loading...

فروش انواع پرایمر مخصوص آببندی بتن در کرج

فروش انواع پرایمر مخصوص آببندی بتن در کرج,فروش انواع پرایمر مخصوص آببندی بتن در کرج انواع پوشش های رایج به کار گرفته شده برای محافظت بتن های مدفون به پوشش های پایه قیری ، پوشش های اپوکسی ، پوشش های اکرلیکی ، پوشش های نفوذگر کریستال شونده ، پ

فروش انواع پرایمر مخصوص آببندی بتن در کرج

انواع پوشش های رایج به کار گرفته شده برای محافظت بتن های مدفون به پوشش های پایه قیری ، پوشش های اپوکسی ، پوشش های اکرلیکی ، پوشش های نفوذگر کریستال شونده ، پوشش های سیمانی-اکرلیکی ، پوشش های کلتار اپوکسی می باشند.
پرایمر قیری بتن:پرایمر قیری محلول یکنواختی از قیر و پلیمر و حلال که جهت افزایش چسبندگی در پوشش های محافظتی بعدی بکار می رود.پرایمر قیری بر پایه قیر اصلاح شده و مواد افزودنی های خاص بوده و پس از خشک شدن پیوند موثری بین فلز و پوشش اصلی ایجاد می نماید.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

مصارف پرایمر قیری :پرایمر قیری قبل از هر پوشش نهایی برای همگون کردن و ایجاد چسبندگی بالا بین لایه زیرین و لایه فوقانی استفاده می شود.
مزایای ویژه پرایمر قیری:1: پرایمر قیری مقاوم در برابر عوامل خورنده فلز و بتن 2: پرایمر قیری مقاوم در برابر حملات میکروارگانیزمی 3: حفاظت از انواع خورندگی با استفاده از پرایمر قیری 4: ایجاد چسبندگی عالی با پرایمر قیری، بین فلز و بتن 5: فاقد آلودگی و غیر سمی بودن پرایمر قیری
خصوصیات پرایمر قیری:حالت فیزیکی: پرایمر قیری مایع می باشد . رنگ پرایمر قیری: مشکی
روش مصرف پرایمر قیری:پرایمر قیری با ماشینهای ویژه یا برسهای دستی اعمال می شوند همچنین قابل استفاده با اسپری یا سایر متدها می باشند.پرایمر قیری در صورت انبارداری مناسب ، در ظروف در بسته تا 12 ماه خصوصیات خود را حفظ می کند.
پرایمر اپوکسی بتن:ایـن پرایمـر بـر پایـه رزیـن اپوکسـی پلـی آمیـد بـوده و به صـورت لاک اسـت.این پرایمر بـه دلیل داشـتن گرانروی بسـیار پاییـن و قـدرت نفـوذ عالـی مـی تواند تا عمق بسـیار به درون بتـن نفـوذ کند.همچنین این پرایمر چسـبندگی بسـیار بالایی بـه سـطح بتـن و لایه هـای بعـدی دارد و در برابـر نفـوذ رطوبـت و مواد شـیمیایی بسـیار مقاوم اسـت. پرایمـر بتـن ،  از خـروج مواد سسـت موجود در سـطح بتـن جلوگیری کرده و خلل و فـرج موجود در آن را مسـدود مـی نمایـد. در نتیجـه میـزان مصرف پوشـش نهایـی را تا میـزان زیادی کاهـش می دهد.

عایق بتن

فروش انواع پرایمر مخصوص آببندی بتن در کرج

شرح محصول : يک ترکيب دو جزئی بدون حلال بر پايه رزين اپوکسی اصلاح شده با قطران زغال سنگ مي­­باشد. چسبندگی بسیار عالی و پايداری شيميایی رزين اپوکسی، به همراه انعطاف پذيری و مقاومت قطران در برابر آب، باعث پيدايش سيستمی شده­ که پوشش بسيار مقاوم و فوق العاده سخت براي حفاظت بتن، سنگ، ساير محصولات ساختمانی و فلز در برابر بخش وسيعي از عوامل خورنده را به­ وجود آورد. اين پوشش امکان رشد باکتري­ها را نمي­دهد. شکل ظاهري آن صاف، شفاف و سياه است.
کاربرد: به­ منظور ايجاد پوشش مقاوم، آب بند و منعطف استفاده مي­شود. کاربردها شامل پوشش سطح مخازن، لوله­ها وکانال­ها، بتن، آزبست سيماني، لوله ­هاي فولادي و غير فولادی می­باشد. این محصول به­ويژه براي استفاده در کارهاي اجرايي فاضلاب و محيط­هاي دريايي مناسب است.
آماده سازی سطح:سطح زیرکار بایستی سفت و عاری از ذرات سست یا جدا شده باشد. گرد و خاک، شیرابه سیمان، روغن، گریس،چربی­ ها، مواد تجزیه شونده، و دیگر موادی که باعث عدم چسبندگی می­شوند را از روی سطح تمیزکنید. آماده­سازی سطح می­تواند به روش­های ماسه پاشی، فشار آب، یا برس سیمی انجام شود. درصورت نیاز به ترمیم یا پرکردن منافذ سطحی از بتونه اپوکسی استفاده کنید.
 
روش­ اجرا: اجرا با قلم مو يا غلتک‌:ماده مخلوط شده را به­ وسيله قلم موی کوتاه يا غلتک بر روي سطح آماده شده اجرا نمائيد. دقت کافی به ­عمل آید تا سوراخ­های سوزنی پس از اجرا بر روی سطح باقی نماند. اجرا در دو دست به مقدار 3/0 ليتر (480 گرم) در مترمربع براي کسب 300 ميکرون (هر دست 150 میکرون) لايه خشک شده لازم است.
اجراي پاششي:اين روش براي اجراهاي بزرگ توصيه مي­شود. يک سرنازل نمره 23 تا 26 براي اين کار مناسب است. این محصول را روي سطح به صورت يک­نواخت بپاشيد به­طوري که سوراخ­هاي سوزني پوشيده شوند و لايه خشک شده­اي به­ضخامت 300 ميکرون در دو دست تشکيل شود. براي به­دست آوردن لايه ضخيم تر فرصت دهيد تا قبل از اجراي لايه دوم، اولين لايه خشک شود.
پوشش دهی :پوشش دهي بستگي به زبری سطح و ظاهر آن دارد. به ­طور معمول 3/0 ليتر (480 گرم) در مترمربع براي کسب لايه خشک شده اي به ضخامت 300 ميکرون براي حداقل اجرا ضروري­است که در دو دست به ضخامت 150 ميکرون اجرا مي شود. لایه­ها بعدی 36 ساعت پس از اجرای قبلی انجام شود.
محدودیت ­ها: کمینه دمای سطح در زمان اجرا: 5+درجه سانتی­گراد. سن بتن در زمان اجرای پوشش بین 21 تا 28 روز باشد که بسته به روش عمل آوری بتن دارد.
تمیزکردن ابزار:ابزار و وسایل کار بایستی در پایان هر بخش اجرایی یا در هنگام قطع کار تمیز شوند. مواد سخت نشده با حلال پیشنهادی قابل شستن هستند. مواد سخت شده فقط به روش­های مکانیکی پاک می­شوند.
انبارش/ ماندگاری:را به­ دور از تابش خورشید بر روی پالت نگه­داری و آن­را در برابر دمای زیاد و بارندگی حفاظت کنید. در ظروف اصلی باز نشده ماندگاری این محصول 12 ماه است.
رهنمود­های ایمنی: ممکن است باعث آسیب پوستی شود، در هنگام کار با آن از وسایل ایمنی فردی مانند دستکش، عینک و لباس کار استفاده کنید. درصورت تماس احتمالی با پوست، چشم و اعضای مخاطی بلافاصله موضع را با آب فراوان شستشو دهید و به درمانگاه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1238
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 402
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 1,838
  • بازدید ماه : 5,106
  • بازدید سال : 39,389
  • بازدید کلی : 345,233