loading...

چسب قیری عایق ساختمان - 4

چسب قیری عایق ساختمان - 4,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

آماده سازی و زیرسازی جایگاه نصب مخازن صنعتی : مخزن ذخیره سوخت یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در واحد هایی ساختمانی ، صنعتی و … که برای عملیات های خود نیاز به سوخت دارند استفاده می شود. مخزن سوخت همانطور که از اسمش مشخص است محل قرار گیری ، حمل و نقل ونگهداری سوخت است. این محصول به دلیل نگهداری سوخت اهمیت ویژه ای در بحث ساخت و نگهداری دارد. منبع به صورت استاندارد تولید می شود و نگهداری آن دارای الزامات خاصی است. مخازن ذخیره سوخت معمولا برای نگهداری گازوئیل ،‌نفت ،‌بنزین،‌ مازوت و …. تولید می شوند. مخازن سوخت به صورت فلزی تولید می شوند و باتوجه به نوع سوخت و نگهداری آن طراحی می گردد.

عایق نانو مایع بدون رنگ آب بندی سرویس : عایق نانو یک عایق مایع و بدون رنگ است. این عایق بعد از استعمال بر روی سطوح سرویس بهداشتی، از بندکشی کنار کاشی رد شده و به سطح زیرین سرویس بهداشتی می‌رسد. عایق نانو بر روی ملات زیرسطح، واکنش شیمیایی نشان داده و باعث آب بندی بافت‌های مولکولی می‌شود. عایق سرویس بهداشتی با استفاده از عایق نانو یکی از بهترین روش‌ ها برای آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب است. عایق نانو از نفوذ میکروب و کثیفی به زیر کاشی جلوگیری می‌کند، در برابر شوینده‌های اسیدی مقاومت بالایی دارد و باعث افزایش طول عمر کاشی‌ ها می‌شود.

نحوه اجرای چسب سنگ و اسلب پایه سیمانی : چسب سنگ اسلب برای اتصال سنگ به یکدیگر می باشد و روش های متنوعی در استفاده و انواع آن وجود دارد که در صنعت ساختمان سازی بسیار پرکاربرد می باشد و به صورت اختصاصی تولید میشود و بر اساس رشد تکنولوژی دارای کیفیت و قدرت بالایی می باشد .  از ابتدایی ترین مراحل ساختمان سازی تا آخرین مرحله، چسب ها حضوری پررنگ و پرکاربرد دارند. چسب‌ها با توجه به نوع کاربردشان انواع مختلفی دارند. یکی از پرکاربردترین انواع  چسب سنگ اسلب است.  چسب اسلب یا چسب سنگ اسلب از دو جزء و بر پایه رزین‌های اپوکسی یا پلی استر تولید می شوند. این نوع  در تمامی مراحل ساخت و ساز، از بتن ریزی اولیه تا نماکاری، استفاده می شود.

عایق رطوبتی بی رنگ در سطوح مختلف

کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ بازدید : 10 پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 : 10:25 نظرات (0)

عایق رطوبتی بی رنگ در سطوح مختلف : عایق رطوبتی بی رنگ زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید نمای سازه پس از پوشش دهی از لحاظ ظاهری حفظ شود. از آنجایی که عایق‌ها در رنگبندی های مختلف عرضه می‌شوند اجرای آنها روی نما باعث تغییر رنگ سازه به سفید یا رنگ های دیگر می‌شود. اما این محصول منحصر به فرد به جهت ظاهر شفاف و شیشه ای که دارد نمای ساختمان را به همان شکل اولیه حفظ خواهد کرد. در پروژه های معماری ممکن است از نماهای سنگی یا آجری استفاده شود. حال آنکه برخی دیگر کاملاً به صورت بتنی می‌باشند. یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.عایق بی رنگ نانو این مشکل را حل کرده.

بهترین عایق صوتی خانه و مراکز تجاری کرج : عایق صوتی، جذب صدا، پنبه پلی استر، عایق پلی استر از 100٪ فیبر با چگالی بالا پس از فرآیند گرم تا پنبه ساخته شده است و برای رسیدن به چگالی متفاوت و اطمینان از تهویه آن از پرس داغ مختلف استفاده می کنیم که باعث می شود جذب صدا و محصولات عایق عالی شود.این یک نوع محصول جدید توسعه یافته است که دارای اثر ضد صدا خوب و بدون آسیب به انسان است که از پنبه الیاف شیشه بهتر است.پنبه آکوستیک فیبر پلی استر به طور گسترده در سینما، اتاق ضبط، استودیوی موسیقی، سینما، استودیوی شخصی و مکان‌های دیگری که نیاز به جذب صدا زیاد است، استفاده می‌ شود.

تنوع در عایق نسوز قیمت مناسب در خاورمیانه : اگر به دنبال یک عایق حرارتی برای کوره و یا دمای بالا می گردید بهتر است ادامه این مطلب را از دست ندهید. عایق حرارتی نسوز یا عایق های ضد حرارت به موادی گفته می شود که دیرتر آتش می گیرند، اغلب آنها را از جنس سرامیک و غیر فلزی می سازند. این مواد بخاطر خصوصیات خود می توانند در در دمای بالا ویژگی های فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ کنند.

روش های استفاده از عایق پایه سیمانی در سازه ها : عایق سازی حرارتی ساختمان ها اهمیت بسیار زیادی روی ایمنی ساختمان ها و جلوگیری از هدررفت انرژی دارد. برای این کار می توان از مصالح مختلفی از جمله پشم سنگ، پشم شیشه و متریال های این چنینی استفاده کرد؛ اما در حال حاضر متداول ترین روش برای عایق کاری حرارتی، استفاده از عایق حرارتی پایه سیمانی است. عایق حرارتی پایه سیمانی محصولی است که به منظور افزایش مقاومت حرارتی عضوهای مختلف در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد آن بسیار حائز اهمیت می باشد. همانطور که از نام این نوع عایق حرارتی مشخص است، این عایق بر پایه سیمان تولید شده و یک سری افزودنی های شیمیایی و الیاف نیز برای افزایش مقاومت آن در برابر حرارت مورد استفاده قرار گرفته اند. این نوع عایق حرارتی دقیقا مشابه با ملات امکان اجرا روی دیوارها و اجزای سازه ای و غیر سازه در ساختمان ها را دارد و حتی می تواند جایگزین ملات معمولی شود. بسته به نوع افزودنی های موجود در عایق حرارتی پایه سیمانی، این عایق ها می توانند عملکردی متفاوت داشته باشند و بدیهی است که باید در هنگام انتخاب و خرید آن ها به مشخصات عایق های حرارتی توجه ویژه ای شود.

مزایای عایق فایبرگلاس در انواع سازه ها : عایق فایبرگلاس، عایقی است که در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و موجب کاهش انتشار گرما، سرما و سر و صدا می‌شود. این عایق‌ها که از پلاستیک تقویت شده به صورت الیاف شیشه‌ای بسیار ظریفی ساخته شده‌اند، هوا را به دام می‌اندازند و موجب گرم نگه داشتن محیط در زمستان و خنک نگه داشتن آن در تابستان می‌شوند. عایق‌های فایبرگلاس معمولا به دو صورت رولی و یا پر‌کننده شل در بازار موجود می‌باشند و انواع دیگری مانند تخته‌های سفت و سخت و عایق کانال آن نیز تولید شده است.

انواع عایق استخر جهت ایزولاسیون و آب بندی : یکی از مواردی که در احداث استخرهای خاکی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، استفاده از عایق‌های موثر برای آب‌بندی کفپوش استخر است. عایق استخر علاوه بر جلوگیری از نشت آب به خاک، نقش مهمی در حفظ کیفیت آب استخر و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات دارد. این عایق‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌اتیلن، پلی‌اورتان و لاستیک ساخته شده و بر روی کفپوش استخر نصب می‌شوند.این محصول باعث می‌شود تا آب درون استخر به خاک نشت نکند و در نتیجه باعث کاهش میزان اتلاف آب و تغییرات کیفی آن میشود. همچنین عایق استخر مانع رشد علف‌های‌هرز و میکروب‌ها در کف استخر می‌شود و از ایجاد مشکلات بهداشتی جلوگیری می‌کند. استفاده از عایق مناسب و با کیفیت برای آب‌بندی کفپوش استخر خاکی، به ویژه در مناطقی با حضور آب‌های زیرزمینی فراوان، بسیار ضروری است.

کاربرد ماستیک آب بند و پرکردن درز و حفره پلها : ماستیک ها را می توان به عنوان پرکننده ای برای آب بندی یا پرکردن شکاف های بین مصالح ساختمانی استفاده کرد تا از ورود مایعات، هوا و  رشد آفات جلوگیری کند. ماستیک در ساخت و ساز به عنوان چسب و درزگیر کاربرد فراوانی دارد. این ماده وظیفه دارد بی نظمی هایی را که ممکن است بین دو سطح ایجاد شود با جداسازی محل اتصال مواد همسان یا متفاوت پر کند. ماستیک ها همچنین می توانند ترک های سطوحی مانند بتن، فایبرگلاس و سایر مصالح ساختمانی سخت را پر کنند. از دیگر ویژگی های بارز ماستیک ها می توان به استفاده آن در فضاهای باز اشاره کرد زیرا در برابر آب، گرما و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. پرکننده های ماستیک برای هر ماده ای مناسب هستند اما معمولاً در بتن، آلومینیوم، شیشه، چوب، فولاد و سنگ مرمر استفاده می شوند.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,485
  • بازدید ماه : 1,485
  • بازدید سال : 55,777
  • بازدید کلی : 361,621