loading...

پخش و توزیع انواع ایزوگام طرح دار در تهران

پخش و توزیع انواع ایزوگام طرح دار در تهران,پخش و توزیع انواع ایزوگام طرح دار در تهران انواع ایزوگام از نظر جنس:ایزوگام پلیمری: نصب ایزوگام طرح دار پلیمری و نوع پلیمر ساده خیلی رایج است. این جنس از متریال قیر با درجه خلوص ۶۰ تا ۷۰ درصد به دست

پخش و توزیع انواع ایزوگام طرح دار در تهران

انواع ایزوگام از نظر جنس:ایزوگام پلیمری: نصب ایزوگام طرح دار پلیمری و نوع پلیمر ساده خیلی رایج است. این جنس از متریال قیر با درجه خلوص ۶۰ تا ۷۰ درصد به دست می آید. دیگر مواد به کار رفته در ایزوگام پلیمری عبارتند از: تیشو، پلی استر، فیلم پلی اتیلن، پدر تالک، لایه آلومینیوم، پوشال و گونی پلاستیکی ایزوگام دمیده: صرف نظر از اینکه ایزوگام طرح دار است یا خیر همه انواع ایزوگام دمیده از نوعی قیر دمیده و مازوت یا نفت کوره تولید شده اند. درجه نفوذ قیر دمیده خیلی کمتر است و در برابر حرارت نیز بسیار انعطاف پذیر است. این قیر مناسب ایزوگام پشت بام یا استخر نیست.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

ایزوگام طرح دار

انواع ایزوگام از نظر لایه: ایزوگام تک لایه: نصب ایزوگام هوم سرویز با هماهنگی قبلی انجام می شود.ماده پلی استر  در ایزوگام تک لایه با ظرافت و انعطاف بالا به کار رفته است. ایزوگام دو لایه: ایزوگام دو لایه از بهترین ایزوگام های موجود است که از لایه پلی استر به همراه تیشو تولید شده است.  ایزوگام دولایه از انواع عایق با ضخامت و استحکام بسیار زیاد است.

انواع روکش ایزوگام: ایزوگام با روکش آلومینیومی:  بدون تردید بهترین ایزوگام همین عایق روکش دار آلومینیومی است که برای عایق بندی پشت بام به کار می رود. ایزوگام طرح دار آلومینیومی هم در بازار موجود است. روکش آلومینیومی ایزوگام موجب شده تا علاوه بر عایق رطوبتی، این متریال از انواع عایق حرارتی نیز محسوب شود. ایزوگام با روکش آلومینیومی قادر است تا ۸۵ درصد نور خورشید را منعکس کند در نتیجه موقع بارش برف، خطر یخ زدن از بین می رود. ایزوگام بدون روکش آلومینیومی:یکی از انواع عایق رطوبتی ایزوگام بدون روکش آلومینیومی است که اغلب برای عایق بندی پی ساختمان، سرویس های بهداشتی، زیرزمین و .. به کار می رود.


پخش و توزیع انواع ایزوگام طرح دار در تهران


مزایای نصب ایزوگام فویلدار و طرحدار دیوار: 1: مقاومت در برابر نور خورشید و شرایط بد جوی 2: جلوگیری از تخریب و پوسیدگی دیوار 3: ایجاد نمای زیبای دیوار ساختمان 4: جلوگیری از هدر رفتن انرژی و خروج گرما , سرما 5: عایق صدا
این نوع از ایزوگام ها به دلیل وجود لایه ای از آلومینیوم یا فویل، علاوه بر افزایش زیبایی و متنوع بودن ایزوگام، موجب افزایش مقاومت ایزوگام شده است. ایزوگام طرح دار، جدیدترین و مدرن ترین نوع از انوع ایزوگام ها بوده که دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر ایزوگام های موجود در بازار است.
 مزایای ایزوگام طرح دار: مزایای ایزوگام طرح دار ، نسبت به سایر مدل ها و انواع ایزوگام ها این است که به دلیل روکش آلومینیوم یا فویل، دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر مدل های ایزوگام است. دارای طرح و رنگ بندی و مدل های مختلفی است که مشتریان بنابر سلیقه شخصی خود، میتوانند از انواع آن استفاده نمایند. میزان مقاومت و کشش ایزوگام طرح دار در مقایسه با مدل های دیگر، بیشتر است. ظاهر ایزوگام طرح دار یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های ایزوگام طرح دار است که دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح میباشد. مکانهایی که میتوان از ایزوگام طرح دار استفاده نمود، شامل سقف خانه، زمین بازی، دیوارها و مناطق مختلف است.

کاربرد ایزوگام طرح دار:کاربرد ایزوگام طرح دار ، در صنایع مختلفی از جمله زیباسازی شهر، ساختمان سازی، کارخانجات، زمینهای ورزشی، کف استخر، زمین بازی، دیوارها، سقف منازل و مکان های دیگر مشخص میشود.

انواع ایزوگام طرح دار: انواع ایزوگام طرح دار ، شامل ایزوگام هایی است که دارای طرح های سنگ، سرامیک، چوب، گرانیت، چمنی، کامپوزیت، ورساچه، لانه زنبوری و رنگی است. ایزوگام طرح دار مطابق با استاندارد جهانی تولید میشود و مراحل مختلف آزمایشگاهی را طی می نماید. از انواع ایزوگام های طرح دار میتوان به فویدار و دولایه اشاره نمود. ایزوگام طرح دار دو لایه از روکش فویل رنگی تولید میشود که دارای فرمول جدید و کیفیت بالا می باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1227
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 251
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 40
  • بازدید هفته : 1,003
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 34,922
  • بازدید کلی : 340,766