loading...

چسب قیری عایق ساختمان - 127

چسب قیری عایق ساختمان - 127,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

پخش روکش واتر پروف ضد آب نمای ساختمان در کرج : نوع ديگري از پوشش دهنده هاي سطوح ساختمان است كه بدون تغيير رنگ و شكل ظاهري ، با از بين بردن جذب سطحي محل اجرا ، آنرا در مقابل باران ، گرد و غبار و گازهاي جوي مقاوم مي سازد .روکش واترپروف ماده ای است یک جزئی که بر پایه رزین های اکریلیک و امولسیون فایر تولید می گردد از روکش ضد آب  واترپروف می توان برای پوشش کلیه سطوح بتن و انواع نماهای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و صنعتی استفاده نمود . روکش واترپروف نما را می توانید با آب مخلوط کنید تا به غلظت دلخواه برسد .

کارایی چسب ماستیک پلی سولفاید مخصوص بازسازی ایزوگام:ماستیک یکی از محصولات آب بندی است. ماستیک ها انواع مختلفی دارند.از جمله انواع ماستیک ها موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا، ماستیک قیری سرد اجرا، ماستیک پلی یورتان و اپوکسی، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید وماستیک پلی یورتان. می باشد. ماستیک ها  بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از ماستیک ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و بعضی  دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری و ایزوگام می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند. نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود.ماستیک ها بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند.ماستیک ها بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد.در زمان اجرای ماستیک ها باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.

فروش پرایمر آببند امولسیونی در کرج: معرفی پرایمر آب بند امولسیونی S1 روش مصرف آن:پرایمر امولسیون (آبی) محصولی  تک جزئی ، بر پایه قیر لاستیکی (بیتومن رابر) و پودر های معدنی مخصوص ، که بعلت نوع واکنش های شیمیایی و کنفورماسیون و بافت شکل گرفته آن توسط دستگاه های آلمانی ، قابلیت رقیق شدن با آب را دارد و بعلت داشتن رزین های مخصوص نانو  و قابلیت نفوذ بسیار عالی  آن در هنگام اجرا، از چسبندگی خوبی به سطوح بتنی ، آسفالت ، ایزوگام ، فلز (در نوع دیگر پرایمر) ، آجر و دیگر مصالح ساختمانی برخوردداراست.

 

 

 

انواع قیرچسبی فوری زیر سازی کف کولر گوهر ابنیه پایتخت : روکش  قیر چسبی فوریS4 ماده ای است ، یک جزئی که بر پایه رزین های پلیمری و بیتومن رابر تولیدمیشود . قیرچسبی  فوری زیر سازی کف کولر محافظت از سطوح بتنی و فلزی ، در شرایط سخت جوی و محیط های مرطوب با املاح خورنده را بر عهده دارد. این ماده از قدرت چسبندگی زیادی برخوردار است.کف کولر های آبی به دلیل وجود املاح در آب بعد از مدتی شروع به پوسیدگی می کند. جهت جلوگیری از این اتفاق و همچنین ترمیم کف کولر هایی که پوسیده شده و یا  سوراخ می باشد، می توان از این قیر چسبی فوری استفاده نمود. جلوگیری از عبور آب،به سطح کار به خوبی چسبیده و سطحی نازک اما مقاوم بر روی کف کولر تشکیل می دهد.

فروش عایق نانو چسب قیری ماستیک سفید: این ماده به شکل سیال سفید رنگ بوده که جهت آب بندی سطوح استفاده می شود S 500 بر پایه رزین های آکرولیک و با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته شده است و دارای خاصیت الاستیسیته می‏باشد و توانایی ترکیب با هر نوع ملات سیمانی را به راحتی داراست این ماده یک جزئی بر پایه رزین و بصورت سرد اجرا درون درز های نمایی ساختمان ، سرویس های بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد

 آببندی تمام سطوح استخر توسط ایزوگام در کرجایزوگامها در بسیاری از ساختمان و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. نصب ایزوگام استخر یکی از کاربردهای عایق های رطوبتی بوده که بسیار رایج می باشد و جهت آب بندی و عایق بندی انواع استخر های کشاورزی , صنعتی , پرورشی ماهی … مورد استفاده قرار می گیرد. در عایق کاری می توان عایق پلیمری استخر به کار برد. آب بندی استخر با ایزوگام که نسبت به روش های دیگر راحت تر و دوام تر در نتیجه از نظر وقت و هزینه به صرفه تر می باشد. در صورت ایجاد مشکل یا شکافت بر روی استخر که بر اثر فرسودگی یا ضربه ایجاد می شود می توان به راحتی تعمیر ایزوگام استخر را برای بخش مربوطه انجام داد.

 

عایق رطوبتی ایزوگام طرحدار صبای دلیجان در کرج: ایزوگام به صورت معمول شکل زیبایی ندارد و برای پوشش برخی محل‌هایی مثل دیوار ساختمان، استخر ها که در معرض دید و در محل رفت و آمد است ، ممکن است گزینه خوبی نباشد. به همین دلیل تولیدکنندگان ایزوگام برای رفع این مشکل انواع جدید ایزوگام را با طرح‌های مختلف و رنگ‌های متنوع تولید می‌کنند.معمولا ایزوگام طرح دار از نوع فویل‌دار و دولایه می‌باشد که دارای کیفیت عالی و طول عمر و دوام بالا است. از ایزوگام طرح دار می‌توان برای پوشش دیوارها، استخرها و هر محلی که در معرض دید و در محل رفت و آمد است استفاده نمود.

 

 

چسب قیری نانو ماستیک pus2000 چیست موارد کاربرد آن: ماستیک محصولی است که از آن برای آب بندی سطوح و سازه استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم واصلی ماستیک‌ها این است که پس از کیورینگ نیز حالت انعطاف پذیر خود را حفظ می‌کند. هم چنین ماستیک بر روی سطوحی از جنس دیگرمانند سرامیک،ماسه نیز قابل استفاده است. بر روی سطوحی از چوب، آلومینیوم، شیشه و سنگ مرمر نیز می‌توان از ماستیک استفاده کرد. برخی پیمان‌ کاران از ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده استفاده می‌کنند. به طور مثال از آن برای وصل پنجره‌ها به سازه‌ی اصلی ساختمان استفاده می‌شود.

عایق رطوبتی قیر مانند در جدول خیابانها کوچه ها از جدیدترین متدهای برای آب بندی می باشد که جایگزین نسل های قدیمی عایق رطوبتی مثل قیرگونی شده است.وجود نم ورطوبت باعث می گردد که به ساختمان خسارتهای متفاوتی وارد می نماید.به همین دلیل بایستی عایق کاری رطوبتی به بهترین شکل صورت پذیرد.اگر شما به هر گونه عایق رطوبتی از جمله عایق رطوبتی نانو،عایق رطوبتی کاشی ،عایق رطوبتی مایع،عایق رطوبتی دیوار زیرزمین ،عایق رطوبتی جدول خیابان نیاز دارید با شرکت صبای دلیجان در ارتباط باشید.

 

شرکت عایق رطوبتی پایه قیر صبای دلیجان محصول یک عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیر اکسیده است که با یک لایه فایبرگلاس تیشو (نمد الیاف شیشه) و یک لایه پلی استر نبافته مسلح شده است عایق رطوبتی پایه قیر،انعطاف پذیر و آببند کننده است که به راحتی اعمال می گردد. این محصول به همراه یا بدون الیاف تقویت کننده اکرولیک و پشم شیشه بر سطوح بتنی و سازه های بنایی، در فونداسیون و پی ساختمان ها، دیوار های حائل، بام، لوله های بتنی، مخازن، تونل ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده پس از پخت کامل به حالت چقرمه و انعطاف پذیر درآمده و در برابر حرکت های سازه و تنشهای وارده مقاوم است.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,586
  • بازدید ماه : 1,586
  • بازدید سال : 55,878
  • بازدید کلی : 361,722