loading...

چسب قیری عایق ساختمان - 6

چسب قیری عایق ساختمان - 6,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

عایق رطوبتی استخر" border="0">

اندود کاری سنتی برای آب بندی استخر ها در گلشهر : امروزه روش های متفاوتی برای آب بندی سازه های بتنی و بتن وجود دارد که هر یک بسته به وضعیت آنها می توانند به کار گرفته شود. یکی از این راه ها بکارگیری از چسب بتن است. برای این کار از ترکیب ملات های ریزدانه و پرسیمان در ترکیب با چسب به طور لایه بندی پلاستر گونه بر روی سطح دیوار مخزن یا استخر بکار میرود. در این روش با نهایت دقت وجود داشته باشد تا از درزهای سرد و تخلخل اجتناب میشود. میزان استفاده چسب بتن به میزان وزنی ، 5 تا 10 درصد سیمان مصرفی در ملات است. در این روش پس از اتمام مراحل اجرایی لایه ای از ملات ریزدانه پرسیمان ( عیار حداقل 300 کیلوگرم سیمان ) به ضخامت 1 تا 3 سانتیمتر بر روی سطح اجرا می شود. در صورتی که بدنه و سازه استخر یا مخرن از بلوک یا آجر باشد برای جلوگیری از ترک های ناشی از نشت آب گیری یا بستر ، بهتر است از الیاف پروپیلن ، یا توری فایرگلاس یا رابیس در لایه اجرایی استفاده بشود.

عایق کاری لوله های موتورخانه" border="0">

بهترین عایق های حرارتی لوله های تاسیسات در کرج : عايق حرارتي به ماده يا تركيبي از چند ماده گفته مي­شود كه نرخ انتقال حرارت را كاهش دهد، اين عايق ­ها تا اندازه زيادي از هدررفت گرما جلوگيري مي­ كنند. از آنجاكه هدف اصلي عايق­كاري كاهش انتقال حرارت است عايق ­ها بايد ويژگي ­هاي مناسبي در كاهش نرخ انتقال حرارت به طرق هدايت، همرفت و تابش داشته باشند. عایق تاسیسات در هر زمینه‌ای‌ فرایندی است که در طی آن از یک لایه عایق برای جلوگیری از اتلاف انرژی و نیز محافظت از تاسیسات مورد نظر درمقابل عوامل مخرب محیطی که در عالم طبیعت بصورت طبیعی و انسانی وجود دارد، مانند رطوبت، عوامل خورنده و اکسید کننده و… و همچنین حفظ تاسیسات در مقابل انواع صدمات مکانیکی انجام می‌شود. درواقع هدف اصلی از عایق تاسیسات جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش هزینه‌های لازم برای تامین سوخت و انرژی مورد نیاز برای صنایع است.

اسپری قیر رطوبتی" border="0">

کاربرد آسان اسپری قیر عایق رطوبتی در کولر : یکی از پر مصرف ترین مواد در صنعت امروزی قیر میباشد. قیر به دلیل ویژگی های فراوانی که دارد کاربرد های مختلفی در صنعت دارد که یکی از کاربرد های آن عایق سازی سطوح مختلف می باشد .بعضی از کاربرد های آن به این صورت است که کف گلگیر اتومبیل و تمامی سطوحی که در تماس با آب، مانند سطوح غوطه ور داخل آب و محل هایی که امکان نفوذ آب یا پوسیدگی وجود دارد. استفاده از این محصول را جهت محافظت کلیه اشیا پیرامون که به نحوی در تماس با آب و در معرض خوردگی و زنگ زدگی می باشد توصیه می گردد. کاربرد آسان اسپری قیر، مزیتی است که نمی‌توان از آن چشم‌ پوشی کرد.

رنگ استخری آب بندی" border="0">

روش اجرای رزین و چسب آب بندی استخر : آب بندی استخر جزو مهم‌ترین کارهایی است که در زمان ساخت استخرهای خانگی و عمومی باید حتماً انجام شود. چون استخرها از مصالحی مثل سیمان ساخته می‌شوند پس به شدت خاصیت نفوذپذیری دارند. بنابراین آب به راحتی از درون استخر به بیرون آن می‌رود. از این رو باید استخرها طوری آب بندی شوند که حتی قطره‌ای آب به بیرون از استخر نشت نکند. اما برای آب بندی استخر روش‌های زیادی وجود دارد که ما در ادامه بهترین روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.‌

فوم پاششی پلی یورتان" border="0">

تولید و عرضه ماستیک پاششی پلی یورتان PUS2500 : فوم پاششی پلی یورتان در سال 1940 و برای پوشش هواپیماهای نظامی مورد استفاده قرار می گرفت اما با گسترش صنایع مختلف و شناخت ویژگی های خوب این فوم از سال 1970 تا کنون به عنوان عایق کاربرد دارد. همانطور که گفته شد این نوع فوم از ترکیب 2 ماده شیمایی و رزین تولید می شود که توسط دستگاه های مخصوص و در اندازه های مشخصی روی سطوح گوناگون اسپری می شود. پس از پاشیدن این ماده روی سطح بالافاصله فوم ایجاد شده و به صورت جامد تغییر شکل می دهد. با استفاده از فوم پلی یورتان پاششی شما می توانید در مدت زمان کوتاه سطوح گسترده ای را به راحتی عایق کاری کنید. پس از خشک شدن این فوم شما یک عایق نسبتاً دائمی و مادام العمر را تولید کرده اید که در برابر مواد بسیاری مقاومت دارد و تغییر شکل نمی دهد.

عایق صدا" border="0">

کاربرد آکوستیک پنل عایق کاری صوتی در سازه ها : بهترین راه برای کاهش سروصدا و برقراری آرامش، استفاده از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت است که به آن «عایق صوتی» می گویند . عایق صوتی، تجهیزاتی است که منافذ موجود در سقف و دیوارهای ساختمان را پر می کند و از انتقال صدا جلوگیری می کند. با کمک عایق صوتی، می توان آرامش و تمرکزی بیشتری را تجربه کرد و آلودگی صوتی محیط را به شدت کاهش داد.

آسفالت های گرم و سرد" border="0">

روش های اجرای آسفالت سرد در جاده  : آسفالت ماده‌ ای ترکیبی از سنگدانه ها، قیر، شن، ماسه و پرکننده‌ ها است که به آن سیمان سیاه نیز گفته می‌ شود. از این ماده قرن‌ هاست که برای راه سازی استفاده می‌ شود و با توجه به ترکیبات و نحوه کاربرد نیز دارای انواع آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی است. علاوه‌ بر راه‌سازی و پوشش‌ دهی جاده‌ ها و خیابان‌ ها، از آسفالت در محیط هایی چون باند فرودگاه، پارکینگ و پشت‌ بام ساختمان‌ ها نیز استفاده شده و پس‌ از اجرا و سخت شدن، پوششی بسیار مقاوم و سخت را در برابر آسیب‌ های محیطی ایجاد می‌ کند. همچنین این ماده به‌ دلیل ترکیبات و روند تولیداتی خود، دارای قابلیت تحمل فشاری بسیار بالایی است و از این‌ رو استفاده از آن در جاده‌کشی و خیابان‌ ها، علاوه‌ بر خاصیت زیباسازی، در برابر تردد وسایل نقلیه به ویژه خودرو های سنگین بسیار مقاوم بوده و دچار تغییر شکل و ماهیت نخواهد شد.

پوشش پلی یورتان در کرج" border="0">

واژه عایق های حرارتی به موادی اطلاق می شود که مانع هدر رفتن و اتلاف انرژی حرارتی شود. جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی موجب صرفه جوئی در انرژی و پول می گردد و از طرفی زمینه های ایمنی و آسایش را فراهم می سازد. از طریق ارتقاء کارایی انرژی، امکان کاهش اندازه و و ظرفیت تجهیزات حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع میسر بوده و بدین ترتیب حجم سرمایه گذاری برای خرید آن ها نیز کاهش می یابد. از دیگر مزایای عایق کاری می توان به کنترل مطلوب فرایندها اشاره کرد. به این ترتیب، عایق کاری حرارتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این میان، عایق پلی یورتان حرارتی یکی از مؤثرترین و باصرفه ترین مواد برای عایق بندی حرارتی به شمار می آید. این عایق، پلیمری سبک و پایدار است که از ایزوسیانات و ترکیبات هیدروژن دار تشکیل، و در انواع مختلف و با کاربردهای گوناگون تولید می شود. بنابراین در ساختمان سازی و صنایع وسیعی می تواند به کار رود.

قیر امولسیونی" border="0">

بهترین قیر امولسیون عایق بندی در کرج : بیشتر قیر های مصرفی در دمای معمولی حالت نیمه جامد و خمیری دارند و برای استفاده در عملیات آسفالت کاری نیاز به گرم کردن و روان سازی و کم کردن گرانروی آن می باشد که بتوان لا یه ی نازکی از آن را به صورت پاششی بر روی زمین پخش کرد. اگر عملیات گرم سازی انجام نشود، قیر به حالت سیال در نمی آید و عملا کار با آن غیر ممکن می شود. اما اگر عملیات راه سازی در مناطق دور افتاده و صعب العبور باشد، رساندن تجهیزات قیر گرم کن و لوازم و متعلقات آن بسیار دشوار است و مقرون به صرفه نمی باشد. بنا بر این با قیر امولسیون به راحتی در دمای پایین تر می توان عملیات راه سازی را بدون نیاز به گرم کردن در هر منطقه ای انجام داد. در ضمن در بارندگی ها نیز قادر هستیم به عملیات آسفالت کاری ادامه دهیم چون ورود رطوبت و آب به داخل امولسیون و مصالح آن، نه تنها مشکل وخرابی در آن ها ایجاد نمی کند بلکه باعث چسبندگی بهتر بین قیر و مصالح و بهبود عملکرد آسفالت نیز می شود.

عایق سفید نانو" border="0">

قیمت انواع عایق های نانو رطوبتی و حرارتی : این عایق با استفاده از مواد پلیمری تولید می‌شود و بر پایه رزین‌های اکریلیک است. این عایق بهترین جایگزین به جای سایر عایق‌های موجود در بازار است زیرا به آسانی قابل نصب بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. مواد اولیه موجود در این عایق باعث می‌شود تا این محصول از دوام بالایی برخوردار باشد و نیاز به تعویض یا تعمیر در دراز مدت نداشته باشد. عایق کاری دیوار معمولا با استفاده از عایق‌هایی نظیر عایق پشم سنگ و فوم الاستومری انجام می‌شود. ولی با روی کار آمدن عایق نانو استفاده از سایر عایق‌ها کمتر از گذشته شد زیرا این عایق نصب آسانی دارد و روی هر دیواری قرار می‌گیرد. عایق نانو دیوار به صورت پاششی است و برای استفاده از آن نیازی به تمیز کردن سطح دیوار نخواهد بود.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,544
  • بازدید ماه : 2,544
  • بازدید سال : 56,836
  • بازدید کلی : 362,680