loading...

عایق کاری متور خانه و شوفاژ

عایق کاری متور خانه و شوفاژ,عایق کاری متور خانه و شوفاژ عایق کاری مخازن آبگرم موتورخانه: منابع موتورخانه دمایی بین 60 تا 70 درجه سانتی گراد دارند. این منابع با توجه به اینکه آب مصرفی ساختمان را تامین می‌کنند همواره در حال

عایق کاری متور خانه و شوفاژ

کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ بازدید : 115 سه شنبه 13 اسفند 1398 : 17:53 نظرات (0)

عایق کاری متور خانه و شوفاژ

عایق کاری مخازن آبگرم موتورخانه: منابع موتورخانه دمایی بین 60 تا 70 درجه سانتی گراد دارند. این منابع با توجه به اینکه آب مصرفی ساختمان را تامین می‌کنند همواره در حال احیا شدن هستند لذا تغییرات دمایی مختلفی برای آنها وجود ندارد. در گذشته بیشتر عایق کاری این مخازن با استفاده از پشم شیشه انجام می‌شد. امروزه علاوه بر عایق کاری پشم شیشه، یک لایه مل و ماستیک نیز از روی پشم شیشه اجرا می‌شود که علاوه بر زیبایی استحکام و عمر عایق کاری را نیز بهبود می‌بخشد و تا حد زیادی از نفوذ آب و رطوبت به درون عایق جلو گیری می‌کند. نحوه عایق کاری با استفاده از این روش به صورتی است که ابتدا یک لایه کاغذ دور مخزن کشیده شده و از روی آن پشم شیشه اجرا می‌شود. بعد از پشم شیشه یک لایه پارچه روی مخزن کشیده شده و از روی آن مل و ماستیک بر روی پارچه اجرا می‌شود. بعد از این مرحله در صورت نیاز رنگ آمیزی بر روی عایق کاری انجام شده صورت می‌گیرد.

عایق کاری لوله ‌های موتورخانه: لوله‌های موتورخانه شامل لوله‌‌های سرد و گرم، لوله گالوانیزه، لوله سیاه، و یا لوله‌های پلیمری می‌شود. لوله‌های موتورخانه بسیار حساس هستند چرا که دارای اتصالات زیادی هستند و در صورت نشتی از یک اتصال، به تمام عایق سرایت کرده و باعث پوسیده شدن تمام موتورخانه می‌شود. لوله های گرم و سرد موتورخانه باید با استفاده از عایق مل ماستیک مطابق آنچه که در بخش قبل گفته شد اجرا شوند.

عایق کاری لوله های سرد: لوله‌های شامل سیال سرد در موتورخانه باید با استفاده از عایق فوم یا همان عایق الاستومری عایق کاری شوند. این عایق ها در عایق کاری لوله های گرم نیز کاربرد دارند. اما استفاده از آنها در لوله ها یا سرد بازده بیشتری دارد. هزینه اجناس این نوع عایق کاری و اجرای آن به طور کلی بیشتر از عایق کاری مل و ماستیک است. این عایق‌ها با توجه به دما و قطر لوله در ضخامت‌ها مختلفی تهیه شده اند و برای هر لوله باید ضخامت مناسب آن انتخاب شود. بعد از اجرای این نوع عایق کاری یک لایه دیگر می‌تواند اجرا شود ولی اجباری نیست و این لایه شامل نوار است. این نوار در رنگهای مختلفی است. نوع سیاه آن برای موتورخانه و نوع آلومینیومی آن در مواردی که لوله در معرض نور آفتاب است اجرا می‌شود.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات خود به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

عایق کاری متور خانه و شوفاژ

عایق کاری چیلر و تجهیزات سرمایشی: چیلر و تجهیزات سرمایشی حتما باید با استفاده از عایق الاستومری انجام شود.

عایق لوله ای الاستومری چیست: عایق لوله ای الاستومری، بسیار انعطاف پذیر،سلول بسته و سبک می باشد.عایق لوله ای برای عایقکاری لوله های سرد وگرم،و عایق بندی منبع و کانال و یا تجهیزات طراحی شده است.عایق های لوله ای الاستومریک در ضخامت های ۹, ۱۳, ۱۹, ۲۵  میلیمتر تولید می گردند.ساختار سلول بسته عایق الاستومری از آن یک عایق کارآمد ساخته است.خاصیت خود آب بند بودن این محصول، بیشترین اطمینان را در مورد آب بندی حاصل می کند و آب بندی را در شرایط سخت حفظ می کند.

عایق لوله ای الاستومری بیش از هر عایق سلولی دیگر برای عایق کاری لوله کشی با دمای دوگانه سیستم های HVAC مناسب می باشد.این عایق ها مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بوده و بازده حرارتی بیشتری را دارا می باشند.غیر خورنده و مناسب برای لوله های مسی و فولادی هستند و بصورت تک لایه در ضخامت های بالا در دسترس می باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1238
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 2,079
  • بازدید ماه : 5,347
  • بازدید سال : 39,630
  • بازدید کلی : 345,474