loading...

فروش انواع قیر پایه آب در کرج و تهران

فروش انواع قیر پایه آب در کرج و تهران,فروش انواع قیر پایه آب در کرج و تهران میزان پخش قیر:مناسب ترین میزان پخش قیر برای اندود نفوذی، مقدار قیری است که پس از انقضای مدت زمان لازم که حداقل ۲۴ ساعت خواهد بود، مواد فرار آن تصعید و قیر کاملاً

فروش انواع قیر پایه آب در کرج و تهران

میزان پخش قیر:مناسب ترین میزان پخش قیر برای اندود نفوذی، مقدار قیری است که پس از انقضای مدت زمان لازم که حداقل ۲۴ ساعت خواهد بود، مواد فرار آن تصعید و قیر کاملاً جذب راه شده باشد. مقادیر زیر رابه طور کلی به عنوان راهنما می‌توان به کار برد.برای سطوح آماده شده، بر حسب آنکه بافت ریزدانه و متراکم و یا درشت دانه و باز باشد مقدار قیر محلول می تواند از ۱ تا ۲ کیلوگرم در متر مربع تغییر کند.

پخش ماسه: چنانچه به هر دلیل اندود نفوذی بعد از ۴۸ ساعت جذب نشود، باید فرصت داده شود تا قیر در سطح راه نفود کند. در شرایط اضطراری و قبل از جذب کامل قیر می‌توان با تائید دستگاه نظارت با پخش ماسه تمیز روی اندود نفوذی، قیر اضافی را جذب کرد. ماسه مصرفی باید ریزتر از ۵ میلیمتر بوده و درصد عبور کرده از الک شماره ۲۰۰ آن از پنج درصد عبور نکند.

کنترل دمای پخش: مناسب‌ترین درجه حرارت پخش قیرهای محلول ۱۵-۱ درجه حرارتی است که در آن کندروانی قیر بین ۱۲۰-۲۰ سانتی استکس باشد. برای قیرهای محلول متفاوت، این درجه حرارت، از نمودار تغییر کندروانی قیر بر حسب درجه حرارت‌های مختلف تعیین می‌شود‌. قیرهای محلول بر حسب این که از چه نوع قیر خالصی تهیه شده باشند، دارای نمودارهای متفاوت و در نتیجه درجه حرارت پخش متفاوتی خواهند بود.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی :09121754110

قیرابه

فروش انواع قیر پایه آب در کرج و تهران

وسایل اجرای کار: برای اجرای اندود نفوذی ماشین آلات زیر مورد نیاز است. 1: جاروی مکانیکی 2: سیستم هوای فشرده یا کمپرسور 3: قیرپاش 4:جاروی مکانیکی و سیستم هوای فشرده

 جاروی مکانیکی و کمپرسور و در صورت لزوم ماشین آبپاش برای پاک کردن و آماده کردن سطح آماده شده راه قبل از قیرپاشی به کار گرفته می‌شود.

قیرپاش:قیرهای محلول و یا قیرآبه‌ها باید با قیرپاش فشاری پخش شوند. این قیرپاش باید دارای مشخصات زیر باشد.دستگاه قیرپاش باید روی چرخ‌های لاستیکی به عرض و وزن خاصی نصب شود، به گونه‌ای که فشار وارده از چرخ‌ها به سطح راه از ۶ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع تجاوز نکند. این امر می‌تواند با اندازه‌گیری در محل کنترل شود و در صورت لزوم می‌توان با تعدیل فشار باد چرخ‌ها، فشار وارده را تنظیم نمود. مخزن قیرپاش باید به یک دستگاه گرم کننده مجهز باشد و بتواند قیر را تا درجۀ حرارت لازم برای پخش گرم کند. قیر هنگام گرم کردن باید در گردش باشد و با کمک وسایل مخصوص، به همزده شود. برای قیرپاش‌هایی که قیرآبه‌ها را پخش می‌کنند سیستم گردش قیر در مخزن باید لوله پخش قیر و شیرهای مربوطه به آن را نیز شامل شود، در غیر این صورت احتمال شکستن قیرآبه و انسداد لوله‌ها وجود دارد.به منظور کنترل دائم درجه حرارت قیر، باید دماسنجی روی مخزن نصب شود. دم اسنج باید به نحوی قرار گیرد که همواره در معرض دید باشد و حداکثر درجه حرارت قیر را نشان دهد. قیرپاشی که برای پخش قیرآبه به کار می‌رود هر روز پس از خاتمه کار باید با نفت سفید یا مواد مشابه کاملاً شستشو شود. مخزن قیرپاش در شرایطی که حاوی قیرآبه باشد باید درمقابل سرما محافظت شود تا قیرآبه یخ نزند و نشکند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1238
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 1,710
  • بازدید ماه : 4,978
  • بازدید سال : 39,261
  • بازدید کلی : 345,105