loading...

چسب قیری عایق ساختمان

چسب قیری عایق ساختمان,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

عایق رطوبتی بی رنگ در سطوح مختلف

کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ بازدید : 1 پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 : 10:25 نظرات (0)

عایق رطوبتی بی رنگ در سطوح مختلف : عایق رطوبتی بی رنگ زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید نمای سازه پس از پوشش دهی از لحاظ ظاهری حفظ شود. از آنجایی که عایق‌ها در رنگبندی های مختلف عرضه می‌شوند اجرای آنها روی نما باعث تغییر رنگ سازه به سفید یا رنگ های دیگر می‌شود. اما این محصول منحصر به فرد به جهت ظاهر شفاف و شیشه ای که دارد نمای ساختمان را به همان شکل اولیه حفظ خواهد کرد. در پروژه های معماری ممکن است از نماهای سنگی یا آجری استفاده شود. حال آنکه برخی دیگر کاملاً به صورت بتنی می‌باشند. یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.عایق بی رنگ نانو این مشکل را حل کرده.

بهترین عایق صوتی خانه و مراکز تجاری کرج : عایق صوتی، جذب صدا، پنبه پلی استر، عایق پلی استر از 100٪ فیبر با چگالی بالا پس از فرآیند گرم تا پنبه ساخته شده است و برای رسیدن به چگالی متفاوت و اطمینان از تهویه آن از پرس داغ مختلف استفاده می کنیم که باعث می شود جذب صدا و محصولات عایق عالی شود.این یک نوع محصول جدید توسعه یافته است که دارای اثر ضد صدا خوب و بدون آسیب به انسان است که از پنبه الیاف شیشه بهتر است.پنبه آکوستیک فیبر پلی استر به طور گسترده در سینما، اتاق ضبط، استودیوی موسیقی، سینما، استودیوی شخصی و مکان‌های دیگری که نیاز به جذب صدا زیاد است، استفاده می‌ شود.

تنوع در عایق نسوز قیمت مناسب در خاورمیانه : اگر به دنبال یک عایق حرارتی برای کوره و یا دمای بالا می گردید بهتر است ادامه این مطلب را از دست ندهید. عایق حرارتی نسوز یا عایق های ضد حرارت به موادی گفته می شود که دیرتر آتش می گیرند، اغلب آنها را از جنس سرامیک و غیر فلزی می سازند. این مواد بخاطر خصوصیات خود می توانند در در دمای بالا ویژگی های فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ کنند.

روش های استفاده از عایق پایه سیمانی در سازه ها : عایق سازی حرارتی ساختمان ها اهمیت بسیار زیادی روی ایمنی ساختمان ها و جلوگیری از هدررفت انرژی دارد. برای این کار می توان از مصالح مختلفی از جمله پشم سنگ، پشم شیشه و متریال های این چنینی استفاده کرد؛ اما در حال حاضر متداول ترین روش برای عایق کاری حرارتی، استفاده از عایق حرارتی پایه سیمانی است. عایق حرارتی پایه سیمانی محصولی است که به منظور افزایش مقاومت حرارتی عضوهای مختلف در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد آن بسیار حائز اهمیت می باشد. همانطور که از نام این نوع عایق حرارتی مشخص است، این عایق بر پایه سیمان تولید شده و یک سری افزودنی های شیمیایی و الیاف نیز برای افزایش مقاومت آن در برابر حرارت مورد استفاده قرار گرفته اند. این نوع عایق حرارتی دقیقا مشابه با ملات امکان اجرا روی دیوارها و اجزای سازه ای و غیر سازه در ساختمان ها را دارد و حتی می تواند جایگزین ملات معمولی شود. بسته به نوع افزودنی های موجود در عایق حرارتی پایه سیمانی، این عایق ها می توانند عملکردی متفاوت داشته باشند و بدیهی است که باید در هنگام انتخاب و خرید آن ها به مشخصات عایق های حرارتی توجه ویژه ای شود.

مزایای عایق فایبرگلاس در انواع سازه ها : عایق فایبرگلاس، عایقی است که در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و موجب کاهش انتشار گرما، سرما و سر و صدا می‌شود. این عایق‌ها که از پلاستیک تقویت شده به صورت الیاف شیشه‌ای بسیار ظریفی ساخته شده‌اند، هوا را به دام می‌اندازند و موجب گرم نگه داشتن محیط در زمستان و خنک نگه داشتن آن در تابستان می‌شوند. عایق‌های فایبرگلاس معمولا به دو صورت رولی و یا پر‌کننده شل در بازار موجود می‌باشند و انواع دیگری مانند تخته‌های سفت و سخت و عایق کانال آن نیز تولید شده است.

انواع عایق استخر جهت ایزولاسیون و آب بندی : یکی از مواردی که در احداث استخرهای خاکی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، استفاده از عایق‌های موثر برای آب‌بندی کفپوش استخر است. عایق استخر علاوه بر جلوگیری از نشت آب به خاک، نقش مهمی در حفظ کیفیت آب استخر و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات دارد. این عایق‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌اتیلن، پلی‌اورتان و لاستیک ساخته شده و بر روی کفپوش استخر نصب می‌شوند.این محصول باعث می‌شود تا آب درون استخر به خاک نشت نکند و در نتیجه باعث کاهش میزان اتلاف آب و تغییرات کیفی آن میشود. همچنین عایق استخر مانع رشد علف‌های‌هرز و میکروب‌ها در کف استخر می‌شود و از ایجاد مشکلات بهداشتی جلوگیری می‌کند. استفاده از عایق مناسب و با کیفیت برای آب‌بندی کفپوش استخر خاکی، به ویژه در مناطقی با حضور آب‌های زیرزمینی فراوان، بسیار ضروری است.

کاربرد ماستیک آب بند و پرکردن درز و حفره پلها : ماستیک ها را می توان به عنوان پرکننده ای برای آب بندی یا پرکردن شکاف های بین مصالح ساختمانی استفاده کرد تا از ورود مایعات، هوا و  رشد آفات جلوگیری کند. ماستیک در ساخت و ساز به عنوان چسب و درزگیر کاربرد فراوانی دارد. این ماده وظیفه دارد بی نظمی هایی را که ممکن است بین دو سطح ایجاد شود با جداسازی محل اتصال مواد همسان یا متفاوت پر کند. ماستیک ها همچنین می توانند ترک های سطوحی مانند بتن، فایبرگلاس و سایر مصالح ساختمانی سخت را پر کنند. از دیگر ویژگی های بارز ماستیک ها می توان به استفاده آن در فضاهای باز اشاره کرد زیرا در برابر آب، گرما و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. پرکننده های ماستیک برای هر ماده ای مناسب هستند اما معمولاً در بتن، آلومینیوم، شیشه، چوب، فولاد و سنگ مرمر استفاده می شوند.

فروش محصولات عایق رطوبتی بیرنگ نما : عایق شفاف قابل اجرا بر روی سطوح مختلف از جنس چوب ، گچ ، بتن، سیمان، لوله های بتنی آب ، مخازن آب ، آجر و … می باشد. این محصول به عنوان عایق رطوبتی بر روی سطوح بیرونی بسیار مناسب است. عایق رطوبتی بی رنگ زمانی استفاده می‌شود که شما می‌خواهید نمای سازه پس از پوشش دهی از لحاظ ظاهری حفظ شود. از آنجایی که عایق‌ها در رنگبندی های مختلف عرضه می‌شوند اجرای آنها روی نما باعث تغییر رنگ سازه به سفید یا رنگ های دیگر می‌شود. اما این محصول منحصر به فرد به جهت ظاهر شفاف و شیشه ای که دارد نمای ساختمان را به همان شکل اولیه حفظ خواهد کرد. در پروژه های معماری ممکن است از نماهای سنگی یا آجری استفاده شود. حال آنکه برخی دیگر کاملاً به صورت بتنی می‌ باشند.

 عایق کاری ساختمان در کرج با عایق فوم ورقی : عایق کاری ساختمان کرج یکی از مهمترین مراحل در بازسازی و نوسازی ساختمان‌هاست، که روز به روز در حال گسترش و متنوع‌تر شدن است. با افزایش روزافزون حامل‌های انرژی، اجرای عایق کاری ساختمان کرج اهمیت بیشتری پیدا کرده است و درخواست برای آن بیشتر می‌شود. عایق کاری ساختمان در کرج نیز مانند سایر کارهای مربوط به ساخت و ساز اصول خاصی دارد که رعایت آن ضروریست. به همین دلیل، باید کار عایق کاری حرارتی ساختمان کرج را به متخصصین این حوزه سپرد. همانطور که گفته شد عایق حرارتی در حقیقت به ماده ای گفته می شود که می تواند از انتقال دما و حرارت از محیطی به محیط دیگر ممانعت کند. در اصل هدف از استفاده از عایق حرارتی ساختمان جلوگیری از اتلاف انرژی و تنظیم دمای ساختمان در حالت استاندارد است. اگرچه عایق کاری ساختمان ها می تواند در نهایت باعث افزایش هزینه های ساخت و ساز شود اما در دراز مدت می تواند در هزینه های زیادی صرفه جویی کند و آسایش و رفاهی نسبی برای افراد ایجاد کند و در حالی که ارزش کلی ساختمان را نیز افزایش می دهد. عایق حرارتی ساختمان می تواند در بخش های مختلف از ساختمان همچون سقف، کف، دیوارها، تاسیسات و … انجام شود. می توان گفت عایق کاری استاندارد باعث می شود که در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی شود.

عایق های محافظتی" border="0">

بهترین پوشش قابل اجرا روی ایزوگام پشت بام : سیمانکاری روی ایزوگام برای افزایش دوام و آسیب ندیدن آن انجام می‌شود. اینکار با کاشی و موزائیک هم ممکن است، که در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی انجام می‌شود. اما برای پشت بام و دیوارها، سیمان از نظر کاربرد، هزینه و حتی زیبایی‌شناسی توجیه بیشتری دارد. سیمان کاری روی ایزوگام استخر، حوضچه‌ها یا معابر آبگیر هم رایج است، و نقش ایزولاسیون را برای آنها ایفا می‌کند. یکی از مواردی که امروزه بسیار رایج شده است، نصب سنگ روی ایزوگام یا کاشی کاری روی ایزوگام است. باید به این نکته دقت داشت که نصب کاشی یا سنگ روی ایزوگام کار ساده ای نیست و لازم است تا با روش ها و تکنیک های آن آشنایی کامل داشته باشید.

تعداد صفحات : 124

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1238
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 2,006
  • بازدید ماه : 5,274
  • بازدید سال : 39,557
  • بازدید کلی : 345,401