loading...

چسب قیری عایق ساختمان - 1

چسب قیری عایق ساختمان - 1,چسب قیری عایق ساختمان فروش چسب قیر عایق ساختمانی تهران کرج

نصب نوارهای سیلیکونی درزگیری و آببند : نوار سیلیکونی از جمله محصولات تولید شده از سیلیکون با خاصیت انعطاف پذیری بالا می باشد که جهت آببندی لبه مورد استفاده قرار می گیرد . سیلیکون ماده ای ژله مانند و چسبناک یا بصورت مایع است که بعد از عمل کاتالیزه و تبدیل به کامپاند از کوره عبور کرده و تحت فشار بصورت نوارهای سیلیکونی به تولید می رسد . همچنین سیلیکون جهت تولید محصولات متنوع از جمله ورق سیلیکون لاستیکی و اسفنجی ، الیاف ، پارچه ، چسب و دیگر محصولات مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از خصوصیات مشترک بین محصولات تولید شده از سیلیکون مقاومت این محصولات در برابر حرارت و قابلیت استفاده در سیستم های حرارتی می باشد .

بهترین اپوکسی کف مجتمع اداری و تجاری : کفپوش اپوکسی یک پوشش اپوکسی دو جزء است که برای استفاده در کف بتونی در محیط های صنعتی متداول و متوسط طراحی شده است. این روکش مایع بدون حلال را می توان در ضخامت های بالا و بدون هیچ گونه نقص و حلال استفاده کرد. این نوع کفپوش به عنوان عایق حرارتی نیز کاربرد دارد و می تواند بازتاب نور خورشید را افزایش داده و شار انرژی حرارتی را کاهش دهد، در نتیجه عمر سیستم پوشش را افزایش داده و باعث کاهش تلفات انرژی می شود. نحوه اجرای کفپوش اپوکسی نسبت به کفپوش پلی یورتان حساسیت کمتری دارد. اولین چیزی که همین ابتدا بهتر است بدانید این است که پوشش اپوکسی از رنگ های معمولی کف متمایز است. کفپوش اپوکسی یک پوشش تخصصی است که از ادغام شیمیایی رزین اپوکسی و یک عامل تکمیل‌کننده واکنش (سخت‌کننده) به دست می‌آید.

روش های اجرای عایق دو جزئی نانو : عایق دوجزئی نانو، یکی از محصولات برتر برای آببندی و ایجاد عایق رطوبتی در ساختمان است. این عایق آب بندی دوجزئی از محصولات پلیمری هست و به طور قطع می‌توان گفت که این محصول از جمله قوی‌ترین و کامل‌ترین عایق های رطوبتی و آب بندی نانو است. اجرای آن بسیار آسان است و با ترکیبات مختلفی ارائه می‌شود. هزینه عایق دوجزئی نانو ممکن است بسته به رنگ مورد نظر متغیر باشد، اما به دلیل تنوع رنگ و ترکیبات مختلف، برای هر نوع سطحی مناسب است.

پوشش حرارتی سقف و دیوار" border="0">

انواع عایق حرارتی صوتی یونولیت در ساختمان : یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی که امروزه برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، عایق حرارتی دیوار است. این محصولات از انتقال حرارت به محیط جلوگیری می‌کنند و برای تنظیم درجه حرارت مورد استفاده قرار می‌گیرند. عایق های حرارتی به صرفه جویی در مصرف انرژی منجر می‌گردند؛ چرا که دیگر نیاز نیست که حرارت محیط را با محیط های اطراف خود تبادل کنید، این مسئله برای حفظ محیط زیست هم مفید خواهد بود. شاید بابت عایق حرارتی هزینه بیشتری بپردازید، اما بدون شک بعدها می‌توانید با صرفه جویی در مصرف انرژی تمام این مسائل و هزینه ها را جبران کنید. به کمک عایق های حرارتی دیگر نیازی نیست که بابت پرداخت قبوض نگران باشد؛ پس تردید را کنار گذاشته و از عایق حرارتی روکار دیوار استفاده نمایید.

کاربردهای فوم پانل ساندویچی در سازه ها : یکی از مصالحی که جایگزین مصالح سنتی ساختمانی شده است، مصالح پیش ساخته یا ساندویچ پانل‌ ها هستند. ساندویچ پانل به دلیل وزن سبک و مقاومت بالایی که دارد مورد توجه پیمانکاران و مهندسین ساختمانی قرار گرفته ‌است. هرچه بار تحمیلی به یک سازه کمتر باشد، استحکام، دوام و طول عمر آن سازه افزایش می‌یابد. از همین‌رو برای ساخت هر سازه‌ای بهتر است به جای استفاده از مصالح سنگین و پرهزینه، از متریال پیش ساخته و مقرون به صرفه استفاده کرد. ساندویچ پانل‌ها را معمولا به صورت دو دسته ساندویچ پانل سقفی و دیواری تولید می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین وظایف این پانل‌ های ساندویچی کاهش هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی است. این پانل‌ها با کمک لایه عایق خود دیوار و سقف سازه‌ها را عایق کرده و از اتلاف انرژی به طرز چشمگیری جلوگیری می‌کنند.

بهترین عایق رطوبتی نانو سفید در بام مشهد : توانایی تولید مواد و سیستم های به روز با کنترل مولکول و اتم های آن و بهره برداری از خواصی که در سطوح آن ها وجود دارد نانو تکنولوژی می گویند. بنابراین استفاده از این تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی بشر امکان پذیر می باشد. این ویژگی باعث شده تا مواد، کارایی بیشتری از قبل به نمایش بگذارند. به عنوان مثال در عایق نانو،کاهش نفوذ پذیری آب با تقویت این خاصیت در ملکول های عایق سبب افزایش عمر عایق و سازه ی عایق شده نیز می شود. عایق یا ایزوگام سفید یک پوشش ضد آب است که از مواد پلیمری، الاستومری و آکریلیکی تولید می‌شود؛ به همین دلیل سازگاری بالایی با محیط زیست دارد. این عایق علی‌رغم مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، در برابر حرارت نیز مقاومت خوبی داشته و از ورود رطوبت، آب و همچنین گرم شدن بام و سطوح مختلف جلوگیری می‌کند. این عایق را می‌توان بر روی انواع سطوح مختلف از جمله فلزات، سیمان، موزاییک، قیر، آسفالت، چوب و… اجرا کرد.

قیمت عایق رطوبتی رزین پودری در مشهد : این محصول یکی از فناوری‌های پیشرفته در عایق‌های رطوبتی است که از ترکیب سیمان و پودرهای میکرونیزه و الیاف‌های خاص و مواد لازم جهت بالا بردن چسبندگی و استحکام و کشش ساخته می‌شود و با آن می‌توان چسباندن کاشی و عایق کاری را در یک مرحله انجام داد. رزین پلی استر پودر شده در واقع پودر قطعات ساخته شده با رزین پلی استر است که در ترکیب با پودر سنگ و آب استفاده می شود. بیست درصد از این پودر ، مقاومت خمشی و مقاومت در برابر رطوبت سازه های دکوراتیو شما را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.

بهترین پوشش ضد خوردگی تجهیزات صنایع دریایی : خوردگی در نتیجه واکنش شیمیایی فلزات با محیط رخ می دهد و به همین خاطر باعث تغییرات در خواص آهن آلات می شود. خوردگی آسیب های زیادی به فلزات وارد کرده و کاهش عملکرد آن ها را به دنبال دارد. خوردگی در انواع فلزات اتفاق می افتد. در بعضی از فلزات مانند آهن خالص این فرایند خوردگی با شتاب بیشتری صورت می گیرد اما در فلزاتی مانند فولاد ضد زنگ فرایند خوردگی به مراتب در حد کمتری به وجود می آید.

خرید عایق رطوبتی نانو استخر در بندرعباس : عایق استخر نانو محصولات جایگزین روش های سنتی جهت آب بندی استخر ها و مخازن آب کشاورزی و صنعتی می باشد. این محصولات تمام ضعف های عایق های سنتی را پوشش داده و یک لایه عایق آب بند روی سطح استخر ایجاد می کند .عایق استخر نانو محدود به یک محصول و یک اسم نیست و در بحث عایق کاری با نانو برای اب بندی استخر دو روش وجود دارد.

نمایندگی نانو عایق رطوبتی در سراسر ایران : عایق سفید با نام عایق بام نیز شناخته می شود ، پوششی آب بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری آب پایه فرموله و تولید شده است و پس از خشک شدن کاملا آب بند می باشد .عایق رطوبتی یا عایق سفید را می توان روی کلیه سطوحی که نیاز به عایقکاری و یا آب بندی دارند اعم از سطوح بتنی ، فلزی ، آجری ، ایزوگام ، آسفالت و … به راحتی اجرا نمود. از خواص ویژه و منحصر به فرد عایق سفید یا عایق رطوبتی ، سفید شدن سطح مورد نظر برای اجرا می باشد که در ساختمانها تا 45 درصد از میزان هدر رفتن انرژی خواهد کاست .

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
http://bitumen.pro شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده واترسیل ، پرایمر ، ماستیک و همچنین انواع عایق های سرد ریز و گرم ریز تحت لیسانس سیلانت آلمان و پخش در سطح ایران و خاورمیانه
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1272
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,526
  • بازدید ماه : 2,526
  • بازدید سال : 56,818
  • بازدید کلی : 362,662