loading...

چسب قیری عایق ساختمان - 3

چسب قیری عایق ساختمان - 3,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

استفاده پوشش‌ نانو عایق کاری مخازن فلزی : محصول عایق رطوبتی نانو یک محصول دو جزیی بوده، که جز اول آن بصورت مایعی نفوذ پذیر در مرحله نخست اجرا شده و در مرحله دوم رنگ عایق بر روی سطح اجرا می گردد. عایق های رطوبتی، نانو جایگزین ایزوگام و مناسب، قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشد. با توجه به ماندگاری بالا و همچنین نحوه اجرای بسیار راحت این محصول با تقاضای فراوان کارفرمایان ساختمانی روبرو نموده است . استفاده از این نوع رنگ عایق که با تکنولوژی نانو در حال تولید میباشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که  علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد که به اختصار به آن اشاره میکنیم. عایق رطوبتی نانو ، قابل استفاده در پشت بام،نمای ساختمان ،حمام، سرویس بهداشتی، استخر و آب نما و غیره .... می باشد .

بهترین عایق سقف سوله مرغداری و دامداری : عایق سقف سوله یک لایه عایق است که بر روی سطح سقف سوله نصب می‌شود تا کاهش انتقال حرارت و صدا، جلوگیری از تشکیل نقطه‌های شبنمی و مانع ورود یا خروج هوا، رطوبت و گرد و غبار از سقف باشد. این نوع عایق‌ها معمولاً در ساختمان‌ها یا انبارهای صنعتی که از ساختارهای فلزی مانند فولاد استفاده می‌کنند، استفاده می‌شوند. پیدا کردن مناسب‌ترین عایق برای سقف سوله ‌های کارگاهی و… می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. مسلماً در کارگاه‌های تولیدی و یا در سوله‌ هایی که به عنوان انبار استفاده می‌شوند. سرمایه‌های زیادی اعم از دستگاه‌ها، مواد اولیه، محصولات نهایی، پرسنل و نیروی انسانی و… وجود دارد. برای آن که بتوانید این دستگاه‌ها و سرمایه‌ها را از گزند آسیب رطوبت، نم، حرارت و… حفظ کنید، لازم است تا از  عایق سقف سوله استفاده نمایید.

روش‌ های مختلف اجرای عایق و محافظ صوتی : یکی از بهترین روش‌ها برای عایق صوتی دیوار مشترک یا دیوار اتاق خواب اجرای دیوار پوششی کناف به همراه پشم سنگ می‌باشد. این روش برای عایق کردن دیوار در برابر صوت بسیار موثر است و می‌توان آن را در منازل مسکونی، برای جلوگیری از انتقال صدا به سایر اتاق‌ها یا واحدهای مجاور، به کار گرفت. انواع عایق آکوستیک وجود دارند که به رفع صداهای مزاحم کمک زیادی می کنند. عایق آکوستیک به معنای پوشش صداها در محیط داخلی، نسبت به فضای بیرونی است. یعنی می توانیم از یک عایق صوتی مناسب برای پوشاندن و جلوگیری از نفوذ، نویزهای صوتی ایجاد شده از خیابان یا صداهای فضای خارجی و یا برعکس کمک بگیریم. این عملیات به سطوح موانع صوتی نیاز دارد که مانع عبور سر و صدا از محیطی به محیط دیگر شود.  عایق های آکوستیک با بهترین کیفیت در این مجموعه به فروش می رسند.

ترمیم و بازسازی سطوح بهترین ملات بند کشی : عایق بندکشی نانو عایق رطوبتی است که جهت بندکشی پشت بام و سرویس بهداشتی، تراس ساختمان، حمام و آشپزخانه و حتی آب بندی موزائیک، سرامیک و سنگ حیاط منازل استفاده می شود. محصول نانو بندکشی از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع می باشد ،رنگ شیری که پس از اعمال بی رنگ می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها ساخته شده است که با لایه های زیرین واکنش شیمیایی انجام می دهد و برای سطح اعمال شده آب گریزی در سطح مولکولی ایجاد می کند. این محصول با استفاده از نانو ذرات به ابعاد ۷ نانو متر فرآوری و تولید شده است.

عایق رطوبتی درزبندی بام در سراسر کشور : سقف های بتنی بخشی جدایی ناپذیر از معماری مدرن برای دهه های متوالی بوده است. اما انتخاب بتن به عنوان یک ماده برتر برای سازه های مسکونی و تجاری، به این معنی نیست که این ماده در معرض آسیب ناشی از عناصر نیست. استفاده از عایق رطوبتی یکی از راه‌هایی است که می‌توانید از بروز آسیب زودتر از حد انتظار بتن جلوگیری کنید و به دوام طولانی‌تر سقف شما کمک می‌کند. افزودن عایق رطوبتی به سقف شما یک راه عالی برای محافظت از ساختمان شما است و ارزش سرمایه گذاری را دارد. اقداماتی را برای پیشگیری از تخریب سقف بتنی انجام دهید، تخریب بتن می تواند بسیار هزینه بر باشد، اما چه چیزی باعث آن می شود؟ این امر به خودی خود برای انواع مشکلات مرتبط با بتن تعبیه شده با فولاد مهم تر است.

چگونگی عملکرد عایق کاری کاور ورق شوفاژخانه : یکی از اقدماتی که در هنگام نصب موتورخانه می توان انجام داد ، عایق کاری لوله شوفاژ های موتورخانه است که مانع از هدر رفت حرارت تولید شده توسط لوله می شود و بازدهی موتورخانه را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. گروه تاسیسات اول سرویس مفتخر است که به عنوان شناخته شده ترین مرکز تعمیر و سرویس تاسیسات ساختمانی در تهران آمادگی خود را جهت ارائه کلیه خدمات در مربوط به عایق کاری لوله های رادیاتور ، شوفاژ و موتورخانه و تاسیسات موتورخانه سرمایش و گرمایش اعلام می دارد.

تولید و عرضه عایق الاستومری لوله ای حرارتی : عایق لوله ای الاستومری یکی از عایق های حرارتی و رطوبتی ای می باشد که مانع چگالش لوله های آب سرد می شود و از یخ زدگی آن ها جلوگیری می کند. همچنین این محصول در سیستم های گرمایشی مانع از هدر روی انرژی گرمایشی و دما می شود‌. عایق لوله ای الاستومری یک کالای ویژه جهت محافظت از لوله های فلزی در برابر زنگ زدگی است. در پایان اینکه عایق نمودن لوله ها، موجب کاهش هزینه های اضافی و مانع از هدر رفت انرژی های سرمایشی و گرمایشی هر محیط می شود.

فروش پنل های آکوستیک ارزان پوشش صوتی دیوار : عایق های صوتی که در بسیاری دیگر از شرکت های تولید کننده ی داخلی و خارجی، تولید می شوند، به صورت روکار در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرند عمدتا دارای تنوع زیادی نیستند. انواع پنل آکوستیک در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا، به منظور برطرف کردن این مشکل طراحی و ساخته شده اند و معمولا عایق های صوتی، در درون این پنل ها قرار گرفته و در محیط مورد نظر، نصب می گردند. از پنل های ضد صدا برای عایق بندی و ساخت دیوار ضد صدا استفاده کنید. اگر فکر می کنید که عایق صدا در تمامی اتاق استفاده نکردید می توانید از پنل ضد صدا استفاده نمایید. درست است که پنل اکوستیک گران است ولی بسیار موثر در کاهش آلودگی صوتی است.

انتخاب روش شاتکریت و اجرای آن در سازه ها : بتن پاشنده در حقیقت به نوعی فرآیند گفته می‌شود که در آن بتن با سرعت بالا و توسط دستگاه شاتکریت بر روی سطوح مشخص پاشیده می‌شود به‌گونه‌ای که یک لایه متراکم از بتن بر روی سطح مورد نظر تشکیل می‌شود. شاتکریت در اصل زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قالب‌بندی سطوح مقدور نبوده و یا نیاز به هزینه‌های زیادی داشته باشد. فرآیند شاتکریت با سرعت بالایی انجام می‌شود به همین دلیل در پروژه‌های بزرگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تفاوت عمده میان بتن و شاتکریت در واقع نحوه اجرای این دو است. بتن آماده شده از قبل که در داخل یک محفظه قرار دارد، تخلیه و سپس در سطح مورد نظر تخلیه‌ می‌شود. در مرحله بعد برای شکل گرفتن، نیاز به اعمال لرزش‌هایی پیوسته یا فشردگی است. در نقطه مقابل، در اجرای شاتکریت نیازی به فرآیندهای شکل‌دهی نیست و از این رو قابلیت آن در ارتقای طراحی‌ها و کاربرد‌های منعطف بسیار بیشتر از بتن معمولی است و در بیشتر اوقات موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ می‌شود.

روش های ترمیم ترک و شکاف استخرها : ترک های سطحی در استخر که به ترک های چک معروف هستند جزء کوچک ترین ترک ها در استخر می باشند که علت به وجود آمدن آن به دلیل انقباض یا خم شدن سازه نگهدارنده است. این ترک ها کاملا طبیعی هستند و با کمی ترمیم اصلاح می شوند. اگر متوجه شدید که آب استخر نسبت به قبل کاهش پیدا کرده و در استخر خود ترک های بزرگ مشاهده کردید احتمال وجود ترک های ساختاری در کف استخر وجود دارد ترک های اصلی یا همان ترک های ساختاری در ناحیه های مختلف ایجاد می شوند و به صورت افقی یا عمودی در طرفین یا پایین استخر به وجود می آید. که علت آن هم حرکت خاک می باشد.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 513
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,571
  • بازدید ماه : 1,571
  • بازدید سال : 55,863
  • بازدید کلی : 361,707