loading...

نمایندگی پخش متنوع ترین ساندویچ پانل

نمایندگی پخش متنوع ترین ساندویچ پانل,نمایندگی پخش متنوع ترین ساندویچ پانل ساندویچ پانل پشم شیشه : یکی از انواع ساندویچ پانل دیواری، پانل پشم شیشه است.این نوع پانل از الیاف پشم شیشه تولید که این الیاف جزو گران ترین پانل‌ها درلیست قی

نمایندگی پخش متنوع ترین ساندویچ پانل

ساندویچ پانل پشم شیشه : یکی از انواع ساندویچ پانل دیواری، پانل پشم شیشه است.این نوع پانل از الیاف پشم شیشه تولید که این الیاف جزو گران ترین پانل‌ها درلیست قیمت ساندویچ پانل است و به صورت ساندویچ پانل دیر سوز و ساندویچ پانل نسوز استفاده می شود شعله های آتش را در نقطه ای که آتش شروع شده است،حفظ خواهد کرد. و به جایی غیر از آن نفوذ نخواهد کرد.

ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون : ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون نیز از انواع بسیار بسیار ارزان می باشد که توسط شرکت ماموت توصیه نمی شود.

ساندویچ پانل دیواری مینیاتوری : این نوع دیوار برای مصارف متفاوت بسیار زیبا و شکیل می باشد خصوصیات این دیوار می توان دارای طرح و رنگ متنوع در برابر برودت و حرارت بسیار مقاوم مقاوم در برابر نور خورشید قابل شستشو و غیر قابل اشتعال دارای توجیه اقتصادی در مقابل مصالح سنتی دارای قابلیت جابجایی مناسب برای سردخانه و اتاق‌های تمیز دارای قابلیت افزایش عمر مفید کارخانه‌ها و مشاغل سوله‌ها دارای قابلیت بازیافت به مواد بازیافتی و قابلیت تبدیل و تغییر کاربری به سادگی قابل نصب می باشد .

تنوع در ساندویچ پانل تنوع در ساندویچ پانل, پخش انواع پانل

ساندویچ پانل دیواری صاف : پانل دیواری دو رو صاف بسیار زیبا و جذاب است.قابلیت جلو گیری از تجمع میکروبها و قارچ‌ها را دارد. مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی را دارد. ضخامت ۳ تا ۱۵ سانتیمتری دارد برای بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و مراکز درمانی قابل استفاده می باشد. برای ساخت سردخانه‌ها قابل استفاده می باشد. برای کارخانه های تولید دارو و واکسن بسیار مناسب می باشد. مقاوم در برابر حرارت و برودت است. مقاومت در برابر نور خورشید می باشد. ضد قارچ و کپک و باکتری و آلودگی های محیطی است. مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش می باشد. قابل شستشو و مقاوم دربرابر زلزله است. ضد خش ، عایق صوتی ،عایق رطوبتی می باشد. باعث زیبا شدن سازه و نمای بیرونی و جلوه بیشتر سازه می شود. بسیار سبک و قابل حمل می باشد و نصب آسان است.

ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی : این ساندویچ پانل در زمان نصب، کار نصابان ماموت را راحت تر خواهد کرد و کار چفت تر می شود.زیرا این نر و مادگی‌ها باعث می شوند استقامت این ساندویچ پانل‌ها بیشتر شود.

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای : با استفاده از این نوع ساندویچ پانل ماموت می توان سردخانه‌ها را تهیه و نصب کنیم. این سردخانه‌ها پس از گذشت مدت زمان کمی باعث می شوند که در هزینه های مصرفی انرژی صرفه جویی شود.

ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز : برای ساختار اتاق تمیز تهیه می شود که از ورود آلاینده های معلق در هوا جلوگیری می کنند. گرد و غبار ، بخار آب ، آلاینده‌ها ، مواد شیمیایی و … هیچ کدام نباید داخل این اتاق‌ها شوند. افرادی که وارد این اتاق‌ها می شوند باید با لباس های مخصوص وارد شده و دوش هوا بگیرند. ساندویچ پانل اتاق تمیز بسیار مقاوم بوده و مواد شیمیایی بر آن‌ها اثر نمی‌گذارد عایق حرارت، رطوبت، سرما و گرما و مواد شیمیایی نیز هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1268
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 619
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 22
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 619
  • بازدید سال : 54,911
  • بازدید کلی : 360,755