loading...

پخش و فروش انواع چسب ایزوگام دراندیشه کرج

پخش و فروش انواع چسب ایزوگام دراندیشه کرج,پخش و فروش انواع چسب ایزوگام دراندیشه کرج:همانطور که می بینید ماستیک یک ماده همه فن حریف است که استفاده از آن در ساختمان و درزگیرها موادی هستند که برای جلوگیری از عبور مایعات یا حتی هوا از سطح یا اتصا

پخش و فروش انواع چسب ایزوگام دراندیشه کرج:همانطور که می بینید ماستیک یک ماده همه فن حریف است که استفاده از آن در ساختمان و درزگیرها موادی هستند که برای جلوگیری از عبور مایعات یا حتی هوا از سطح یا اتصالات یا دهانه‌ها در سطوح مختلف استفاده می‌شوند. نوعی مهر و موم و درزبندی و عایقکاری در ساخت و ساز ساختمان است که به منظور مسدود کردن گرد و غبار، صدا و انتقال حرارت نیز استفاده می‌شود. درزگیرها ممکن است ضعیف یا قوی، انعطاف‌پذیر یا سفت، دائمی یا موقتی باشند. درزگیرها در واقع چسب نیستند، اما بعضی از آن‌ها دارای خصوصیات چسبندگی هستند و به آن‌ها سیلانت یا چسب‌های ساختاری گفته می‌شود.

پخش و فروش انواع چسب ایزوگام دراندیشه کرج

 کاربرد های ماستیک:1:بند کشی مخازن آب و فاضلاب 2: کف سازی 3:آب بندی کانال های آبیاری کشاورزی 4:ترمیم ترک های آسفالت 5:آب بندی و دورگیری پنجره های ساختمان 6:درزگیری کاشی و سنگ در نما و ساخت و ساز 7:پر کردن درزهای انبساطی سازه های بتنی
ماستیک ها بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند. ماستیک ها بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد.

چسب ماستیک قیری سرد:این چسب درزگیر الاستیک بر پایه بیتومن رابر و پلیمرهای ویژه، جهت پر کردن درزهای عمودی و افقی خصوصاً درزهای انبساطی میباشددر زمان اجرای ماستیک ها باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.

 باید توجه داشت که در زمان اجرای ماستیک های گرم اجرا دمای کار بیش از حد بالا نباشد تا باعث سوخته شدن ماستیک نگردد. همچنین سطح زیر کار اجرای ماستیک ها باید کاملا تمیز و پاکیزه باشد. همچینین باید اجازه داد تا بسته به نوع ماستیک قبل بهره برداری کیورینگ ماستیک مورد نظر به اتمام رسیده باشد.

ماستیک

 موارد مصرف ماستیک:- قابل استفاده در درزهای عمودی و افقی .-.درزبندی کانالهای آبرسانی. درزبندی پیاده رو های بتنی ، پلها ، سقفها و آسفالتها . -درزهای بین ساختمانها در پشت بامها.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد:شماره تماس کارشناس فنی:09101754110

پخش و فروش انواع چسب ایزوگام دراندیشه کرج

دستور العمل مصرف :آماده سازی سطوح : کلیه سطوح باید تمیز ، خشک و عاری از هرگونه ذرات سست و چسبنده باشد .می توان جهت تمیز نمودن سطح از برس سیمی استفاده کرد . سپس کلیه درزها را با استفاده از هوای فشرده خشک پاک کنید .

 روش اجرای ماستیک پلی اورتان :حداقل ۲۸ روز از زمان سخت شدن بتن گذشته باشد. محل اجرای ماستیک باید عاری از هر گونه گرد و غبار , ذرات سست ,چربی , رطوبت و زنگ زدگی و غیره باشد.سطح مورد نظر حتما بوسیله ساب زدن ,سندپلاست یا دیگر ابزارهای مکانیکی یکدست شده و بدون تخلخل باشد. تزریق پلی یورتان در محل درز بوسیله گان تفنگی یا کارتریج مخصوص انجام شود. جهت حصول سطحی یکدست وصاف سطح نهایی از کاردک یا ماله مناسب استفاده شود.
ملاحظات :مدت نگهداری : یکسال دربسته بندی اولیه ...شرایط نگهداری : دور از رطوبت وتابش مستقیم نورخورشید...دمای نگهداری مناسب : ۱۰+ تا ۳۰+درجه سانتیگراد


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1238
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 1,582
  • بازدید ماه : 4,850
  • بازدید سال : 39,133
  • بازدید کلی : 344,977