loading...

چسب قیری عایق ساختمان - 5

چسب قیری عایق ساختمان - 5,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

فروش محصولات عایق رطوبتی بیرنگ نما : عایق شفاف قابل اجرا بر روی سطوح مختلف از جنس چوب ، گچ ، بتن، سیمان، لوله های بتنی آب ، مخازن آب ، آجر و … می باشد. این محصول به عنوان عایق رطوبتی بر روی سطوح بیرونی بسیار مناسب است. عایق رطوبتی بی رنگ زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید نمای سازه پس از پوشش دهی از لحاظ ظاهری حفظ شود. از آنجایی که عایق‌ها در رنگبندی های مختلف عرضه می‌شوند اجرای آنها روی نما باعث تغییر رنگ سازه به سفید یا رنگ های دیگر می‌شود. اما این محصول منحصر به فرد به جهت ظاهر شفاف و شیشه ای که دارد نمای ساختمان را به همان شکل اولیه حفظ خواهد کرد. در پروژه های معماری ممکن است از نماهای سنگی یا آجری استفاده شود. حال آنکه برخی دیگر کاملاً به صورت بتنی می‌ باشند.

 عایق کاری ساختمان در کرج با عایق فوم ورقی : عایق کاری ساختمان کرج یکی از مهمترین مراحل در بازسازی و نوسازی ساختمان‌هاست، که روز به روز در حال گسترش و متنوع‌تر شدن است. با افزایش روزافزون حامل‌های انرژی، اجرای عایق کاری ساختمان کرج اهمیت بیشتری پیدا کرده است و درخواست برای آن بیشتر می‌شود. عایق کاری ساختمان در کرج نیز مانند سایر کارهای مربوط به ساخت و ساز اصول خاصی دارد که رعایت آن ضروریست. به همین دلیل، باید کار عایق کاری حرارتی ساختمان کرج را به متخصصین این حوزه سپرد. همانطور که گفته شد عایق حرارتی در حقیقت به ماده ای گفته می شود که می تواند از انتقال دما و حرارت از محیطی به محیط دیگر ممانعت کند. در اصل هدف از استفاده از عایق حرارتی ساختمان جلوگیری از اتلاف انرژی و تنظیم دمای ساختمان در حالت استاندارد است. اگرچه عایق کاری ساختمان ها می تواند در نهایت باعث افزایش هزینه های ساخت و ساز شود اما در دراز مدت می تواند در هزینه های زیادی صرفه جویی کند و آسایش و رفاهی نسبی برای افراد ایجاد کند و در حالی که ارزش کلی ساختمان را نیز افزایش می دهد. عایق حرارتی ساختمان می تواند در بخش های مختلف از ساختمان همچون سقف، کف، دیوارها، تاسیسات و … انجام شود. می توان گفت عایق کاری استاندارد باعث می شود که در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی شود.

عایق های محافظتی" border="0">

بهترین پوشش قابل اجرا روی ایزوگام پشت بام : سیمانکاری روی ایزوگام برای افزایش دوام و آسیب ندیدن آن انجام می‌شود. اینکار با کاشی و موزائیک هم ممکن است، که در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی انجام می‌شود. اما برای پشت بام و دیوارها، سیمان از نظر کاربرد، هزینه و حتی زیبایی‌شناسی توجیه بیشتری دارد. سیمان کاری روی ایزوگام استخر، حوضچه‌ها یا معابر آبگیر هم رایج است، و نقش ایزولاسیون را برای آنها ایفا می‌کند. یکی از مواردی که امروزه بسیار رایج شده است، نصب سنگ روی ایزوگام یا کاشی کاری روی ایزوگام است. باید به این نکته دقت داشت که نصب کاشی یا سنگ روی ایزوگام کار ساده ای نیست و لازم است تا با روش ها و تکنیک های آن آشنایی کامل داشته باشید.

استفاده از عایق نانو در عایق بندی مخازن : عایق کاری مخازن یکی از مراحل مهم درعدم اتلاف آب بشمار میرود و در صورت عدم آبندی مخزن توسط مواد عایقبندی بدیهی است مقدار آب مصرفی بسیار بالا خواهد بود. از مزایای استفاده از عایق رنگی نانومولتیزو میتوان به بحث بهداشتی این عایق اشاره کرد برای ایزوله مخزن ها باعث می شود که علاوه بر عایق کاری، این عایق نانویی درون مخزن ها از زنگ زدگی نیز جلوگیری کند. با توجه به حفظ منابع توسط عایق‌ بندی، اتلاف انرژی کاهش یافته و صرفه اقتصادی بالایی دارد. از طرفی با دید محیط زیستی می‌توان به کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای اشاره کرد. با عایق‌ بندی انتقال حرارت کاهش می‌یابد در نتیجه از یخ‌ زدگی مایع ( استفاده از مخازن چهار لایه فوم دار ) و یا گرم شدن آن جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر نوعی از عایق برای ضد حریق کردن مخازن با عنوان پوشش ضد حریق نیز امنیت مخزن را در برابر آتش‌سوزی و از بین رفتن مخزن و مایع درون آن نجات می‌دهد.

عایق رطوبتی پلیمری" border="0">

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری نانو کرج : آب بندی سطوح فلزی از جمله کانال کولر، اچ وک ها ، کانال هوا ، دریچه ها ، درزها ، لوله ها ، سوراخ ها و …… در ساختمان ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد‌. عایق بندی این سطوح با ایزوگام علاوه بر دشواری بسیار در اجراء نیاز به مهارت های ویژه ای می باشد . در برخی قسمت ها که دسترسی بسیاری دشواری دارند عایق بندی با استفاده از ایزوگام غیرممکن می شود .بلندشدگی ورق های ایزوگام سبب می شود رطوبت به قسمت های مختلف نفوذ کرده و سبب آسیب رساندن به کل لایه آب بند شود که در بسیاری موارد منجر به خسارت های مالی فراوانی می‌شود. بهترین روش برای عایق کاری کانال‌ها و لوله‌ها استفاده از عایق رطوبتی به همراه الیاف فایبرگلاس می باشد .

بهترین جایگزین ایزوگام عایق رطوبتی در کرج : به مرور زمان افراد به این نتیجه رسیدند که باید به دنبال جایگزین ایزوگام باشند. زیرا حداکثر عمر ایزوگام 10 سال است و در مناطق گرمسیر، سردسیر و نامعتدل عمر آن کاهش پیدا می کند. به همین علت افراد مجبور هستند که هر چند سال یکبار اقدام به ترمیم یا تعویض آن کنند. نام دیگر ایزوگام، قیرگونی است که در کوتاه مدت می تواند از نفوذ آب به درون ساختمان جلوگیری کند. اما قیرگونی بر روی پشت بام های مختلف از جمله پشت بام های موزاییکی به خوبی جواب نمی دهد. زیرا قادر به پوشش دهی کاملا درزهای موزاییک نیست و بعد از چند سال دچار پوسته پوسته شدن، تبله شدن و جداشدن از موزاییک ها می شود. به همین علت باید به دنبال عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام بود که از معایب مذکور به دور باشد. در حال حاضر بهترین جایگزین ایزوگام و قیرگونی، عایق رطوبتی نانو می باشد.

اجرای خدمات ضد آب سازی نمای ساختمان : نماهای سنگی جزو آسیب پذیرترین سطوحی هستند که می‌توانند در برابر رطوبت و شرایط جوی نامناسب ساختار خود را از دست بدهند. به همین دلیل لازم است که پس از اتمام ساخت و ساز ساختمان به منظور حفاظت فیزیکی بیشتر از یک عایق رطوبتی سنگ نما استفاده کنید. این کار برای شما بسیار سودمند و حیاتی خواهد بود. روش‌های عایق سنگ نما تنوع زیادی دارند که به صورت کلی از نفوذ رطوبت و حرارت جلوگیری می‌کنند. آنها پل‌های حرارتی محیط داخل و خارج را از بین می‌برند. در نتیجه با عایق کاری نمای ساختمان می‌توان از اتلاف انرژی جلوگیری کرد و بهره‌وری آن را افزایش داد.

درزگیر موزاییک" border="0">

اجرای انواع عایق و درزگیر عایق بندی درب ها : عایق درزگیر یکی از پرمصرف ترین چسب ها در صنایع مختلف است که یکی از رایج ترین این درزگیرها عایق های پلی یورتان هستند. چون این نوع عایق های حرارتی و صوتی به 2 صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی به شکل فوم های پلی اورتان و دیگری به شکل ماستیک های پلی اورتانی به کار می‌روند. البته امروزه در بازار عایق های درزگیر دیگری با نام‌های چسب های درزگیر نانو، عایق پلی بوتیلن، لاتکس مبتنی بر آب و عایق اکریلیک عرضه می‌شود‌. همچنین عایق های دیگری مثل بوتیل، پلی سولفاید، سیلیکون و غیره هم وجود دارد. اما ما در این مطلب تنها در مورد ویژگی های عایق درزگیر پلی یورتان صحبت خواهیم کرد.

طریقه اجرای عایق های نانو بیرنگ رطوبتی : عایق چند منظوره الاستیته نانوجهان – عایق رطوبتی پلیمری یک محصول بسیار عالی با اجرای آسان با چسبندگی بسیار زیاد برای اببندی استخر،پشت بام،سرویس بهداشتی ،بام سبز، بالکن، روف گاردن و … هر کیلو برای ۱/۵ الی ۲ متر مربع در دولایه استفاده می گردد. عایق چند منظوره الاستیته – عایق رطوبتی پلیمری را برای هر سطحی براحتی و بااطمینان میتونید استفاده کنید. عایق پشت بام، استخر ، کف و دیواره سرویس های بهداشتی ، دیواره فنداسیون ، که سیمانی هستند و همینطور از محصول بیرنگ ان برای پشت بام موزاییک شده یا استخر کاشی شده و نماهای مختلف ساختمان مانند چوب، گچ ، فلز ، سیمان، شیروانی ، سرامیک، سفال و غیره می توانید استفاده کنید. اجرای بسیار ساده ای داره و با یک قلمو بدون تخصص خودتون سطح را عایق کنید.

عایق رطوبتی استخر" border="0">

اندود کاری سنتی برای آب بندی استخر ها در گلشهر : امروزه روش های متفاوتی برای آب بندی سازه های بتنی و بتن وجود دارد که هر یک بسته به وضعیت آنها می توانند به کار گرفته شود. یکی از این راه ها بکارگیری از چسب بتن است. برای این کار از ترکیب ملات های ریزدانه و پرسیمان در ترکیب با چسب به طور لایه بندی پلاستر گونه بر روی سطح دیوار مخزن یا استخر بکار میرود. در این روش با نهایت دقت وجود داشته باشد تا از درزهای سرد و تخلخل اجتناب میشود. میزان استفاده چسب بتن به میزان وزنی ، 5 تا 10 درصد سیمان مصرفی در ملات است. در این روش پس از اتمام مراحل اجرایی لایه ای از ملات ریزدانه پرسیمان ( عیار حداقل 300 کیلوگرم سیمان ) به ضخامت 1 تا 3 سانتیمتر بر روی سطح اجرا می شود. در صورتی که بدنه و سازه استخر یا مخرن از بلوک یا آجر باشد برای جلوگیری از ترک های ناشی از نشت آب گیری یا بستر ، بهتر است از الیاف پروپیلن ، یا توری فایرگلاس یا رابیس در لایه اجرایی استفاده بشود.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,583
  • بازدید ماه : 1,583
  • بازدید سال : 55,875
  • بازدید کلی : 361,719