loading...

خرید و توزیع قیر عایق مخصوص ساختمان

خرید و توزیع قیر عایق مخصوص ساختمان ,خرید و توزیع قیر عایق مخصوص ساختمان مشخصات قیر:شاخص ترین خاصیت قیر آن است که طی سالیان متمادی بدون تغییر شکل پایدار می ماند ، میزان پایداری نیز بستگی مستقیم به پایه نفتی تشکیل دهنده دارد.از دیگر مشخ

خرید و توزیع قیر عایق مخصوص ساختمان

مشخصات قیر:شاخص ترین خاصیت قیر آن است که طی سالیان متمادی بدون تغییر شکل پایدار می ماند ، میزان پایداری نیز بستگی مستقیم به پایه نفتی تشکیل دهنده دارد.از دیگر مشخصه های قیر به صورت زیر می باشد.1:بدون از دست دادن خواص در برخی ازحلال ها حل می شود2:دارای رنگ ثابت 3: قابلیت ارتجاع 4: رطوبت به آن نفوذ نمی کند 5: مقاوم در مقابل اسیدها ، بازها و نمک ها 6:عایق جریان الکتریکی 7:قابلیت چسبندگی
روش های تهیه قیر: 1) اجرای مستقیم 2) دمیدن هوا که براساس فرآیند مقطعی یا ادامه‌دار انجام می‌شود
قیر عمدتا در ساخت و سازها، راه‌سازی، عایق کاری جاده‌ها، آسفالت کردن خیابان‌ها یا عایق بندی پشت بام‌ها استفاده می‌شود. این محصول با توجه به فرآیندهای مختلف تولید به انواع و درجه‌های مختلف و آزمایش‌های فیزیکی نظیر تست نفوذ، تست گرانروی(ویسکوزیته)، تست نقطه اشتعال، تست حلالیت، تست نقطه نرم شدن، تست انعطاف‌پذیری و موارد دیگر تقسیم می‌شود.
لازم به ذکر است که برخی از این طبقه‌بندی‌ها براساس نتایج آزمایشات انجام شده روی قیر و برخی دیگر براساس نوع پالایش و مراحل انجام شده بر روی قیر صورت گرفته‌اند.

برای خرید و مشاوره محصولات قیری شرکت گوهر ابنیه پایتخت با کارشناس فنی شرکت تماس حاصل فرمایید،شماره تماس:09121754110

خرید و توزیع قیر عایق مخصوص ساختمان

کاربرد انواع قیر شل ، سفت ، مخلوط در عایق کاری ساختمان:

قیر شل:این نوع قیر بی شک بهترین قیر از نظر چسبندگی بر روی سیمان بشمار می رود. زمانیکه ما سطوح خود را قیرگونی دو لایه انجام می  دهیم(بویژه در مناطق سردسیر) بهتر است که اولین لایه قیری که بر سطح سیمانی می چسبد از نوع قیر شل باشد تا گونی را محکم بر سطح نگه دارد.

قیر سفت : این نوع قیر به تنهایی در صنعت ساختمان استفاده نمیگردد و آن را حتما باید باقیر شل ترکیب کرد.زیرا قیر سفت مذاب پس از سرد شدن به شدت خاصیت شکنندگی پیدا می کند و پس از اجرای قیرگونی فقط با قیر سفت , این قیر ترک می خورد و منافذی را جهت  ورود آب به سطح ایجاد میکند.پس بهتر است قیر سفت بهمراه قیر شل مصرف گردد  تا خاصیت نفوذ ناپذیری را در لایه های بالایی قیرگونی ایجاد کند.البته برای لایه آخر یا لایه بالایی ترین لایه,قیرسفت بیشتری باید استفاده کرد تا  گیرایی بیشتری داشته باشد.

قیر مخلوط:این نوع قیر حد وسط شل و سفت است و در اکثر  مناطق با توجه به آب و هوای منطقه کارایی دارد اما نکاتی در استفاده از آن  وجود دارد.مثلا در مناطق خیلی گرم مثل جنوب کشور حتما باید از قیر سفت  همراه با آن استفاده کرد تا قیر شره نکند و گیرایی خود را حفظ کند.

ویژگی‌های عمومی‌قیرها:خصوصیات عمومی‌قابل توجه چسبانند ه ای سیاه عبارتند:1: غیرقابل نفوذ بودن در برابررطوبت وآب 2: عایق الکتریکی 3: قابلیت ارتجاع 4: پایداری متوسط در برابر اسیدها ,بازهاونمک‌ها 5: چسبندگی به سایر مصالح
عایق قیری ساختمان
 معایب عمده قیر :1: خواص فیزیکی ومکانیکی انها با افزایش دما تغییرمی‌کند,نرم وروان می‌شوند. 2: در برابر گرمای زیاد تجزیه شده,می‌سوزندو به ذغال بدل می‌شوند و خاصیت جسبندگی خودرا از دست می‌دهند 3:در برابر فشار زیاد تغییر شکل می‌دهند.3: در روغن‌های معدنی وبرخی حلال‌ها مانند سولفورکربن حل می‌شوند. 4:در محیط‌های مرطوب و آلوده به خاک چسبندگی خود را از دست می‌دهند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1227
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 828
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 34,747
  • بازدید کلی : 340,591