آرامش، استفاده از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت است که به آن «عایق صوتی» می گویند . عایق صوتی، تجهیزاتی است که منافذ موجود در سقف و دیوارهای ساختمان را پر می کند و از انتقال صدا جلوگیری می کند. با کمک عایق صوتی، می توان آرامش و تمرکزی بیشتری را تجربه کرد و آلودگی صوتی محیط را به شدت کاهش داد.

آسفالت های گرم و سرد" border="0">

روش های اجرای آسفالت سرد در جاده  : آسفالت ماده‌ ای ترکیبی از سنگدانه ها، قیر، شن، ماسه و پرکننده‌ ها است که به آن سیمان سیاه نیز گفته می‌ شود. از این ماده قرن‌ هاست که برای راه سازی استفاده می‌ شود و با توجه به ترکیبات و نحوه کاربرد نیز دارای انواع آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی است. علاوه‌ بر راه‌سازی و پوشش‌ دهی جاده‌ ها و خیابان‌ ها، از آسفالت در محیط هایی چون باند فرودگاه، پارکینگ و پشت‌ بام ساختمان‌ ها نیز استفاده شده و پس‌ از اجرا و سخت شدن، پوششی بسیار مقاوم و سخت را در برابر آسیب‌ های محیطی ایجاد می‌ کند. همچنین این ماده به‌ دلیل ترکیبات و روند تولیداتی خود، دارای قابلیت تحمل فشاری بسیار بالایی است و از این‌ رو استفاده از آن در جاده‌کشی و خیابان‌ ها، علاوه‌ بر خاصیت زیباسازی، در برابر تردد وسایل نقلیه به ویژه خودرو های سنگین بسیار مقاوم بوده و دچار تغییر شکل و ماهیت نخواهد شد.

پوشش پلی یورتان در کرج" border="0">

واژه عایق های حرارتی به موادی اطلاق می شود که مانع هدر رفتن و اتلاف انرژی حرارتی شود. جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی موجب صرفه جوئی در انرژی و پول می گردد و از طرفی زمینه های ایمنی و آسایش را فراهم می سازد. از طریق ارتقاء کارایی انرژی، امکان کاهش اندازه و و ظرفیت تجهیزات حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع میسر بوده و بدین ترتیب حجم سرمایه گذاری برای خرید آن ها نیز کاهش می یابد. از دیگر مزایای عایق کاری می توان به کنترل مطلوب فرایندها اشاره کرد. به این ترتیب، عایق کاری حرارتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این میان، عایق پلی یورتان حرارتی یکی از مؤثرترین و باصرفه ترین مواد برای عایق بندی حرارتی به شمار می آید. این عایق، پلیمری سبک و پایدار است که از ایزوسیانات و ترکیبات هیدروژن دار تشکیل، و در انواع مختلف و با کاربردهای گوناگون تولید می شود. بنابراین در ساختمان سازی و صنایع وسیعی می تواند به کار رود.

قیر امولسیونی" border="0">

بهترین قیر امولسیون عایق بندی در کرج : بیشتر قیر های مصرفی در دمای معمولی حالت نیمه جامد و خمیری دارند و برای استفاده در عملیات آسفالت کاری نیاز به گرم کردن و روان سازی و کم کردن گرانروی آن می باشد که بتوان لا یه ی نازکی از آن را به صورت پاششی بر روی زمین پخش کرد. اگر عملیات گرم سازی انجام نشود، قیر به حالت سیال در نمی آید و عملا کار با آن غیر ممکن می شود. اما اگر عملیات راه سازی در مناطق دور افتاده و صعب العبور باشد، رساندن تجهیزات قیر گرم کن و لوازم و متعلقات آن بسیار دشوار است و مقرون به صرفه نمی باشد. بنا بر این با قیر امولسیون به راحتی در دمای پایین تر می توان عملیات راه سازی را بدون نیاز به گرم کردن در هر منطقه ای انجام داد. در ضمن در بارندگی ها نیز قادر هستیم به عملیات آسفالت کاری ادامه دهیم چون ورود رطوبت و آب به داخل امولسیون و مصالح آن، نه تنها مشکل وخرابی در آن ها ایجاد نمی کند بلکه باعث چسبندگی بهتر بین قیر و مصالح و بهبود عملکرد آسفالت نیز می شود.

عایق سفید نانو" border="0">

قیمت انواع عایق های نانو رطوبتی و حرارتی : این عایق با استفاده از مواد پلیمری تولید می‌شود و بر پایه رزین‌های اکریلیک است. این عایق بهترین جایگزین به جای سایر عایق‌های موجود در بازار است زیرا به آسانی قابل نصب بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. مواد اولیه موجود در این عایق باعث می‌شود تا این محصول از دوام بالایی برخوردار باشد و نیاز به تعویض یا تعمیر در دراز مدت نداشته باشد. عایق کاری دیوار معمولا با استفاده از عایق‌هایی نظیر عایق پشم سنگ و فوم الاستومری انجام می‌شود. ولی با روی کار آمدن عایق نانو استفاده از سایر عایق‌ها کمتر از گذشته شد زیرا این عایق نصب آسانی دارد و روی هر دیواری قرار می‌گیرد. عایق نانو دیوار به صورت پاششی است و برای استفاده از آن نیازی به تمیز کردن سطح دیوار نخواهد بود.

عایق بندی لوله" border="0">

انتخاب بهترین عایق صوتی لوله های تاسیسات : عایق صوتی تاسیسات عایق حرارتی و برودتی مناسب برای سیستم های تاسیساتی در صنعت ساختمان است و جایگاه بسیار ویژه ای دارد. آکوستیک تاسیسات پشت بام که یکی از انواع این عایق هاست و کاربرد آن در بام ساختمان ضروری محسوب می شود. با نصب تاسیسات مرکزی یا دیزل ژنراتورها و چیلرها در قسمت بام خانه ها و ساختمان ها، شدت انتقال صدا به طبقات پایین تر افزایش می یابد. در سیستم آکوستیک بام تمام مشکلات آلودگی صوتی حذف و انتقال صدا به طبقات پایین به حداقل می رسد.

عایق سفید بام" border="0">

بهترین عایق پشت بام ضد آب در تهران کرج : بهترین عایق پشت بام متریالی است که دارای دوام و ماندگاری، طول عمر بالا، سهولت در اتصال و نصب، نفوذ ناپذیری بالا، مقاوم در مواجه با تغییرات دمایی شدید و …. باشد. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی شاهد حضور فراورده های متنوعی در بازار هستیم که هر کدام از آنها توانایی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. روش های ضد آب نمودن و آب گریزی از مهمترین و پراستفاده ترین راهکارهای استفاده شده در صنعت ساخت و ساز می باشد که برای محافظت از سازه و ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به مصالح ساختمانی ودر نتیجه تخریب و تحلیل از آن استفاده می شود. اینکه از چه روش عایق بندی و چه نوع ماده و محصولی برای عایق سازه استفاده نمائیم، از عوامل متعددی تاثیر می پذیرد که یکی از آنها توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی می باشد.

فروش عایق و محافظ ضد آب آجر نما

کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ بازدید : 11 پنجشنبه 16 فروردین 1403 : 9:29 نظرات (0)
پوشش نانو آجر نما" border="0">

فروش عایق و محافظ ضد آب آجر نما : عامل اصلی تخریب آجرها، جذب آب و نفوذ آن به آجر است. با استفاده از مواد نانو ضد آب آجر، جذب آب مصالح به صفر می‌رسد و باعث می‌شود تا نمای ساختمان حفظ شود. محلول نانو آجر نما پوشش فوق‌العاده نازک (ضخامت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نانومتر) روی سطوح ایجاد می‌کند؛ همچنین در تمامی درزهای سطوح نفوذ می‌کند و با این کار باعث ایجاد یک‌ لایه حفاظتی می‌گردد و از نفوذ آلودگی و شوره و سفیدک ایجاد شده توسط باران و یا هرگونه رطوبت بر روی سطح جلوگیری می کند و باعث می‌شود که سطوح آجر یا سیمانی کاملاً ضد آب شود. نانو آجر نما برای انواع آجر از جمله: آجر نسوز نما – آجر قزاقی – آجر پلاک سفالی – آجر فشاری – آجر خشتی و برای دفع رطوبت در سطوح مشابه آجر که در ساختمان به کار می روند مثل: بتن، مصالح طبیعی و سرامیک مناسب می باشد.

عایق واترسیل رطوبتی" border="0">

قیمت عایق رطوبتی واترسیل نانو در کرج : تشکیل شده از مايع سيلكاتي بر پايه آب و شفاف كه با نفوذ خود به بافت مصالح باعث ايجاد خاصيت آب بندي دائمي ميگردد. از اين محصول ميتوان در كليه سطوح بتنی ، سنگي، اجري، خشتي، سيماني و بتوني، گچي، كاهگلي و… استفاده نمود. در عایق کاری نمای ساختمان، عایق رطوبتی به عنوان یکی از لایه‌های مهم استفاده می‌شود. هدف اصلی عایق رطوبتی در این حوزه، جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان و حفظ از ناحیه نمای ساختمان است. این عایق رطوبتی به عنوان لایه‌ای محافظ بر روی سطح نمای ساختمان نصب می‌شود تا از ورود رطوبت، باران و بخار آب به داخل ساختمان جلوگیری کند.

قیر پلیمری" border="0">

اجرای عایق ‌های رطوبتی قیری پلیمری نانو : طول عمر ایده آل عایق های رطوبتی قیری در صورت اجرای صحیح این عایق های رطوبتی بین 10 تا 15 سال و در بدترین حالت بین 5 تا 10 سال دارای دوام می باشد.قیمت عایق های رطوبتی قیری به دلیل نسبیت و وزن و ضخامت آنها و به دلیل نوسانات اقتصادی کشور متفاوت بوده و نمی توان هزینه مشخصی برای آنها تعیین کرد. عایق ‌های رطوبتی قیری یکی از روش‌ ها و تکنولوژی ‌های بسیار پیشرفته‌ ای است که در صنعت ساختمان ‌سازی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. این عایق‌ های رطوبتی نانو بر پایه آب بوده و بسیار سازگار با محیط‌ زیست هستند. همچنین از دیگر خصوصیات این عایق ‌ها می‌ توان به وزن سبک آن ‌ها، انعطاف‌ پذیری بالا، سرعت و سهولت در خشک شدن و سرعت‌ عمل در اجرای آن اشاره کرد. 

فروش عایق چسب ماستیک سفید در کرج

کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ بازدید : 11 سه شنبه 07 فروردین 1403 : 14:12 نظرات (0)
چسب عایق بندی کرج" border="0">

فروش عایق چسب ماستیک سفید در کرج : در چسب های ماستیک به دلیل وجود ملات در ترکیبات آن اصلا حالت ژله ای ندارد بنابراین قابلیت رنگ پذیری را دارند از چسب ماستیک برای آب بندی،و عایق و صداگیری پنجره های پی وی سی به طور گسترده توسط نصابان در و پنجره استفاده می شود. اغلب از چسب های ماستیک استفاده می شود. ماستیک قیر (سرد و گرم)، ماستیک پلی اورتان، ماستیک سیلیکونی، ماستیک اکریلیک، ماستیک پلی سولفید و غیره انواع مختلفی از ماستیک هستند. ماستیک برای آب بندی کانال های آب و فاضلاب، مخازن آب و فاضلاب یا کف سازی استفاده می شود. و همچنین برای آب بندی کانال های آبیاری. برخی از ماستیک ها دارای خواصی مانند مقاومت در برابر فرآورده های نفتی هستند و برخی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت استفاده می شوند. نوع دیگری از ماستیک برای آب بندی پنجره ها یا کاربردهای سبک استفاده می شود.

بهترین عایق رطوبتی نانو استخری در گوهردشت : عایق رطوبتی نانو استخر یکی از انواع مختلف این محصول است این نوع عایق وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را برعهده دارند و از انواع مختلفی تشکیل شده است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم، یکی از ویژگی های مثبت این نوع عایق این است که می توان در هر مرحله از ساخت استخر از آن استفاده کرد. در بسیاری از عایق بندی استخر با این حال که عایقهای مختلف استفاده شده کیفیت بالایی داشته ولی چون که استفاده صحیح و دقت کافی در کار نشده نتیجه مطلوب برای کارفرما به همراه نداشته است پس بنابراین باید برای اجرای عایق بندی استخر، شرایط محیطی، شناخت سازه هیدرولیکی و چگونگی استفاده از متریال مورد نیاز باید مورد توجه واقع شود.

خرید عایق حرارتی نانو پوشش سقف

کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ بازدید : 14 یکشنبه 05 فروردین 1403 : 10:41 نظرات (0)
عایق های الاستومری" border="0">

خرید عایق حرارتی نانو پوشش سقف : یکی از ملزومات پوشش سقف در ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف، عایق حرارتی سقف فلزی است که نقش مهمی در صرفه‌جویی در انرژی دارد. در کشور ما بیش از ۴۰ درصد مصرف انرژی مربوط به ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف می‌شود به همین منظور عایق حرارتی یک راه‌حل ایده‌آل به حساب می‌آید که می‌تواند تا حدود ۵۰ درصد از مصرف انرژی در ساختمان‌ها و سازه‌ها را کاهش داده و از هدررفت آن جلوگیری کند. اگر به دنبال یک عایق حرارتی برای کوره و یا دمای بالا می گردید بهتر است ادامه این مطلب را از دست ندهید. عایق حرارتی نسوز یا عایق های ضد حرارت به موادی گفته می شود که دیرتر آتش می گیرند، اغلب آنها را از جنس سرامیک و غیر فلزی می سازند.

عایق کاری با پلی یورتان" border="0">

قیمت عایق پلی یورتان پاششی فومی در کرج تهران : عموما برخی از ساختمان ها شرایط خاص خودشان را دارند و نمی توان همه ساختمان ها را به ساختمان های اداری و مسکونی محدود کرد، چرا که مرغ داری ها، گاو داری ها و سایر ساختمان های دیگر نیز با شرایط محیطی خاص خودشان وجود دارند که سوسک، موش، جانوران موزی، حشرات و سایر مشکلات دیگر مانند باد، خاک، گرما، رطوبت و… را به خود جذب می کنند که این خود از عوامل آسیب رسانی به محیط و جانداران می باشد. در حالی که عایق های حرارتی فیبری نمی توانند مانع از عبور هوا به داخل ساختمان ها و یا حتی سوله ها بشوند عایق های پاششی بخوبی از نفوذ رطوبت، هوای سرد، گرم، گرد و غبار، حشرات، موش ها، مار، انواع پرندگان و سایر موارد دیگر جلوگیری می کند.

رزین نما در کرج" border="0">

اجرای پوشش نانو نمای ساختمان در کرج : اجرای پوشش نانو یا رنگ نانو روی نمای ساختمان به دو دلیل انجام میشود. بعضی از پوششهای نانو عایق هستند ، بدین معنی که از آنها برای ایزولاسیون استفاده میشود. در واقع عایقی که به صورت مایع است و به وسیله قلم مو به راحتی برروی سطح قابل اجراست ، کاربرد دیگر رنگ یا پوشش نانو ، نوعی محافظ بر روی نانو و رزین نما بخشهای دیگر است ، برای مثال اجرای رزین نمای ساختمان باعث میشود متریال اصلی محافظت شود ، سطح کمتر دچار آلودگی و خاک گرفتگی گردد و ظاهر اولیه خود را حفظ کند. نمای ساختمان از هر نوعی که باشد آجر ، سیمان ، رنگ ، سنگ و یا حتی شیشه اجرای پوشش نانو باعث تمیز ماندن، ضد آب شدن و کثیف و فرسوده نشدن نمای ساختمان می شود.

عایق های رنگی استخر" border="0">

پوشش های ضد آب جدید استخری در کرج : عایق بندی استخر با مواد نانو، یکی از جدیدترین راه‌ حل‌ها برای جلوگیری از نشتی آب و رطوبت استخر است که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. عایق استخر به‌ عنوان پوششی بادوام و ماندگار برای شکاف‌ها و فضاهایی که آب در آنها نفوذ می‌کند مورد استفاده قرار می گیرد.  رنگ استخری ضد جلبک نانو به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی در انواع سطوح قابل اجرا می باشد. آب بندی استخر با مواد نانو، استخر را در برابر عوامل محیطی مانند باران، سرما، قارچ‌، جلبک‌ و … مقاوم می‌کند. این مزیتی بسیار حیاتی است، زیرا بیشتر محصولاتی که به عنوان پوشش های ضد آب استفاده می‌شوند، با گذشت زمان، ضعیف و کیفیت آن‌ ها به شدت پایین می آید، ولی عایق نانو استخر برای سالیان سال با دوام باقی می ماند.

اجرای عایق سفید روی فلز" border="0">

فروش عایق مایع نانو سقف شیروانی سوله  : نانو عایق همان طور که از نامش پیداست عایقی از جنس نانو می باشد که به خوبی در مقابل هرگونه انتقال گرما از جمله تابش، جابجایی و همرفتی را می گیرد. به کارگیری نانو عایق ها در سوله ها ساده است و تغییری در شکل ظاهری سوله ایجاد نمی کند. نانو عایق جدیدترین تکنولوژی برای عایق کردن سوله ها می باشد که دارای کمترین میزان انتقال حرارت در میان تمام عایق های موجود می باشد. نانو عایق مایع است و خاصیت چسبندگی بالایی دارد و می توان آن را به وسیله هر نوع وسیله رنگ آمیزی مانند پیستوله و برس مورد استفاده قرار داد. عایق کردن سوله ها با نانو عایق روشی کم هزینه و به صرفه است که روش اجرای نسبتا ساده ای دارد.

پوشش عایق رطوبتی" border="0">

خرید عایق سفید بام نانو در سراسر کشور : استفاده از سقف های سفید رنگی یک راه محبوب برای کمک به کاهش افزایش گرما در ساختمان یا خانه در آب و هوای جنوبی است که بیشتر اوقات گرم می ماند. همانطور که پوشیدن لباس‌های سفید یا رنگ روشن می‌تواند به خنک‌تر ماندن شما در روزهای آفتابی کمک کند،عایق سفید بام  نیز می‌تواند به خنک‌تر ماندن ساختمان و کاهش بار روی واحد تهویه مطبوع کمک کند و هزینه‌های خنک‌کننده را کاهش دهد. جهت صرفه جویی در انرژی و خنک ماندن ساختمان بهتر است بهترین عایق سقف را بشناسید. سقف‌ های معمولی می‌ توانند در یک بعد از ظهر آفتابی تابستانی، به دمای 150 درجه فارنهایت یا بیشتر برسند. در شرایط مشابه، سقف بازتابنده می تواند بیش از 50 درجه فارنهایت (28 درجه سانتیگراد) خنک تر بماند. این امر می‌ تواند باعث صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و هزینه در ساختمان‌ های دارای تهویه مطبوع شود.

کاربرد قیر امولسیون" border="0">

قیمت عایق امولسيون قير ضد رطوبت کرج : قیر از پالایش نفت خام به دست می آید. اضافه کردن افزودنی هایی به قیر فرآیند ساخت امولسیون را تسهیل می کند و پایداری و چسبندگی آن را بهبود می بخشند. قیر از اجزای اصلی امولسیون بوده و در بیشتر موارد 50 تا 75 درصد از امولسیون را تشکیل می دهد. ترکیب شیمیایی قیر موضوعی پیچیده است و نیازی به بررسی و آزمایش همه خصوصیات قیر نیست ولی بعضی از خصوصیات قیر به شدت روی امولسیون تاثیر می گذارند. رابطه دقیقی بین خصوصیات قیر و قابلیت تبدیل به امولسیون قیرها وجود ندارد.

تعداد صفحات : 31

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1238
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 1,512
  • بازدید ماه : 4,780
  • بازدید سال : 39,063
  • بازدید کلی : 344,907