loading...

چسب قیری عایق ساختمان - 2

چسب قیری عایق ساختمان - 2,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

امولسیون‌ های قیری جهت ساخت راه ها : ‌استفاده از امولسیون‌ های قیری برای ساخت و نگهداری راه، روش جدیدی نیست. کاربردهای آن فقط محدود به قیرپاشی و تثبیت گرد و غبار در راه‌های شنی و خاکی می‌شود. کمبود اطلاعات و عدم تولید انواع مختلف امولسیون‌های قیری، استفاده از آنها را محدود کرده بود. در حال حاض بیشترین مصرف این قیرها در ساخت آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها‌، راه‌های اصلی‌‌، فرعی و روستایی به روش آسفالت سرد‌، انواع آسفالت‌های حفاظتی (آسفالت سطحی، دوغاب آب بند‌ امولسیون قیری و …)، اندود سطحی‌، مصرف در لکه گیری و نگهداری و بهسازی راه‌ها، تثبیت خاک و فرونشاندن گرد و غبار است. یکی از مزایای امولسیون قیری نسبت به قیرهای محلول امکان استفاده آنها بر روی سطوح مرطوب است که بدون از دست دادن چسبندگی، لایه نازکی از قیر را بر روی مصالح سنگی یا سطوح روسازی بر جای می‌گذارد. قیرهای آنیونی در حوزه ایزولاسیون ساختمانی و عمرانی نیز کاربرد وسیعی دارند.

عایق رطوبتی نانو در سرویس" border="0">

نحوه استفاده از نانو رنگ عایق رطوبت : نانو عایق رطوبتی رنگی را می توان بر روی انواع سطوح بتنی ، سیمانی ، گچ داخل ساختمان و بیرونی،کناف ،راه پله،تگری،به راحتی اجرا نمود. البته به شرطی که سطح زیر کار چرب یا جلبک زده نباشد.نانو عایق رطوبتی رنگی در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارد و در فام های روشن تا 30 درصد از هدر رفتن مصرف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند. نانو عایق رطوبتی رنگی دارای انعطاف پذیری و الاستیسیته بالایی می باشد و در بازه های دمایی مختلف خواص کشسانی خود را حفظ می کند.

تولید مواد عایق رطوبتی ایزوگام در کرج : علاوه بر این موارد ایزوگام برای سردخانه ها، استخرهای آب کشاورزی و تفریحی، پوشش لوله ها و عایق کاری لوله های فلزی، از نظیر لوله های نفت و گاز، سقف مرغداری ها، سقف سوله ها و روی هر سطحی که شما فکر می کنید ایزوگام قابلیت نصب دارد و باعث عدم نفوذ رطوبت خواهد شد. ایزوگام چیست را این گونه پاسخ می دهیم که نوعی پوشش مقاومت است که از قیر و الیاف مختلف مصنوعی ساخته شده و به وسیله گرما چسبانده می شود تا از نفوذ آب و ورطوبت به لایه های زیرین خود جلوگیری کند. در بیش‌تر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت‌بام، ایزولاسیون با عایق رطوبتی ایزوگام صورت میگیرد که معمولاً عمر آن حداقل 10 سال می باشد.

عایق کاری حرارتی  ویلا چوبی و مقاومت در برابر حریق  : عایق حرارتی مانند سنگ ، سنگ و پشم شیشه است . اینها مواد صنعتی ساخته شده از ماسه ، شیشه و سنگ های آتشفشانی هستند که به الیاف پشم مانند تبدیل شده و به تخته و انواع دیگر محصولات ترکیب می شوند . عایق صوتی و حرارتی در خانه های پیش ساخته بسیار خوب است . زیرا دقیق ترین و با کیفیت ترین مواد برای بهترین روش عایق حرارتی و صوتی انتخاب می شوند . عایق حرارتی باید بتواند میزان انتقال حرارت و یا تلفات را هم از بیرون به داخل ویلا پیش ساخته و هم از داخل به بیرون محدود کند . به عبارت دیگر ، از این عایق استفاده می شود تا فضای زندگی ما راحت تر از بیرون باشد. با محدود کردن گرمای خروجی از خانه در طول زمستان و هوای خنک در طول تابستان میباشد .

قیر امولسیونی راه" border="0">

نحوه اجرای عایق پوشش امولسیونی قیر : عایق امولسیونی قیری یک گونه از انواع مختلف عایق است که بر پایه قیر و امولسیون آب قیر می باشد. این عایق غالبا به منظور ضد آب کردن و حفاظت از سطح‌ های گوناگون از جمله سقف‌ ها، دیوار ها، پشت بام‌ ها و سطوح بتنی استفاده می‌ شود. عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد . در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد ، استفاده از عایق امولسیونی می باشد .

مزیت ایزوگام سطوح" border="0">

نمایندگی رسمی و مرجع ایزوگام دلیجان : نیاز به یک عایق و پوشش مناسب از گذشته تا به امروز برای محیط های مختلف در هر منطقه با هر شرایط آب و هوایی همیشه وجود داشته و دارد. بارزترین اهمیت این موضوع در مقاوم کردن سطوح است. در گذشته و زمان هایی که روش عایق بندی ایزوگام رایج نشده بود از روش هایی مثل آسفالت و قیرگونی برای عایق بندی سطوح مختلف استفاده می شد اما این روش ها علاوه بر پرهزینه بودنشان به علت اجرای سخت آن ها و آلودگی های بسیار زیادی که برای محیط زیست داشتند روش های بی عیب و کافی نبودند. به همین خاطر و به دنبال یافتن راه حلی مناسب و مدرن با پیشرفت در همین حوزه و علم و دانش آن روش جدید ایزوگام رواج یافت و به سرعت جایگزین روش های قدیمی آن شد.

پوشش عایق رطوبتی" border="0">

بهترین عایق رطوبتی پوششی سطوح در کرج : عایق رطوبتی نانو یکی از روش های جدید عایق کاری می باشد که برای انواع سطوح اعم از پشت بام، استخر، دیوار های جانبی، سرویس بهداشتی، چاله آسانسور و… به کار می رود. این عایق ها جایگزین مناسبی به جای ایزوگام، قیرگونی و سایر روش های سنتی به حساب می آید. عایق رطوبتی یک ابزار است که باعث پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت به سطوح مختلف سازه‌های ساختمانی می‌شود. این عایق‌ها انواع مختلفی دارند و هرکدام استفاده و بازار فروش خود را دارند. در این متن، می‌خواهیم با عایق رطوبتی تولید شده با فناوری نانو؛ که برای سطوح مختلف ساختمان مناسب است و یکی از روش‌های مقرون‌ به‌صرفه برای عایق کاری ساختمان به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی کشور، به صورت تضمینی، آشنا شوید.

نحوه نصب و اجرای ایزوگام پشت بام در ساختمان : ایزوگام کردن بام منازل از رایج ترین روش‌ های عایق ‌کاری در دنیای امروزی بوده و پس از قیرگونی، بیشترین کاربرد را در عایق ‌کاری انواع سطوح سازه دارد. در معرفی کامل ایزوگام در واقع می ‌توان گفت که ایزوگام ها یک نوع از عایق های رطوبتی بوده که نوعی از فرآورده‌ نفتی محسوب شده و جهت عایق‌ بندی سطح و جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان‌ ها استفاده می‌ شوند. ایزوگام ‌ها علاوه ‌بر عایق ‌بندی پشت بام‌ ها، در عایق ‌بندی تونل‌ ها، استخر ها، سرویس‌ های بهداشتی، دیوار ساختمان‌ ها و غیره نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرند. عمر مفید ایزوگام ها با نگهداری‌ های استاندارد به بیش‌ از ۱۰ سال رسیده و عوامل مختلفی چون شرایط آب ‌وهوایی، طریقه نگهداری و از همه مهم‌ تر کیفیت ایزوگام و نحوه‌ نصب آن نیز در طول عمر آن بسیار مؤثر است.

خرید عایق حرارتی رنگی یکنواخت بدون درز : عایق ها به طور کلی به دسته های،رول های عایق پشم سنگ و پشم شیشه، انواع ورق های عایق فوم و پلی استایرن در ضخامت های مختلف بصورت فویل دار یا بدون فویل، ساندویچ پانل های پشم سنگی، ساندویچ پانل های پلی استایرن، ساندویچ پانل های پلی اورتان، عایق های لوله ای و سلولزی و... تقسیم می‌شوند. که در ادامه در خصوص پرکاربردترین انواع آنها توضیحاتی ارائه می‌گردد. متریالی است که جهت جلوگیری از انتقال حرارت و صوت از یک ناحیه به ناحیه دیگر طراحی شده است. هدف عایق نگه داشتن گرما یا صدا در داخل یا خارج از خانه یا محدود کردن آنها به بخش خاصی از خانه است. عایق بندی راهکاری بسیار ایده آل برای کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی است و مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

هزینه ترمیم و لکه گیری ایزوگام در کرج : مسلماً ترمیم ایزوگام هزینه بسیار کمتری نسبت به تعویض آن دارد. این موضوع یکی از مزیت‌های ترمیم آن است. از معایب این روش نیز می‌توان به وجود احتمال خراب شدن زودهنگام ایزوگام از نواحی دیگر اشاره کرد. همچنین ممکن است لایه‌های جدیدی که برای ترمیم نصب کرده‌اید کنده شود و باعث نفوذ آب به داخل ساختمان شود. به‌علاوه در اثر ترمیم این لایه‌‌ها به ساختمان بار اضافی وارد شده و سبب سنگینی و نشست آن خواهد شد. تعمیرات ایزوگام باید در اولین فرصت و توسط افرادی انجام شود که در این زمینه، مهارت و تجربه کافی دارند.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 484
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,542
  • بازدید ماه : 1,542
  • بازدید سال : 55,834
  • بازدید کلی : 361,678