loading...

چسب قیری عایق ساختمان - 22

چسب قیری عایق ساختمان - 22,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

عایق کاری با قیر" border="0">

خرید انواع عایق امولسیونی قیری ضد آب در کرج : عایق امولسیونی قیری معمولاً به عنوان یک روش اقتصادی برای ضد آب کردن و حفاظت از سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عایق معمولاً به صورت روکشی روی سطح اعمال می‌شود و پس از خشک شدن، تشکیل یک لایه ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت را بر سطح فراهم می‌کند. پرایمر امولسیونی (قیری) ، محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است و در هنگام اجـرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی ، بتنی ، آجـری ، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد . این محصول پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود و تا اندازه زیادی سطح را عایق می کند . پرایمر امولسیونی (قیری) در صورت اجرا در دو لایه سطح را کاملاً عایق و ضد آب می نماید، ولی عموماً پرایمر امولسیونی (قیری) به عنوان لایه زیرآیند برای اجرای عایق امولسیونی به کار می رود.

پشم سنگ تخته ای" border="0">

خرید فوم عایق صدا و یا عایق صوتی در کرج : عایق صوتی از جمله نیازهای ضروری در دنیای پر هرج و مرج امروزی است و در واقع آن را می توان به عنوان سدی مقاوم در برابر انعکاس و انتقال صوت دانست. امروزه بسیاری از ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی با این عایق ها مجهز می شوند و استانداردهای لازم برای جلوگیری از سر و صدا در ساخت آن ها رعایت می گردد. احتمالا شما هم از سر و صدای غیر قابل تحمل بچه های کوچک همسایه تان خسته شده اید و یا تصمیم به عایق کاری دفتر کار و یا منزل خود گرفته اید.  به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود. هزینه عایق صوتی دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد.

خرید عایق استخر" border="0">

اجرای عایق نانو برای استخرها در کرج تهران : به طور کلی روش ها و تکنیک های زیادی برای محافظت و عایق بندی استخر و همچنین ارتقاء زیبایی ظاهری آن وجود دارد. در میان همه این روش ها انجام نقاشی سطح با استفاده از رنگ و انواع عایق رطوبتی استاندارد می تواند روشی مقرون به صرفه و بسیار سهل و آسان باشد. غالباً این گونه اقدامات تحت عنوان پروژه DIY یا Do It Yourself تلقی می شود که صاحبان استخر ها می توانند این اقدام هیجان انگیز را انجام دهند. لذا قبل از آنکه بخواهید استخر خود را کاملا از آب خالی و آن را آماده رنگ آمیزی کنید بهتر است ابتدا به یک فروشگاه رنگی خوب بروید. در این مقاله قصد داریم به بیان یکسری دلایل مضاعف مبنی بر استفاده از رنگها به عنوان بهترین پوشش عایق رطوبتی بپردازیم. همچنین چند نکته مهم را در حوزه رنگ آمیزی استخر نیز به منظور داشتن یک پروژه موفقیت آمیز ذکر خواهیم کرد. پس این مقاله را از دست ندهید چرا که اطلاعات فوق العاده مفیدی را ارائه خواهیم داد.

عایق کاری انواع بتن" border="0">

کاربردهای عایق امولسیونی قیری آب بندی بتن : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی، مایعی ویسکوز به‌صورت امولسیون است که به‌صورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می‌شود. وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن است. در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد، است. عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد خواهد بود. محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون‌های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون، دیوار حائل، زیرزمین، تونل و … به‌راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل‌اجرا است.

عایق رطوبتی پلیمری" border="0">

خرید پوشش‌ های ضدخوردگی و پلیمری پیشرفته : پوشش پلیمری به نوعی پوشش و یا رنگ گفته می‌شود که از مواد پلیمری ساخته می‌شود .پوشش هایی مانند رنگ های پلیمری یا لاک الکل و… که می‌توانند انسجام و حفاظت بسیار زیادی را در برابر خوردگی به وجود بیاورد. پوشش های پلیمری از مدت ها پیش مجهز به فناوری بالایی بوده و این درحالی است که می‌توانند از سایش ماده جلوگیری کنند و انطباق بسیاری را فراهم نمایند.  پلیمر ها با داشتن خاصیت آب بندی و آب گریز نمودن سطوح می توانید یک پوشش قابل اطمینان برای انواع متریال ها باشد که در معرض رطوبت هستند. پوشش های پلیمری برای انواع مختلف مواد مصرفی طبقه بندی می شود.

عایق مخزن" border="0">

روش های عایق کاری رطوبتی مخازن فلزی : عایق کاری مخازن آب تاثیر محسوسی در میزان هدر رفتن آب دارد. آب در مخازنی که دارای عایق بندی مناسب نباشد به مشکلاتی مثل تغییر دما، کاهش کیفیت و تبخیر دچار می‌شود. بنابراین اختصاص بودجه برای عایق کاری مخازن آب نوعی سرمایه‌گذاری برای کاهش هزینه‌ها است. علاوه بر صرفه جوبی در هزینه‌ها، عایق کاری تانکر آب باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در فضای پیرامون تانکر می‌شود. عایق نانو مقاومت بسیار خوبی در برابر حریق، رطوبت، باکتری و اشعه‌های یو وی دارند و به همین علت از این مواد به عنوان عایق برای موارد ویژه استفاده می‌شوند. مخازنی که در محیط‌های صنعتی پر خطر است با مواد نانو عایق بندی می‌شود تا کارکنان و تجهیزات از خطرات جانی و مالی در امان باشند.

آب بندی استخر" border="0">

عایق کاری و آب بندی استخر با مواد رطوبتی : عایق کاری و آب بندی استخر مهمترین مرحله ساخت یک استخر یا حوض میباشد. تفاوتی ندارد که استخر ورزشی باشد، استخر مخصوص پرورش آبزیان و یا آبنما و غیره. مهم این است که آب از میان درزها و دیواره های استخر به بیرون نفوذ نکند. صرف نظر از هزینه تامین آب ، مشکلاتی مانند مرطوب کردن خاک اطراف و بناهای نزدیک استخر از دیگر علل اهمیت آب بندی صحیح استخر است. اگر چه در نگاه بلند مدت عدم صحیح آب بندی استخر می تواند آسیب های جبران ناپذیری برای استخر داشته باشد.

آب بندی پنجره های دوجداره" border="0">

کاربرد ماستیک درزگیر سیلیکون در پنجره دوجداره : برای درزگیری پنجره upvc و پنجره آلومینیومی، ابتدا اطراف درز را با استفاده از نوار چسب کاغذی آماده درزگیری می‌کنیم، سپس در کارتریج را با کاتر برش می‌زنیم. درون گان چسب سیلیکون یا تفنگ چسب سیلیکون قرار می‌دهیم و در محل مصرف تزریق می‌کنیم. در زمان استفاده از درزگیر سیلیکون ماستیک باید سطح شیشه و فلز (بطورکلی درب و پنجره آلومینیومی، پنجره upvc) عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار، گریس و جرم باشد. برای پاک کردن سطح مورد نظر می‌توانید از دستمال یا حوله مرطوب استفاده کنید. در مورد چسب سیلیکون ماستیک حتما به این نکته دقت کنید که این درزگیر پس از اعمال شدن بر روی پروفیل upvc یا پروفیل آلومینیوم ظرف مدت کوتاهی لایه می‌بندد؛ که این لایه مقاوم، ضد آب و الاستیک با خاصیت جابجایی 10 الی 15 درصدی، برای طولانی مدت مقاوم در برابر رطوبت، آب و شرایط جوی است.

عایق بندی لوله در کرج" border="0">

عایق کاری لوله های آب ساختمان در کرج : عایق کاری لوله بدون شک موثرترین و مقرون به صرفه‌ترین کاری است که می‌توان برای کم کردن هزینه و گرفتن بالاترین راندمان از سیستم تاسیسات و لوله‌کشی منازل و مکان‌های صنعتی انجام داد. لوله‌ها بسته به جنس، آلیاژ و محیطی که در آن به کار گرفته می‌شوند، طول عمر و محدودیت‌ هایی برای استفاده دارند که همواره یکی از چالش‌های پیش‌رو متخصصان صنایع ساختمانی و تاسیسات، ارائه راهکارهایی برای غلبه بر این محدودیت‌ ها و بهبود شرایط استفاده از این لوله‌ ها و اتصالات بوده و هست.

آب بندی استخر" border="0">

خرید پوشش عایق ضد آب استخری در گلشهر : عایق ضد آب استخر چیست؟ یک رنگ رزین اکریلیک بر پایه آب است که عایق رطوبتی را بهبود می بخشد و ترک های ریز را پر می کند و پوششی یکنواخت برای عایق کاری سطوحی که دائماً در مجاورت آب و رطوبت هستند ارائه می دهد. عایق ضد آب استخر با چسبندگی، کشسانی و مقاومت بالا در برابر محلول های شیمیایی، مطمئن ترین عایق ضد آب با پایه نانو می باشد. نانو عایق استخر غیر سمی، بی بو، ضد قارچ، ضد جلبک و قابل اجرا بر روی تمامی سطوح می باشد. عایق ضد آب جایگزین پوشش قیری، ورق های پلیمری و سایر مواد سنتی برای عایق کاری استخر و مخازن آب می شود. نانو عایق استخر بهترین گزینه برای رنگ آمیزی مخازن آب آشامیدنی و رفع نشتی در تمامی سطوح در کمترین زمان و کمترین هزینه می باشد.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,473
  • بازدید ماه : 2,473
  • بازدید سال : 56,765
  • بازدید کلی : 362,609